-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (комплексні послуги з прибирання будівель, споруд і прибудинкової території)
Завершена
5 471 905.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 719.05 UAH
мін. крок: 1% або 54 719.05 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 11:29 - 19.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника про обрання переможця закупівлі
Номер:
09ece591710e4f758fbfac372a2027a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-004961-a.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника про обрання переможця закупівлі
Скарга:
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) - «ДК 021-2015 –90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання (комплексні послуги з прибирання будівель, споруд і прибудинкової території))».
До участі у процедурі закупівлі подано шість тендерні пропозиції:
- ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39880947) (далі – Учасник);
- ПП "Клінінг-Про" (ЄДРПОУ 35047973) (далі – Скаржник);
- ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" (ЄДРПОУ 41788608);
- ТОВ "І Н В А Й Т" (ЄДРПОУ 37701437);
- ФОП "СІРИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " (ЄДРПОУ 2347720298);
- ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" (ЄДРПОУ 38748221).
За результатами розгляду тендерних пропозицій Уповноваженою особою (Протокольне рішення уповноваженої особи АТ «НСТУ» від 27.02.2023 року) прийнято рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39880947).
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 39880947) враховуючи наступне:
1. Відповідно пункту 4 «Вимоги до Учасників» Додатку 2 тендерної документації та відповідно пункту 5.2.1 Додатку 4 до тендерної документації, на підтвердження інформації про кваліфікацію та наявність досвіду працівників учасник має надати: скан копії посвідчень (свідоцтв) про проходження навчання на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхових засобів, або спеціальних страхувальник засобів згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», інший документ, який дає право виконувати вищезазначені роботи на висоті та скан копії протоколів (витягів з протоколів) засідання комісій з перевірки знань (не менше трьох кваліфікованих працівників); скан копії посвідчень щодо проходження навчання та/або перевірки знань з безпечного виконання робіт згідно НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та скан копії протоколів (витягу з протоколу) засідання комісії, відповідно до якого працівнику учасника видане відповідне посвідчення - не менше 3 (трьох) кваліфікованих працівників.
У разі відсутності трудових відносин між працівниками, що мають відповідні посвідчення, безпосередньо з Учасником, надається документ (договір про співпрацю, договір субпідряду тощо), що підтверджує наявність договірних/партнерських відносин.
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" до кінцевого строку подання тендерної пропозиції надано:
- Довідка про субпідрядника № 87 від 17.02.2023р. про залучення субпідрядника ТОВ «ФІЛЛ ІН» (ЄДРПОУ 37069178). (Додаток 1 до скарги).
- Договір №01-12/21СПП про надання послуг від 01.12.2021р. з ТОВ «ФІЛЛ ІН» (Додаток 2 до скарги).
- Витяг з протоколу №26.01.2022.2 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 26.01.2022р. на працівників, які пройшли навчання в «ТОВ «НВП АТЛАНТА ЮМС» з НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (Спецнавчання) (Додаток 3 до скарги).
- Посвідчення №26.01.2022.2/1 про навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Величенку Олександру Миколайовичу на підставі протоколу №26.01.2022.2 від 26.01.2022р. (Додаток 4 до скарги).
- Посвідчення №26.01.2022.2/2 про навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Лисенку Олександру Васильовичу на підставі протоколу №26.01.2022.2 від 26.01.2022р. (Додаток 4 до скарги).
- Посвідчення №26.01.2022.2/3 про навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Прусу Владиславу Валерійовичу на підставі протоколу №26.01.2022.2 від 26.01.2022р. (Додаток 4 до скарги).
- Посвідчення №26.01.2022.2/4 про навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Несіну Андрію Володимировичу на підставі протоколу №26.01.2022.2 від 26.01.2022р. (Додаток 4 до скарги).
- Посвідчення №26.01.2022.2/1 про навчання і перевірку знань законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Марею Миколі Олександровичу на підставі протоколу №26.01.2022.2 від 26.01.2022р. (Додаток 4 до скарги).
Замовником торгів, у порядку пункту 40 Особливостей, 23 лютого 2023 року о 18:41 год було розміщено вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника. Питанням повідомлення про усунення невідповідностей було зазначено:
«Перелік виявлених невідповідностей: надано скан копії посвідчень з простроченим терміном дії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.2.1 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації/ Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: скан копії дійсних посвідчень та протоколів перевірки знань про проходження навчання на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхових засобів, або спеціальних страхувальник засобів згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», інший документ, який дає право виконувати вищезазначені роботи на висоті та згідно НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями».
У відповідь на вимогу Замовника, ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" у строк, що не перевищує 24 годин від часу надання вимоги про усунення надав документи:
- Наказ №3-ОП від 16 травня 2022р. про створення постійно діючої комісії для перевірки знань з питань охорони праці ТОВ «ФІЛЛ ІН» (Додаток 5 до скарги)
- Протокол №26/01/23-1 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 26.01.2023р. яка перевірила знання з НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (Додаток 6 до скарги).
- Посвідчення №01-26/01/23-1 про навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Величенку Олександру Миколайовичу на підставі протоколу №26/01/23-1 від 26.01.2023р. (Додаток 7 до скарги).
- Посвідчення №02-26/01/23-1 про навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Лисенку Олександру Васильовичу на підставі протоколу №26/01/23-1 від 26.01.2023р. (Додаток 7 до скарги).
