• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів

(послуги по заправці та відновленню картриджів)

Торги не відбулися

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2018 16:26 - 26.01.2018 10:00
Вимога
Відхилено

Вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним

Номер: 1adc3098a21d47d39592d37525b981fc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-003013-c.a1
Назва: Вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним
Вимога:
Вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним. Згідно тендерної документації учасник мав надати довідку про досвід обслуговування технічних засобів, зазначених в технічних умовах Замовника. Згідно предмету закупівлі Замовник планує закупити заправку та відновлення картриджів до лазерних принтерів та БФП. ТОВ «Гарант прінт сервіс» має великий досвід із заправки та відновлення картриджів. В нашій пропозиції ми надали довідку та копії 3-х договорів (замість 2-х, які вимагалося в документації) та підтвердили це копіями договорів і актів. Стосовно того, що перелік картриджів не співпадає з переліком Вашої установи, то надати такий перелік неможливо. У кожної організації картриджі різні. При цьому технологічні процеси при заправці лазерних картриджів схожі і не складають труднощів для виконання. В зв’язку з цим вважаємо, що Ви маєте переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку із надходженням вимоги (UA-2018-01-23-003013-c.a1) щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, код ДК 021:2015 50320000-4 (послуги по заправці та відновленню картриджів) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-01-23-003013-c) Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» повідомляє. Відповідно до п. 6.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Умовами документації оголошеної закупівлі передбачено надання довідки у довільній формі про досвід обслуговування технічних засобів, зазначених в технічних вимогах (додаток 1 до оголошення) за період не менше ніж 2 роки та на підтвердження надати копії аналогічних договорів та копії актів наданих послуг. На відміну від цих вимог подані Учасником ТОВ «Гарант прінт сервіс» копії аналогічних договорів та копії актів наданих послуг не підтверджують досвід обслуговування усіх технічних засобів, зазначених в технічних вимогах (додаток 1 до оголошення). Враховуючи викладене Замовник дійшов висновку щодо невідповідності наданих документів умовам документації та правомірно відхилив пропозицію Учасника.
Статус вимоги: Відхилено