-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга зі «Збирання, перевезення та утилізації відпрацьованих ламп розжарювання на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023р. № 25 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для забезпечення ефективного споживання електричної енергії населенням», отриманих акціонерним товариством «Укрпошта» від населення в рамках реалізації експериментального проекту»
Завершена
2 050 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 251.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 251.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 16:11 - 20.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
внсння змін в дод 1 до тендрної документації
Номер:
a43ad4a7cfb341368a315f6f8436d6b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-012898-a.b4
Назва:
внсння змін в дод 1 до тендрної документації
Вимога:
17.02.2023р нами подано вимогу Замовнику щодо внесення змін до тендерної докумнтації а саме до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 в частині формулювання КВЕДів учасників. Замовником повідомлено, що вимогу виконано та внесено відповідні зміни в тендерну документацію. Однак, в опублікованих нових редакціях ТД і Дод 1 зміни відсутні. Текст підпункту 2 пункту 1 Додатку є ідентичним тексту в первинній редакції, а саме:
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, який підтверджує основні види діяльності (КВЕД):
• 38.Збирання, оброблення й видалення відходів; відновлення матеріалів:
• 38.11 Збирання безпечних відходів;
• 38.32 Відновлення відсортованих відходів
В зв'язку з цим просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, викласти
підпункт 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в такій редакції:
"2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, який підтверджує види діяльності (КВЕД учасника):
• 38.11 Збирання безпечних відходів;
• 38.32 Відновлення відсортованих відходів"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2023 23:03
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику! Інформуємо, що на Вашу вимогу від 17.02.2023 Замовником 18.02.2023р. внесено відповідні зміни до тендерної документації, з якими Ви можете ознайомитись, відкривши файли «Тендерна документація (НР 18.02.23). docx» дод.1 до ТД «(НР 18.02.23). docx».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо "прбування майна на баланс учасника"
Номер:
605a87de5e4844538471b5cd1e12088e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-012898-a.b3
Назва:
щодо "прбування майна на баланс учасника"
Вимога:
Доброго дня.
5. В пп. 4 п. 1 додатку 1 до тендерної документації міститься вимога про надання довідки з переліком обладнання, що перебуває на балансі підприємства. Звертаємо Вашу увагу, що на балансі підприємства може перебувати лише власне майно. Орендоване майно не ставиться на баланс і не відображається у ньому. Крім того, фізичні особи-підприємці перебувають на спрощеній формі ведення бухгалтерського обліку, для них не передбачено «балансу підприємства» і відповідно учасник фізична особа-підприємець не зможе підтвердити «наявність майна на балансі». Прошу змінити дану умову та викласти її в такій редакції:
«4. Підтверджуючі документи про наявність матеріально-технічної бази (склади, гаражі, виробничі приміщення) та необхідного обладнання для утилізації (переробки) відпрацьованих ламп розжарювання:
• довідка з переліком обладнання, що використовуватиметься для надання послуг;
• форма № 20-ОПП або інформація про орендоване обладнання, підтверджене формою № 20-ОПП або первинні документи про придбання обладнання або чинний договір оренди такого обладнання (один з перелічених документів на вибір учасника)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2023 22:47
Вирішення:
Відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства України 09.12.2011 № 1588 (зі змінами), платники податків (юридичні особи та фізичні особи-підприємці) зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку. Дана вимога стосується в тому числі і орендованого майна, яке не перебуває на балансі суб’єкта господарювання.
Згідно з кваліфікаційними вимогами, Замовник не зобов’язує брати на баланс орендоване майна, а лише – надати форму № 20-ОПП із відображенням в ній орендованого майна. У випадку, якщо Учасник є балансоутримувачем майна, він надає довідку з його переліком.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
13bcda2c76c04c5e9dbefbda62b3c8f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-012898-a.b2
Назва:
дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Доброго дня.
