-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з надання доступу до стандартного пакету супутникового інтернету від Starlink
Торги не відбулися
144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 11:53 - 19.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Неправомірні вимоги тендерної документації
Номер:
0a8c07afed6141e79b0af3a10fabc481
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-005856-a.a1
Назва:
Неправомірні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно вимоги 6. Додатку 2 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі встановлено: Виконавець повинен знаходитись/мати представництво в м. Полтава. Мати в цьому місті власний Центр Технічної Підтримки з можливістю цілодобового та щоденного звернення (протягом 24-х години на добу, 7-и днів на тиждень) за телефоном або електронною поштою.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки в даній закупівлі можуть брати участь лише учасники, які знаходяться на території міста Полтава, тим самим це не дає можливості брати участь учасникам з інших міст. Законом України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015; Постановою № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" необмежено можливість участі в закупівлі із прив'язкою до конкретного міста.
У вимозі Замовник зазначив, що учасник має мати можливість цілодобового та щоденного звернення (протягом 24-х годин на добу, 7-и днів на тиждень) за телефоном або електронною поштою). Оскільки, надання даних послуг відбуваються дистанційно (через телефон або електронну пошту), про що стверджує сам Замовник, учаснику не потрібно знаходитись/мати представництво в м. Полтава.
Зазначимо, що надання допомоги на звернення Замовника щодо послуг закупівлі загалом проводиться дистанційно та не може створити перешкод за відсутності фізичного представництва учасника.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо : внести зміни до тендерної документації та забрати вимогу 6. Додатку 2 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2023 16:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу Вимогу, Замовник вирішив задовольнити її частково. А саме, не видаляти вимогу 6. Додатку 2 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а викласти у редакції: "6) Виконавець повинен мати власний Центр Технічної Підтримки з можливістю цілодобового та щоденного звернення (протягом 24-х години на добу, 7-и днів на тиждень) за телефоном або електронною поштою". Також для забезпечення оперативного і своєчасного усунення аварійної ситуації, що призвела до перерви надання послуг було прийнято рішення викласти підпункт 3 Додатку 2 ТД у наступному вигляді: "3) У разі виникнення аварійної ситуації, що призвела до перерви надання послуг, учасник гарантує безоплатний приїзд свого спеціаліста (у строк що не перевищує 24годин з моменту звернення Замовника) для усунення даної ситуації та відновлення доступу до мережі інтернет. ".
Статус вимоги:
Задоволено