-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний
Папір офісний
Завершена
780 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 901.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 901.68 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 14:12 - 20.02.2023 08:00
Вимога
Вирішена
Вискримінаційні вимоги Замовника щодо Учасників, що не є платниками ПДВ
Номер:
5a0c275705b247f497f774bc7a2017ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-009609-a.c3
Назва:
Вискримінаційні вимоги Замовника щодо Учасників, що не є платниками ПДВ
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо що відповідно до частин 2, 3, 4, 5 статті 5
Закону України «Про публічні закупівлі»:
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю,
передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до
учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні
представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим
Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії
чи бездіяльності замовника.
По-перше, звертаємо Вашу увагу, що Учасник, який не є платником податку
на додану вартість користується своїм законним правом брати участь в процедурі
закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками та не повинен документально
доводити своє право участь та подання тендерної пропозиції без урахування податку
на додану вартість.
По-друге, відповідно до пункту 1 розділу V спрощеної документації спрощеної
закупівлі визначено: «Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною
системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в
оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного
аукціону.
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного
критерію «Ціна».
Питома вага критерію – 100%
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків,
зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи
оподаткування (у т.ч. ПДВ).
У разі якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для
участі в закупівлі Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до
рівних умов з іншими Учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція
повинна бути з урахуванням ПДВ.
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція для таких Учасників повинна включати в
себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ :
При реєстрації на електронному майданчику, Учасник вказує вартість з урахуванням
ПДВ. При цьому, в разі визнання учасника переможцем закупівлі:
Ціною договору вважається знижена ціна пропозиції Учасника без ПДВ.»
просимо роз’яснити наступне, навіщо Учаснику який не є платником податку на
додану вартість додавати до ціни ПДВ, а саме цікаве яким чином при реєстрації на
електронному майданчику такий Учасник може подати тендерну пропозицію з ПДВ
подавши завідомо неправдиві дані, а договір у разі визнання його переможцем
укласти, як пропонує Замовник: «Ціною договору вважається знижена ціна пропозиції
Учасника без ПДВ.» навіщо такі складнощі ?
З урахуванням вищевикладеного, просимо:
не встановлювати дискримінаційні вимоги щодо Учасників, які не є платниками
податку на додану вартість, звертаємо увагу шановного Замовника, що з цього приводу
існує позиція Верховного суду України від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 ;
виключити вимогу щодо подання Учасниками, які не є платниками податку на
додану вартість, тендерної пропозиції з урахуванням ПДВ або частину, що стосується
таких Учасників викласти в наступній редакції: «У разі надання пропозицій Учасником -
не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ».
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ відповідь на вимогу СЗ-06-4-2023.pdf 16.02.2023 16:25
Дата подачі:
16.02.2023 13:37
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що нами прийняте рішення додаткового опрацювання доводів, наведених Вами у вимозі. Якщо виявиться, що вимога Замовника щодо приведення Учасників - плантиків ПДВ та Учасників - не платників ПДВ до рівних умов є такою, що порушує чинне законодавство України, то найближчим часом в оголошення закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація по відношенню до учасників які не є платниками податку на додану вартість
Номер:
f8412847a82343bcb3aac4f7c9b936c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-009609-a.a2
Назва:
Дискримінація по відношенню до учасників які не є платниками податку на додану вартість
Вимога:
Нами було розглянуто оголошення UA-2023-02-14-009609-a від 14.02.23, де в Тендерній документації в Розділі 5 пунктом 1 встановлено наступні вимоги " У разі якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в закупівлі
Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ. У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція для таких Учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з
ПДВ : При реєстрації на електронному майданчику, Учасник вказує вартість з урахуванням ПДВ".
Вважаемо, що замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискриминації учасників, а саме ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників які не є платниками податку на додану вартість. Просимо внести зміни до оголошення UA-2023-02-14-009609-a від 14.02.23 з метою забезпечення рівних умов для всіх учасників закупівлі та надати роз'яснення чим саме передбачена така вимога.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ відповідь на вимогу СЗ-06-3-2023.pdf 15.02.2023 16:39
Дата подачі:
15.02.2023 14:59
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що електронна система закупівель має безліч тендерних закупівель, де Замовники використовують принцип рівного відношення між учасниками. Оскільки закупівля оголошена з очікуваною вартістю, що враховує ПДВ, то Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ. При цьому, в разі визнання учасника переможцем закупівлі: ціною договору буде знижена ціна пропозиції Учасника без ПДВ.
Отже, Учасник не довів та документально не підтвердив, яким чином дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують його права та унеможливлюють подання пропозиції з урахуванням ПДВ.
Тобто, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
7482f85c6b7b41f099e69108b856fc26
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-009609-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Нами була розглянута документація на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткуваня та приладдя різне (папір A4), де Замовником виступає КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А4 щільністю 80 г/м2 (упаковка 500 аркушів), були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу з дискримінаційними технічними вимогами.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4 щільністю 80 г/м2 (упаковка 500 аркушів), змінити технічні вимоги:
Щільність, г/м2 – 80+/-4%;
Товщина, мікрон – не менше104+/-4;
Білизна, CIE – не менше 145+/-2
для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію з кращою якістю паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ відповідь на вимогу СЗ-06-2-2023.pdf 15.02.2023 16:22
Дата подачі:
15.02.2023 10:27
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що станом на дату оголошення закупівлі Кропивницька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлі відповідно до внутрішніх документів з питань закупівель. Дана інформація щодо замовника зазначена в оголошенні про закупівлю.
Закупівля «Папір офісний» є спрощеною закупівлею.
Проаналізувавши Вашу вимогу та ринок товару, що Замовник планує закупити, дійшли висновку, що на ринку України існує безліч пропозицій, що задовольняють технічні вимоги Замовника із зазначеними параметрами, що викладені в Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що внесення змін до технічних вимог до паперу А4 перегляду не підлягають, оскільки саме вказані параметри (% білизни, товщина та щільність) повністю відповідають потребам Замовника. Також повідомляємо, ксерокопіювальна техніка, яка знаходиться в експлуатації в Замовника розрахована на щільність паперу 80 гр/м2 та товщину не менше ніж 145 мкм. Якщо використовувати папір з меншою щільністю та товщиною, існує ризик того, що офісна техніка почне виходити з ладу.
Тобто, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2023 16:23