-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з охорони спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, його структурних підрозділів (лікувальних корпусів, відділень тощо) КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю
Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі
Торги відмінено
6 044 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 444.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 444.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 12:28 - 08.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
8ac2a74b79a14429814c43641f76d0dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.a8
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення замовника, які порушують вимоги Закону України
«Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ГЛЕВАХ.pdf 18.04.2023 17:39
- Видат. наклад. дог. купівлі.pdf 18.04.2023 17:39
- Скарга на неправомірні дії та рішення замовника (ГЛЕВАХА) (3).docx 18.04.2023 17:39
- Реагування документи.pdf 18.04.2023 17:39
- Довідка про обладнання авто системою GPS.pdf 18.04.2023 17:40
- Лист-згода від субпідрядника.pdf 18.04.2023 17:40
- Транспорт реагування.pdf 18.04.2023 17:40
- Довідка про субпідрядника.pdf 18.04.2023 17:40
- ДОВІДКИ 1.pdf 18.04.2023 17:40
- рішення від 20.04.2023 №5143.pdf 20.04.2023 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2023 №5668.pdf 02.05.2023 12:50
- рішення від 01.05.2023 №5668.pdf 04.05.2023 15:48
- Заперечення на скаргу.pdf 21.04.2023 16:01
- Заперечення на скаргу.docx 21.04.2023 16:01
- Документи з накладеннями .pdf 21.04.2023 16:01
- Довідка №543-04-23 від 07.04.2023 року про субпідрядника .pdf 21.04.2023 16:01
- Протокол №13.pdf 21.04.2023 16:10
- ТД Нова редакція із змінами 06.03.23.docx 21.04.2023 16:10
- Заперечення на скаргу №396.23 .pdf 21.04.2023 16:10
- Протокол №18 pdf (1).pdf 21.04.2023 16:10
- Заперечення на скаргу №124 .pdf 21.04.2023 16:10
- ПРОТОКОЛ №19 .pdf 21.04.2023 16:10
- ПЕРЕЛІК ЗМІН .pdf 21.04.2023 16:10
- Протокол №25 (24 год.)Цербер Захисту.docx 21.04.2023 16:10
- Запереч.на скаргу №124.23.docx 21.04.2023 16:10
- ПРОТОКОЛ №25 pdf.pdf 21.04.2023 16:10
- ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД .docx 21.04.2023 16:11
- Протокол №18 скасув АМК .docx 21.04.2023 16:11
- ПРОТОКОЛ №23 відх.АТЛАНТ .docx 21.04.2023 16:11
- Протокол 13.docx 21.04.2023 16:11
- ТД Нова редакція із змінами 06.03.23.pdf 21.04.2023 16:11
- Протокол №19 (24 ч.АТЛАНТ).docx 21.04.2023 16:11
- ПРОТОКОЛ № 23.pdf 21.04.2023 16:11
- Заперечення на скаргу №396.23docx.docx 21.04.2023 16:11
- ПРОТОКОЛ №32.pdf 09.05.2023 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2023 17:52
Дата розгляду скарги:
01.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.04.2023 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.05.2023 15:49
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2023 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5668-р/пк-пз від 01.05.2023р.Скасовано рішення Замовника.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
116fe55a7d6d4f6db575979d7dd62e4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення замовника, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантія 113544-Т-0187.rar 20.03.2023 15:34
- Довіреність Христевич ОВ.rar 20.03.2023 15:34
- Довіреність Христевич ОВ нова.rar 20.03.2023 15:34
- Скарга на неправомірні дії та рішення замовника.pdf 20.03.2023 15:34
- Витяг з Державного реєстру банків.rar 20.03.2023 15:34
- Довідка банк 113544-Т-0187.rar 20.03.2023 15:34
- Лист 113544-Т-0187 від 17.03.2023.rar 20.03.2023 15:34
- Виписка 113544-Т-0187.rar 20.03.2023 15:34
- Платіжне доручення.pdf 20.03.2023 15:34
- Довідка підтвердження покриття 113544-Т-0187.rar 20.03.2023 15:34
- договір про надання гарантії 113544-Т-0187.rar 20.03.2023 15:34
- Протокол17 .pdf 20.03.2023 15:34
- Кредитний рейтинг.rar 20.03.2023 15:34
- рішення від 22.03.2023 № 3554.pdf 22.03.2023 15:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2023 № 3918.pdf 30.03.2023 12:08
- рішення від 29.03.2023 № 3918.pdf 31.03.2023 15:54
- Заперечення на скаргу 396.pdf 23.03.2023 10:58
- Заперечення на скаргу 396.docx 23.03.2023 10:58
- Протокол №18 pdf.pdf 06.04.2023 11:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2023 17:09
Дата розгляду скарги:
29.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.03.2023 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2023 15:54
Дата виконання рішення Замовником:
06.04.2023 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3918-р/пк-пз від 29.03.2023р. Учасника ПП "АТЛАНТ" повернуто на кваліфікацію.
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:
facf1b21128e469cabf8b2d1349a0fbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.c6
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Замовник посилаючись на вимоги абз.3 підпункту 1 пункту 40 Особливостей (Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке вимагалось Замовником) та враховуючи надані документи Приватним підприємством «АТЛАНТ» (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями (UA-2023-02-14-006786-a) за кодом ДК 021:2015 – 7524000 – 0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку ( Послуги з охорони спеціалізованого медичного закладу з наданням психічної допомоги та примусових заходів медичного характеру, його структурних підрозділів ( лікувальних корпусів, відділень тощо) КНП « Клінічна лікарні «ПСИХІАТРІЯ» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю), прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника, яке опубліковано протоколом уповноваженої особи № 17 від 16.03.2023 року.
На думку Замовника, причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями Приватного підприємства «АТЛАНТ», являється те, що тендерна пропозиція містить забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії № 113544/Т-0187 від «09» березня 2023 року, підписана Начальником Центру документарних операцій Христевич Олегом Васильовичем.
У якості підтвердження правомірності підписання гарантії Банком-гарантом, у складі пропозиції надано довіреність від 04.11.2021 року, видану AT «Альтбанк», якою уповноважено Начальника Центру документарних операцій Христевича Олега Васильовича вчиняти правочини, зокрема підписувати гарантії та договори про надання гарантій. Строк чинності зазначеної довіреності сплив 01.03.2022 року. Відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником Банку-гаранта - є Голова правління Воробйова Надія Леонідівна. Забезпечення тендерної пропозиції не містить підпису ні керівника, ні уповноваженої особи, яка має право підписувати відповідні документи.
На виконання умов тендерної документації ПП «Атлант» надали Банківську гарантію №113544/Т-0187 від 09.03.2023 року, оформлену з грошовим покриттям на суму забезпечення тендерної пропозиції. На підтвердження наявності грошового покриття Гарантом надано довідку, лист-підтвердження, що Банк є платоспроможним та не знаходиться в стадії ліквідації, надано договір про надання гарантії №113544/Т-0187 від 09.03.2023р та виписку по основному рахунку за період з 09.03.2023 по 09.03.2023, завірену представником банку. Однак, при завантаженні в електронну систему документів до банківської гарантії, ПП «Атлант» технічно завантажив протерміновану довіреність, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію.
Відповідно до п.40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями за встановленою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628 формою, то такі невідповідності підлягають виправленню згідно з пунктом 40 Особливостей. Натомість не підлягає виправленню згідно з пунктом 40 Особливостей крім випадку відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Замовник виявивши деякі невідповідності тендерній пропозиції Учасника, не опублікував Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції та не надав ПП «АТЛАНТ» скористатися законним правом на усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно статті 40 Особливостей (якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо) та частиною дев'ятою статті 26 Закону (Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
З огляду на вищенаведені Учасником факти, дії Замовника призвели до необґрунтованого ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ (відхилення Учасника закупівлі ПП «АТЛАНТ»), тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, що порушує права та законні інтереси Учасника, як учасника закупівлі охоронних послуг (UA-2023-02-14-006786-a) відповідно до статті 5 Закону, зокрема, частини першої пункту 1, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, частини першої пункту 4, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, частини першої пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
Рішення про відхилення Приватного підприємства «АТЛАНТ», тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознаки упередженого підходу до оцінки учасника Закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «Атлант», оформлене ПРОТОКОЛОМ №17 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від «16» березня 2023 року, підписаного уповноваженою особою та надати ПП «Атлант» можливість виправлення виявлених замовником невідповідностей (п. 9 ст. 26Закону України "Про публічні закупівлі", абз. 1 п. 3 Особливостей) розмістивши в системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у разі їх виявлення (п. 40 Особливостей).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2023 14:58
Вирішення:
Учаснику. Відповідно до ч.2 розділу 3 Тендерної документації, зазначено, що при поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням КЕП гаранта. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи, що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію).
У складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Атлант» надана електронна банківська гарантія, підписана особою, яка не має повноважень на підписання зазначеного документа. Враховуючи вищевикладене, гарантія не є дійсною, що аналогічно відсутності забезпечення пропозиції.
Відповідно до абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону та а.3 пп.1 п.41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
0e4241c94815442cbf43827b42676079
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня! На виконання рішення № 2451-р/пк-пз від 01.03.2023 Постійно діючої адміністративної колегі Антимонопольного комітету Украни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внесли відповідні зміни в п.1.1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Довідка Учасника складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (не менше 6 шт.) необхідних для забезпечення надання послуг відповідно до Переліку з Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Обов’язковим є наявність пульта охорони, який є сертифікованим в Україні. На підтвердження, в складі пропозиції надається сертифікат відповідності».
