• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116,2М62,2ТЕ10 (Лот 1 - 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; Лот 2 - 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

2 460 918.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 140.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2023 15:17 - 13.03.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дискваліфікацію

Номер: 0b20d4fbf6554caf9103e922579074bc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-011288-a.b7
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Скарга:
Скарга на дискваліфікацію
Дата розгляду скарги: 11.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2023 18:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.04.2023 14:07
Автор: ТОВ "АВІТОНС", Сидоров Сергей Валерьевич 380988681011 MARKETING.AVITONS@GMAIL.COM
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 8a32370527e84244b3213c892b95a028
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-011288-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.03.2023 19:25
Автор: ТОВ "АВІТОНС", Сидоров Сергей Валерьевич 380988681011 MARKETING.AVITONS@GMAIL.COM
Вимога
Вирішена

Просимо надати розяснення

Номер: 22be4c43478241a6ad6c7e7533eed0d9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-011288-a.c5
Назва: Просимо надати розяснення
Вимога:
Згідно ТД : "....п. 2.1. Для продукції залізничного призначення надати: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва...." . Наше підприємство виготовляє дану продукцію за конструкторською документацією, яка належить іншому підприємству. Наше підприємство має документ, завірений підписом та печаткою власника даної документації щодо надання права на використання даної документації у виробництві продукції. До цієї документації також належить і Документ, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва. п.2.1 ТД допускає надавання документа, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва продукції на іншому підприємстві. Чи правильно наше підприємство розуміє вимоги Замовника даним пунктом? Чи буде задовільняти цьому пункту Документ, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва виконаний на іншому підприємстві, яке потім надало всю необхідну документацію для виготовлення данної продукції іншому підприємству-виробнику?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше питання розглядається замовником, в разі позитивного рішення будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо перенесеня кінцевого строку подання тендерної пропозиції на 20.03.2023 р.

Номер: 356a9d8f11b7495a9125c0793d583dba
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-011288-a.c4
Назва: Щодо перенесеня кінцевого строку подання тендерної пропозиції на 20.03.2023 р.
Вимога:
Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі. Для підготовки тендерної пропозиції просимо перенести кінцевий строк подання тендерної пропозиції на 25.03.2023 р. з причини обмеженого енергопостачання після ракетних обстрілів рф
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше питання розглядається замовником, в разі позитивного рішення будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Просимо внести зміни в ТД

Номер: 10fe671072754f32afafeb4ec688a2e3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-011288-a.b3
Назва: Просимо внести зміни в ТД
Вимога:
Наше підприємство має прострочений сертифікат на ситсему управління якості продукції. Наразі проходе процес отримання нового сертифікату. Просимо Замовника внести зміни в п.3.3 ТД :".. 3.3 Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт 3.3 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам. 1Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура отримання атестату виробництва, сертифікту на ситему управління якості, учасник надає гарантійний лист про те, що даний документ буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглядається ваша вимога та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Збільшення очікуваної вартості закупівлі.

Номер: cd418494382842b7a505eebe9ebe99a1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-011288-a.c2
Назва: Збільшення очікуваної вартості закупівлі.
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116 та проаналізувавши очікувану вартість закупівлі встановлено, що вона суттєво занижена та дорівнює цінам продукції, що діяли у 2019-2021 році. Проте в результаті воєнних дій рф та введенням воєнного стану на території України, на ринку України виник дефіцит сировини з якого виготовляється вищезазначена продукція, а виробництво металопрокату взагалі скоротилось і вартість його зросла майже в 5-6 разів у порівнянні з 2021 роком. На значне зростання собівартості готової продукції також суттєво вплинуло зростання цін на складові виробничого процесу: перебої з електроенергією вимагають застосування альтернативних джерел живлення, дефіцит паливо – мастильних матеріалів та логістичні труднощі призвели до суттєвого зростання цін. Враховуючи викладене, переконливо просимо Вас переглянути очікувану вартість закупівлі в бік збільшення до відповідного рівня. Сподіваємось на Ваше позитивне рішення!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У Замовника відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Просимо Вас розділити закупівлю на два лота

Номер: 101f78c542444d99908a596dcb1e0b57
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-011288-a.b1
Назва: Просимо Вас розділити закупівлю на два лота
Вимога:
Наше підприємство є виробником продукції -Елемент фильтра "Нарва 6-4". Просимо Замовника розглянути можливість розділити закупівлю на два лоти, так як продукція згідно Лот 1-Фільтр Нарва 6-4 на нашому підприємстві є виготовлена в даній кілкості та готова до відвантаження: Лот1 : Элемент фильтра "Нарва 6-4" -4600 шт Лот 2: 1. Секция тонкой очистки-2 135,00 шт 2. Элемент секции тонкой очистки "ФЭТО"-2 514,00 шт 3. Элемент фильтра "Нарва 6-4"-5 860 шт
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше питання розглядається замовником, в разі позитивного рішення будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено