-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)
Торги відмінено
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 12:55 - 19.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Відповідь на вимогу UA-2023-02-14-007436-a.b1 є неправомірною!
Номер:
67f9dff1b13d4838b61f8fe4e8085b64
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-007436-a.a6
Назва:
Відповідь на вимогу UA-2023-02-14-007436-a.b1 є неправомірною!
Вимога:
Шановний Замовник!
Насамперед, ми не Скаржник, як ви до нас звернулися, а Учасник. А вимоги писати, які є абсолютно законними, ми маємо право, оскільки ви порушуєте ЗУ Про публічні закупівлі та відверто про це заявляєте.
У зв"язку з відповіддю на нашу вимогу UA-2023-02-14-007436-a.b1 ми вказуємо на неправомірну відповідь: те, що ви написали - У Комунальному підприємстві «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» відсутнє приміщення для зберігання медичних відходів у певній кількості протягом декількох днів, тому вимогою Замовника є надання послуг протягом 1 робочого дня з дня замовлення. Враховуючи вищевикладене тендерною документацією вимагається надання копій підтверджуючих документів щодо наявності складського приміщення для впевненості Замовника в тому, що при неможливості, внаслідок будь-яких обставин, Виконавцем відразу після збирання медичних відходів категорії «В» у Замовника, відвезти їх на утилізацію, і ці відходи не будуть викинуті за найближчий паркан, а будуть відвезені у спеціальне приміщення (склад) Виконавця. - це не пояснення!
А, найголовніше, це не підстава вимагати наявність у Учасника спеціального складського приміщення. За вашою логікою, ніхто, в такому випадку, не має права навіть тимчасово зберігати не тільки медичні відходи, а й будь-які інші небезпечні відходи - можна мислити так: у випадку попадання ракети чи іншого вибухового засобу у складське приміщення під час дії воєнного стану виникає розповсюдження небезпечних медичних відходів, які забруднюють навколишнє середовище та потенційно створюють зону зараження небезпечними захворюваннями.
Враховуючи попередню описану підставу, вимагаємо негайного видалення даної вимоги. Інакше ми просто направимо офіційну скаргу в обласну військову адміністрацію, де будемо не просто скаржником вже офіційно, а ще й вимагатимемо повної перевірки вашого медичного закладу як обласною військовою адміністрацією (причину вказали), так і незалежною комісією МОЗа.
Подивимось, що ви тоді скажите.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 15:41
Вирішення:
Ваша вимога розглянута. Закупівля буде скасована. Тендерна документація буде переглянута.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Підтвердження наявності вантажника у штаті (Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також Свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом) - ще одна дискримінаційна вимога від Замовника для обмеження кола Учасників до одного - ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ".
Номер:
ffd48f5ce98b4706a5b76cc9f426dd96
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-007436-a.c5
Назва:
Підтвердження наявності вантажника у штаті (Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також Свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом) - ще одна дискримінаційна вимога від Замовника для обмеження кола Учасників до одного - ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ".
Вимога:
Замовник вимагає від Учасників: Підтвердження наявності вантажника у штаті (Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також Свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом).
Це ж згідно яких НПА Замовник вимагає такі документи від Учасника??? Замовник планомірно кожною вимогою обмежує коло Учасників у даній закупівлі!
Можливо, Замовник не розуміє, що може бути вантажник позаштатним працівником або надаватися Виконавцем послуги по завантаженню та/або перевезення медичних відходів за договорами субпідрядних робіт, що дозволено законодавством (як би Замовник цього не забороняв в даній закупівлі), чи водій може бути тим самим вантажником (як штатним працівником, так і за сумісництвом) тощо.
Чекаємо від Замовника чітких аргументованих пояснень з посиланням на чинні НПА, де буде вказано, що Держава, а не бажання Замовника, вимагає від Учасників Свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом) та підтвердження наявності вантажника у штаті. В іншому випадку - вимагаємо негайного видалення даної абсурдної вимоги!
Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 10:34
Вирішення:
Шановний Скаржник!
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Пункт 15 Додатку 3 тендерної документації буде виключено з вимог та внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація Учасників за наявністю у Учасників міжнародних сертифікатів ISO, що не є обов"язковим в Україні на державному рівні
Номер:
e3ec6a1569d4414e8506230045b49592
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-007436-a.b4
Назва:
Дискримінація Учасників за наявністю у Учасників міжнародних сертифікатів ISO, що не є обов"язковим в Україні на державному рівні
Вимога:
Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату Система екологічного керування Учасника повинна відповідати вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015, з відповідним щорічним підтвердженням. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням.
Процедура отримання сертифіката міжнародної організації не є обов’язковою. Вона проводиться у добровільному порядку.
Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі":
- одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5);
- замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5);
- оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять
до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14);
- тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22).
Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 18:20
Вирішення:
Шановний Скаржник!
Розлянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація Учасників за наявністю чітко визначеного документа, чим Замовник обмежує коло Учасників!
Номер:
319cf6f2dc994b249854ff8f342ede31
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-007436-a.a3
Назва:
Дискримінація Учасників за наявністю чітко визначеного документа, чим Замовник обмежує коло Учасників!
Вимога:
Замовник вимагає Копію діючого на момент подачі пропозиції сертифікату SIC/COVID-FREE:2020 «Система протидії Covid-19. Спеціальні вимоги для організацій».
Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника.
Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою.
Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі":
- одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5);
- замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5);
- оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять
до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14);
- тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22).
Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 17:31
Вирішення:
Шановний Скаржник! Наразі Постанова КМУ № 211 від 11.03.2020 р. «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» чинна. Карантин на території України був продовжений до 30 квітня 2023 року. Пологовий будинок є єдиним родопомічним закладом у м. Полтава, який надає медичну допомогу вагітним інфікованим на гостру респіраторну хворобу COVID-19. Тому Замовнику потрібне конкретне розуміння, що компанія з утилізації не просто ознайомлена, а справді, документально підтверджено, як знання, так і усвідомлення всієї відповідальності при поводженні з особливо небезпечними медичними відходами. Наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати якісні та безпечні послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення дотримання проти-епідеміологічних заходів тощо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Замовник зобов"язує Учасників надавати паковання, що суперечить чинному наказу МОЗ України 1602
Номер:
7ac969c5648d485caa45c1108128157b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-007436-a.b2
Назва:
Замовник зобов"язує Учасників надавати паковання, що суперечить чинному наказу МОЗ України 1602
Вимога:
Замовник прописав зобов"язання Учасникам: Виконавець зобов’язується: в строк протягом 1 робочого дня з дати замовлення, надати Замовнику послуги по завантаженню, перевезенню клінічних медичних відходів для подальшого їх знешкодження, своєчасно та у повному обсязі; вчасно забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари: пакети з написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України та пластикові контейнери для пакування гострих предметів.
На які НПА чинного законодавства посилається Замовник у такій вимозі??? Наказом 1602 МОЗ України не вказується, що суб"єкт надання послуг з утилізації медичних відходів зобов"язаний надавати медичному закладу паковання!!! Це не є зобов"язання Учасників!
Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 17:09
Вирішення:
Шановний Скаржник! Замовник уважно ознайомився з Вашою вимогою та запевняє, що чітко дотримується інструкції з поводження з відходами. Згідно Наказу № 325 МОЗ України (08.06.2015), а саме в ч.3, п.5 один з видів тари для збирання та транспортування медичних відходів "контейнер". Замовник в праві обрати собі певний вид тари для утилізації медичних відходів за власним бажанням. Біобокс, мається на увазі вищезгаданий контейнер, може мати й іншу назву. Замовник бажає комплексну послугу з утилізації медичних відходів категорії "В", а саме: надання тари, завантаження у транспортний засіб, транспортування, термічне знешкодження силами майбутнього Виконавця, що обов’язково має бути законно та документально підтверджено! Ми дотримуємося правил знезараження та пакування особливо небезпечних медичних відходів категорії "В".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога за територіальною ознакою
Номер:
19d6e336fe4d4fc3aa22fe796fc8c819
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-007436-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога за територіальною ознакою
Вимога:
Замовник чітко сформулював: Тендерна пропозиція не повинна містити: - умов, що суперечать чинному законодавству України.
Наявність у Учасника виробничих площ (складських приміщень) у Полтавській області (надати підтверджуючі документи) - вимога Замовника, яка не підтверджена жодним НПА, є дискримінаційною та обмежує коло Учасників за територіальною ознакою.
Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі":
- одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5);
- замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5);
- оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять
до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14);
- тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22).
Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 17:02
Вирішення:
Шановний Скаржник! Детально вивчивши Вашу скаргу повідомляємо настпуне:
У Комунальному підприємстві «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» відсутнє приміщення для зберігання медичних відходів у певній кількості протягом декількох днів, тому вимогою Замовника є надання послуг протягом 1 робочого дня з дня замовлення. Враховуючи вищевикладене тендерною документацією вимагається надання копій підтверджуючих документів щодо наявності складського приміщення для впевненості Замовника в тому, що при неможливості, внаслідок будь-яких обставин, Виконавцем відразу після збирання медичних відходів категорії «В» у Замовника, відвезти їх на утилізацію, і ці відходи не будуть викинуті за найближчий паркан, а будуть відвезені у спеціальне приміщення (склад) Виконавця.
Статус вимоги:
Відхилено