ВИМАГАЄМО для уникнення недорозумінь та неоднозначного трактування умов ТД, НАДАТИ конкретний перелік необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення надання послуг відповідно до Переліку з Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.03.2023 11:43
Вирішення:
Доброго дня, Учасник повинен бути забезпечений засобами активного захисту та оборони, необхідних для надання послуг та мати мінімально наступну матеріально-технічну базу в кількості не менше 6 одиниць кожної: бронежилети, газові балончики, гумові кийки, наручники одноразового використання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.03.2023 00:03
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
61a75daf37c448e8b72857b9f8993375
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі послуг з охорони спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, його структурних підрозділів (лікувальних корпусів, відділень тощо) КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю (ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.02.2023 19:45
- Свідоцтво.pdf 18.02.2023 19:45
- Радіозвязок Атлант (61).pdf 18.02.2023 19:45
- Аналогічний договір 1 (1).pdf 18.02.2023 19:45
- Страхування охоронників від нещасних випадків.pdf 18.02.2023 19:45
- Договір страхування новий.pdf 18.02.2023 21:24
- Рішення від 21.02.2023 №1963.pdf 21.02.2023 14:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2023 № 2451.pdf 02.03.2023 10:55
- Рішення від 01.03.2023 №2451.pdf 03.03.2023 14:48
- Заперечення на скаргу .pdf 23.02.2023 13:03
- Заперечення на скаргу .docx 23.02.2023 13:03
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf 06.03.2023 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2023 19:59
Дата розгляду скарги:
01.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2023 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.03.2023 14:48
Дата виконання рішення Замовником:
06.03.2023 17:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення №2451-р/пк-пз від 01.03.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляє, що КНП "ПСИХІАТРІЯ" було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «код ДК 021:2015 - 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (послуги з охорони спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, його структурних підрозділів (лікувальних корпусів, відділень тощо) КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-02-14-006786-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
1a9bb43029bc4ce7a5ba6831eb5278b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовнику ! В ТД в п.3.1 Додатку 4 вказано, що аналогічним договором, в розумінні цієї документації, вважається договір з фізичної охорони об’єктів та майна. Однак, предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
З даного вбачається, що Замовник заздалегідь прописав відповідну вимогу для конкретного Учасника, що порушує п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
З огляду на зазначене, вимагаємо привести у відповідність тендерну документацію відповідно до оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 18:34
Вирішення:
Учаснику, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закон та Особливості не містять визначення поняття аналогічного договору, а отже Замовник вправі самостійно визначати, який договір вважатиметься аналогічним. Дана вимога була встановлена з метою залучення більш широкого кола учасників для участі в закупівлі, не обмежуючись виключно кодом державного класифікатора. Дана вимога в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства та жодним чином не призводить до дискримінації потенційних учасників.
Згідно порядку визначення предмету закупівлі конкретної назви вказується у дужках, а у лапках вказується назва коду класифікатора.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
0857ba9f398545d285a66b6f74ad4224
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вітаємо! В п.1.3 Додатку 4 вказана вимога: « У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість забезпечення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. Документально підтвердити наявність транспорту реагування (не менше 3-х), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);- фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру;- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375).- документ, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у Київській області»
ВИМАГАЄМО, для відсіювання недобросовісних Учасників, які навмисно ухиляються від реєстрації своїх транспортних засобів та не дотримуються постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 в період агресії Російської Федерації, коли військові комісаріати та органи військового управління ведуть військовий облік транспортних засобів і техніки з метою планування передачі підприємствами, установами та організаціями транспортних засобів і техніки для задоволення потреб військових формувань на особливий (військовий) період, викласти п.1.3. з доповненням в наступний редакції, а саме: «- довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у районних територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах) відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням моделі та державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405) виданих в 2023 році.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 16:51
Вирішення:
Учаснику, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому, кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються Замовником самостійно з урахуванням принципів здійснення закупівель та з метою залучення якомога більшого кола потенційних учасників. Вимога про надання довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку у районних територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах) відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням моделі та державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405) виданих в 2023 році носить суто дискримінаційних характер та не буде включатись до тендерної документації, задля дотримання основних принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
bb81741d031f4cfd8d26f07340ebfcdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. В п. 1.7 Додатку №4 до тендерної документації вказано, що необхідно надати копію документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На нашому підприємстві охоронники мають власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та дозволи на них, а тому не має потреби щодо наявності приміщення для зберігання даних пристроїв. Охоронники зберігають власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії у відповідності до чинного законодавства. За таких обставин, жодним нормативним документом, що регламентують охоронну діяльність, не передбачено обов’язковість наявності такого приміщення.
