• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуару по вул. Славетна (від пожежної частини №3 до площі Царина) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Капітальний ремонт тротуару по вул. Славетна (від пожежної частини №3 до площі Царина) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Завершена

4 022 398.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 111.99 UAH
Період оскарження: 14.02.2023 12:33 - 19.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

надати додатково розгорнуту інформацію

Номер: b7b3f9ba26cb4ab59a87cae733bad2c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-14-006813-a.c1
Назва: надати додатково розгорнуту інформацію
Вимога:
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи Романенко І.А від 23.02.2022, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, а саме: інформація про відхилення тендерної пропозиції не містить посилання на невиконання умов тендерної документації, яким тендерна пропозиція не відповідають, також не зазначено, у чому саме полягає така невідповідність. Виходячи з вищевикладеного, користуючись правом, згідно із пунктом 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178, просимо надати додатково розгорнуту інформацію про причини невідповідності наданої нами пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Роз’яснення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2023-02-14-006813-a.c1 щодо пояснення по відхиленню пропозиції учасника ТОВ «Віндор» із закупівлі «Капітальний ремонт тротуару по вул. Славетна (від пожежної частини №3 до площі Царина) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № UA-2023-02-14-006813-a. Уповноваженою особою департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Вашу вимогу за № UA-2023-02-14-006813-a.c1 від 23.02.2023. Щодо надання чіткого обґрунтування відхилення пропозиції ТОВ «Віндор». Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Вами довідок та документів. Документи відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації були оприлюднені з невідповідностями. Разом із тим хочемо зазначити що відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена в п. 6 Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатках до тендерної документації». Пунктом 2 додатку 2 тендерної документації зазначено Для оцінки конкурсної пропозиції надати у друкованому та електронному вигляді запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним. Діюча версія АВК відповідає всім вимогам Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами. Крім того п. 2.2. Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачалось з метою уникнення необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції, учасник надає лист у довільній формі в якому інформує тендерний комітет щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні (відповідно до Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. При розгляді пропозиції ТОВ «Віндор» було враховано всіх завантажені файл. Інформація щодо вимоги п. 2.2. Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації не було надано, а завантажена інформація: - договірна ціна (файли «1.1 Договірна ціна.pdf»), де зазначено, зокрема: «Кошти на покриття ризиків - -», «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами - -». Враховуючи вище зазначене та практику постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Пропозиція ТОВ «Віндор» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За таких обставин, пропозиція Учасника ТОВ «Віндор» підлягає відхиленю про що зазначено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2023 з урахуванням вимог Особливостей.
Статус вимоги: Задоволено