- Посвідчення №05-26/01/23-1 про навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Прусу Владиславу Валерійовичу на підставі протоколу №26/01/23-1 від 26.01.2023р. (Додаток 7 до скарги).
- Посвідчення №04-26/01/23-1 про навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Несіну Андрію Володимировичу на підставі протоколу №26/01/23-1 від 26.01.2023р. (Додаток 7 до скарги).
- Посвідчення №03-26/01/23-1 про навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 видане верхолазу Марею Миколі Олександровичу на підставі протоколу №26/01/23-1 від 26.01.2023р. (Додаток 7 до скарги).
Згідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Протокольним рішенням уповноваженої особи АТ «НСТУ» від 27 лютого 2023року, ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" обрано переможцем закупівлі.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника, так як, у поданих документах Учасником, всупереч пункту 1 частини 3 розділу V тендерної документації не надано під час усунення невідповідностей - скан копії посвідчень щодо проходження навчання та/або перевірки знань з безпечного виконання робіт згідно НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та скан копії протоколів (витягу з протоколу) засідання комісії, відповідно до якого працівнику учасника видане відповідне посвідчення - не менше 3 (трьох) кваліфікованих працівників.
Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" на підставі абзацу 3 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Посилаючись на практику АМКУ, рішення №441-р/пк-пз від 12.01.20203 (Додаток 8 до скарги) вважаємо, що Замовник порушив вимогу пункту 41 Особливостей.
Витяг з Рішення:
2. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 тендерної документації учасник в складі Тендерної пропозиції, повинен надати цінову пропозицію, яка складається за формою Додатку №1 до тендерної документації.
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції надано цінову пропозицію № 95 від 17.02.2023р. (Додаток 9 до скарги).
При розрахунку п.2, який складається з п.п.2.1 та п.п.2.2 учасник допустив помилку.
178 587,00 + 137 948,00= 316 535,00, що не відповідає значенню п. 2, де зазначено 286 535,00.
Тому розрахунок проведено не вірно.
Замовником торгів, у порядку пункту 40 Особливостей, 23 лютого 2023 року о 18:41 год було розміщено вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника, про те, невідповідність розрахунків Замовником не було виявлено та ненадано в переліку для усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника.
Незважаючи на цю невідповідність, Протокольним рішенням уповноваженої особи АТ «НСТУ» від 27 лютого 2023року, ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" обрано переможцем закупівлі.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника, так як дана помилка впливає на цінову пропозицію в цілому.
Особливу увагу хочемо приділити тому, що в період завантаження документів переможця Учасником було дозавантажено цінову пропозицію з приведеними у відповідність розрахунками. (Додаток 10 до скарги).
Замовник не може розглядати оновлену тендерну пропорцію з урахуванням виправлень, оскільки ці документи подані пізніше терміну дати подання пропозиції.
Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ
Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій.
Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Неправомірне обрання переможця процедури закупівлі порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушення прав Скаржника.
Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення Замовника торгів, а саме щодо обрання переможця процедури закупівлі ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС".
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктах 52 – 64 Особливостей та ст. 18 Закону.
Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-14-004961-a
Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи АТ «НСТУ» від 27.02.2023 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС".
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки до Скарги):
1. Додаток 1 - Довідка про субпідрядника.
2. Додаток 2 - Договір №01-12/21СПП про надання послуг від 01.12.2021р.
3. Додаток 3 - Витяг з протоколу №26.01.2022.2 від 26.01.2022р.
4. Додаток 4 - Посвідчення працівників.
5. Додаток 5 - Наказ №3-ОП від 16.05.2022р.
6. Додаток 6 - Протокол №26/01/23-1 від 26.01.2023р.
7. Додаток 7 – Посвідчення працівників 2023р.
8. Додаток 8 - Рішення від 12.01.2023 № 441.
9. Додаток 9 – Цінова пропозиція від 17.02.2023р.
10. Додаток 10 – Цінова пропозиція від 01.03.2023р
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 8 Рішення від 12.01.2023 № 441.pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 5 Наказ №3-ОП від 16.05.2022р..pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 7 Посвідчення працівники 2023р..pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 2 Договір №01-12_21СПП про надання послуг від 01.12.2021р.pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 6 Протокол №26.01.23-1 від 26.01.2023.pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 4 Посвідчення працівників.pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 10 Цінова пропозиція від 01.03.2023.pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 3 Витяг з протоколу №26.01.2022.2 від 26.01.2022.pdf 03.03.2023 14:55
- Додаток 9 Цінова пропозиція від 17.02.2023.pdf 03.03.2023 14:55
- Скарга АТ НСТУ.docx 03.03.2023 14:55
- Додаток 1 Довідка про субпідрядника.pdf 03.03.2023 14:55
- СКАРГА.pdf 03.03.2023 14:55
- рішення від 07.03.2023 №2662.pdf 07.03.2023 14:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2023 №3202.pdf 15.03.2023 17:47
- рішення від 15.03.2023 №3202.pdf 17.03.2023 16:49
- IMG_0001.pdf 09.03.2023 14:28
- Додаток 2.pdf 09.03.2023 14:28
- Додаток 1.pdf 09.03.2023 14:28
- Пояснення по скарзі.docx 09.03.2023 14:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2023 15:25
Дата розгляду скарги:
15.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2023 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2023 16:50
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2023 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про визначення ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" ПЕРЕМОЖЦЕМ