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у закупівлі з огляду на наступне: Відповідно до Наказу МВС № 622 від 21.08.1998 року, вимоги щодо обов’язку одержати в органі поліції дозвіл на право зберігання зброї, а саме наявності кімнат зберігання зброї встановлені для керівників підприємств, установ, організацій. Наказом МВС № 622 від 21.08.1998 року, зберігання зброї та боєприпасів до неї вдома дозволено для наступних категорій громадян: повнолітніх громадян України, які досягли 18 років – відповідно до п. 12.1 Наказу № 622, вони мають право купувати та зберігати холодну, охолощену та пневматичну зброю та основні частини до неї.
Звертаємо Вашу увагу, що документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії видані персонально на охоронника - громадянина України, а не на Учасника.
Отже, ми, як потенційний Учасник, не можемо надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг, оскільки він не є обов’язковою вимогою згідно чинного законодавством України для підприємства, яке надає охоронні послуги.Натомість у нас, як потенційного учасника закупівель, наявні працівники відповідної кваліфікації (Охоронники), які в тому числі входять до складу екіпажів груп швидкого реагування, та забезпечені власними пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, які зберігаються у власників таких пристроїв, що в свою чергу дає можливість Учаснику забезпечити надання охоронних послуг в повному обсязі.
Встановивши дану вимогу, Замовником завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). До також висновку пришла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі UA-2021-12-28-001559-b.c15, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
Враховуючи вище викладене, дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2023 18:12
Вирішення:
Шановний Учасник , Ваша дана вимога взята до уваги та п.1.7 Додатку 4 до Тендерної документації буде виключено з Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
a0579a58c22b41249147b8ad2f86f1d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-006786-a.b9
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо незаконної відміни закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ №50 (виконання рішення АМКУ).pdf 07.07.2023 09:14
- Протокол №25 (24 год.)Цербер Захисту.docx 19.06.2023 10:19
- ПРОТОКОЛ (відміна ВТ) .docx 19.06.2023 10:19
- Заперечення на скаргу .pdf 19.06.2023 10:19
- Заперечення на скаргу №124 .pdf 19.06.2023 10:19
- ПРОТОКОЛ №23 відх.АТЛАНТ .docx 19.06.2023 10:19
- Протокол №32 .docx 19.06.2023 10:19
- ПРОТОКОЛ (відміна тендеру).pdf 19.06.2023 10:19
- Протокол №18 pdf (1).pdf 19.06.2023 10:19
- ПРОТОКОЛ №25 pdf.pdf 19.06.2023 10:19
- ПРОТОКОЛ №19 .pdf 19.06.2023 10:19
- ПРОТОКОЛ № 23.pdf 19.06.2023 10:19
- Запереч.на скаргу №124.23.docx 19.06.2023 10:19
- Протокол №37 .docx 19.06.2023 10:19
- Заперечення на скаргу №396.23docx.docx 19.06.2023 10:19
- Запереч.на скаргу .docx 19.06.2023 10:19
- ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД .docx 19.06.2023 10:19
- Протокол №37 pdf.pdf 19.06.2023 10:19
- Заперечення на скаргу.pdf 19.06.2023 10:19
- Протокол №19 (24 ч.АТЛАНТ).docx 19.06.2023 10:19
- ТД Нова редакція із змінами 06.03.23.pdf 19.06.2023 10:19
- ПЕРЕЛІК ЗМІН .pdf 19.06.2023 10:19
- Заперечення на скаргу №396.23 .pdf 19.06.2023 10:19
- Заперечення на скаргу.docx 19.06.2023 10:19
- Протокол №13.pdf 19.06.2023 10:19
- Протокол №18 скасув АМК .docx 19.06.2023 10:19
- ПРОТОКОЛ №32.pdf 19.06.2023 10:19
- ТД Нова редакція із змінами 06.03.23.docx 19.06.2023 10:19
- Протокол 13.docx 19.06.2023 10:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2023 № 9591.pdf 30.06.2023 15:19
- рішення від 16.06.2023 № 8813.pdf 16.06.2023 14:19
- рішення від 29.06.2023 № 9591.pdf 04.07.2023 20:32
- Скарга на відміну закупівлі ПП АТЛАНТ.docx 14.06.2023 16:48
- ПРОТОКОЛ №40.pdf 14.06.2023 16:48
- Скарга на відміну закупівлі ПП АТЛАНТ.pdf 14.06.2023 16:48
- ПРОТОКОЛ № 23.pdf 14.06.2023 16:48
- ПРОТОКОЛ №37.pdf 14.06.2023 16:48
- ПРОТОКОЛ № 7.pdf 14.06.2023 16:48
- ПРОТОКОЛ №32.pdf 14.06.2023 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2023 17:05
Дата розгляду скарги:
29.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.06.2023 14:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.07.2023 20:33
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2023 09:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.Скасовано рішення Замовника від 05.06.2023 №40 про відміну процедури закупівлі .