5. В пп. 4 п. 1 додатку 1 до тендерної документації міститься вимога про надання довідки з переліком обладнання, що перебуває на балансі підприємства та форми № 20-ОПП. Звертаємо Вашу увагу, що на балансі підприємства може перебувати лише власне майно. Орендоване майно не ставиться на баланс і не відображається у ньому. Крім того, фізичні особи-підприємці перебувають на спрощеній формі ведення бухгалтерського обліку, для них не передбачено «балансу підприємства» і відповідно учасник фізична особа-підприємець не зможе підтвердити «наявність майна на балансі» а також надати форму № 20-ОПП. Дана умова є дискримінаційною оскільки звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише до тих, які «мають майно на балансі» та юридичних осіб що перебувають на загальній формі оподаткування. Інші учасники не зможуть взяти участь в закупівлі. Прошу змінити дану умову та викласти її в такій редакції:
«4. Підтверджуючі документи про наявність матеріально-технічної бази (склади, гаражі, виробничі приміщення) та необхідного обладнання для утилізації (переробки) відпрацьованих ламп розжарювання:
• довідка з переліком обладнання, що використовуватиметься для надання послуг;
• форма № 20-ОПП або інформація про орендоване обладнання, підтверджене формою № 20-ОПП або первинні документи про придбання обладнання або чинний договір оренди такого обладнання (один з перелічених документів на вибір учасника)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 18:13
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно з пунктом 8.1 розділу VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 09.12.2011 № 1588 (зі змінами), платники податків (юридичні особи та фізичні особи - підприємці) зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку. Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність подається за формою № 20-ОПП (додаток № 10 до Порядку).
Відповідно до Пам’ятки для заповнення розділу 3 Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (додаток до Повідомлення за ф. № 20-ОПП) розділу 3 «Відомості про об’єкти оподаткування платника податків», у графу 3 «Тип об’єкта оподаткування» вноситься інформація відповідно до рекомендованого довідника типів об’єктів оподаткування, що оприлюднений на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html, серед якого є різні види обладнання.
У графі 9 «Стан об’єкта оподаткування» зазначається: 1 – будується/готується до введення в експлуатацію; 2 – експлуатується; 3 – тимчасово не експлуатується; 5 – непридатний до експлуатації; 6 – об’єкт відчужений/повернутий власнику; 7 – зміна призначення/перепрофілювання; 8 – орендується; 9 – здається в оренду.
Відповідно до пункту 8.4 зазначеного Порядку, у повідомленні за формою № 20-ОПП надається інформація про всі об'єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду.
Таким чином, юридичних підстав для ненадання учасниками процедури закупівлі форми № 20-ОПП на вимогу замовника немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
внесення змін до тендерної документації
Номер:
756389f1f6fa462fb3630fd6970aacf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-012898-a.c1
Назва:
внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня шановний замовнику!
3. В підпункті 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник має надати «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, який підтверджує основні види діяльності (КВЕД):
• 38.Збирання, оброблення й видалення відходів; відновлення матеріалів:
• 38.11 Збирання безпечних відходів;
• 38.32 Відновлення відсортованих відходів
Звертаємо Вашу увагу, що у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в розділі «Види економічної діяльності» зазначаються всі КВЕД підприємства і лише один з них з приміткою (основний). У Реєстрі відсутня технічна можливість визначити декілька видів діяльності КВЕД як основні. Також неможливо відкрити КВЕД 38 Збирання, оброблення й видалення відходів; відновлення матеріалів, оскільки «38 Збирання, оброблення й видалення відходів; відновлення матеріалів» – це загальна назва розділу класифікатора. А конкретні КВЕДи складаються з 4-цифр, наприклад «38.11 Збирання безпечних відходів».
Тому просимо виправити вказані недоліки та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме викласти підпункт 2 пункту 1 Додатку 1 в такій редакції:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 18:11
Вирішення:
Шановний учаснику! Ваше зауваження щодо виду економічної діяльності враховано та внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено