-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (Овочі: капуста, цибуля, морква, буряк, помідори, огірки)
Завершена
460 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2023 09:12 - 19.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо страхового полісу
Номер:
34a5297600f04bad8f554f17a458e6d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.b8
Назва:
Щодо страхового полісу
Вимога:
Учасник не стверджував, що умовами ТД не допускаються до участі суб'єкти господарювання з орендованими ТЗ. Питання полягала, що страховий поліс Ви вимагаєте власника транспортного засобу, таким чином у випадку, якщо поліс оформлював учасник, який такий транспорт орендує, він не буде відповідати вимогам ТД.
Просимо внести зміни та усунути таку вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 17:48
Вирішення:
Доброго дня. Відносини у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів регулює ЗАКОН УКРАЇНИ "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", відповідно до якого власники транспортних засобів - юридичні та фізичні особи, які відповідно до законів України є власниками або законними володільцями (користувачами) наземних транспортних засобів на підставі права власності, права господарського відання, оперативного управління, на основі договору оренди або правомірно експлуатують транспортний засіб на інших законних підставах. З урахуванням вищевикладеного, не вбачається необхідним вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо експлуатаційного дозволу в продовження UA-2023-02-14-000800-a.b6
Номер:
7a1089534edd47bd98dbfb6e743f320a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.c7
Назва:
Щодо експлуатаційного дозволу в продовження UA-2023-02-14-000800-a.b6
Вимога:
Як ми вже зазначали відповідно до положень ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Можливість охолодження товару на складі не залежить від наявнсоті експлуатаційного дозволу.
Відповідно до вимог законодавства експлутаційний дозвіл є обов'язковий і видається операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Предметом закупівлі не є продуктом тваринного походження, тому Ваша вимога Тендерної документації нічим не обгрунтова та ставить під сумнів вашу репутацію добросовісного замовника, який переймається належною якістю своєї продукції та діє у правовому полі.
Нагадуємо, що відповідно до вимог ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 17:45
Вирішення:
Доброго дня. відповідно до положень ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, тобто повинні зберігатися за температури нижче 10 °C. Як ми вже вказували, температурний режим - найбільш ефективний метод впливу на метаболізм зібраного врожаю і тому більшість овочів найкраще зберігати при температурах 0-10 ° С і відносній вологості повітря не більше 75% (сучасний підхід зберігання і реалізації овочів ґрунтується на постійному охолодженні продукції, плоди охолоджуються відразу після збору, зберігаються і транспортуються в охолодженому вигляді). Оскільки наші вимоги щодо зберігання овочів у постачальника, збігаються з вимогами до отримання експлуатаційного дозволу у моментах забезпечення відповідного температурного режиму, вважаємо правомірним вимагати саме експлуатаційний дозвіл, адже його отримання є підтвердженням відповідності заявлених потужностей вимогам ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо експлуатаційного дозволу
Номер:
5c4935f4efa74594b0393091a58c261a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.b6
Назва:
Щодо експлуатаційного дозволу
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 до ТД: Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на холодильний склад завірений власником, який вказаний ним у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, який надає право провадити діяльність зі зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
При закупівлі овочів наявність експлуатаційного дозволу не є обов'язковою.
Разом з тим, участь в даній закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають такий експлуатаційний дозвіл.
Такі умови тендерної документації нічим необґрунтовані, звужують коло потенційних учасників та виключають можливість участі суб’єктів господарювання, які мають один транспортний засіб, проте в повній мірі здатні виконати умови договору, що своєю чергою є порушенням принципу недискримінації учасників, та рівного ставлення до них.
Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 13:48
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
Температурний режим - найбільш ефективний метод впливу на метаболізм зібраного врожаю. Більшість овочів найкраще зберігати при температурах 0-10 ° С і відносній вологості повітря не більше 75%. Сучасний підхід зберігання і реалізації овочів ґрунтується на постійному охолодженні продукції. Плоди охолоджуються відразу після збору, зберігаються і транспортуються в охолодженому вигляді.
Ваша вимога/скарга нічим не обгрунтова та ставить під сумнів вашу репутацію добросовісного постачальника, який переймається належною якістю своєї продукції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо полісу страхування
Номер:
50bb87ade42e45c3bc29ea4022b3dce6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.c5
Назва:
Щодо полісу страхування
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власника наземного транспортного засобу, що діє та території України.
Просимо роз'яснити, з якою метою Вам потрібен поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності саме власника наземного транспортного засобу. транспортні засоби залучаються нами на підставі договору оренди та все подаьше обслугування та страхування здійснюється вже орендарем.
Крім того поліс страхування потрібне для захисту інтересів потерпілого у ДТП. З якою метою Ви вимагаєте наявність такого полісу у тендерній пропозиції учасників?
Участь в даній закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають транспортні засоби застраховані власником.
Такі умови тендерної документації нічим необґрунтовані, звужують коло потенційних учасників та виключають можливість участі суб’єктів господарювання, які мають один транспортний засіб, проте в повній мірі здатні виконати умови договору, що своєю чергою є порушенням принципу недискримінації учасників, та рівного ставлення до них.
Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації та виключити вимогу щодо надання полісу страхування на ТЗ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2023 13:45
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
Відповідно п.2.1 постанови КМУ №1306 від 10 жовтня 2001року із змінами, водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі чинний страховий поліс (страховий сертифікат “Зелена картка”) про укладення договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Кожен водій України знає, що без страховки експлуатувати автомобіль заборонено законом.
Відвантаження товару відбувається на території лікарні і поблизу місця для паркування службових машин та транспортних засобів персоналу підприємства. Також харчоблок розташований біля особливо небезпечних об’єктів. Зважаючи на вище зазначене поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власника наземного транспорту є обов’язковим.
Висунувши вимогу/скаргу ви, як учасник, не переглянули зміни до тендерної закупівлі замовника, в якій прописано наявність або оренда одного транспортного засобу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо наявності ТЗ з холодильною установкою/рефрижератором
Номер:
e0136048598444eb805a71fe9b53d18a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.a4
Назва:
Щодо наявності ТЗ з холодильною установкою/рефрижератором
Вимога:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність мінімум 2-ох спеціалізованих транспортних засобів обладнаних для перевезення продуктів харчування з ізотермічним кузовом (підтверджується свідоцтвом про реєстрацію ТЗ із відповідною відміткою або висновок науково-технічної експертизи). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірюваннята фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Згідно з додатком 3 до тендерної документації транспортування товару для забезпечення вчасної доставки має здійснюватися мінімум двома спеціалізованими транспортними засобами, які обладнані ізотермічним кузовом, холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Предметом даної закупівлі є овочі: капуста, цибуля, морква, буряк, помідори, огірки, які не є швидкопсувним вантажем та відповідно до діючих на території України нормативно-правових актів не потребують дотримання спеціальних температурних умов при транспортуванні.
Водночас наявність зазначеної вимоги в умовах тендерної документації є необґрунтованою, незрозумілою та такою, що позбавляє можливості участі в даній закупівлі учасників, які не мають в користуванні транспортних засобів, обладнаних ізотермічним кузовом, холодильною установкою або рефрижератором.
Такі вимоги обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників та суперечать здоровому глузду.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2023 16:20
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
При організації дитячого харчування ми керуємось загальновстановленими нормами та законами, а саме: Закон України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (ст..20, 21) із змінами; наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» із змінами; Постанова Кабінету міністрів України №896 від 31 жовтня 2018р. «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження».
З урахуванням кількості недобросовісних учасників на ринку та зважаючи на те, що закупівля проводиться для забезпечення дитячого харчування пацієнтів лікарні, ми вимагаємо максимального підтвердження безпечності та якості наданих товарів, а також перевіряємо кваліфікацію постачальника, яка має бути на високому рівні, у зв’язку з постачанням продуктів харчування у дитячий заклад охорони здоров’я.
Транспортування продуктів харчування охолоджених на нашу думку не є дискримінаційною, так як предметом закупівлі є овочі для дитячого харчування. Дана вимога передбачає відбір постачальників, які мають відповідний досвід та потужності.
Основними принципами роботи уповноваженої особи нашого закладу при здійсненні публічних закупівель є зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість, прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, з огляду на що, ми беремо до уваги Вашу вимогу/скаргу та повідомляємо, що найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо протоколу згідно з ТУ
Номер:
fc052902df7f454aa52adcc5ff75ecf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.a3
Назва:
Щодо протоколу згідно з ТУ
Вимога:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасник учасник повинен підтвердити наявність мінімум 2-ох спеціалізованих транспортних засобів обладнаних для перевезення продуктів харчування з ізотермічним кузовом (підтверджується свідоцтвом про реєстрацію ТЗ із відповідною відміткою або висновок науково-технічної експертизи). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірюваннята фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Згідно з додатком 3 до тендерної документації Транспортування товару для забезпечення вчасної доставки має здійснюватися мінімум двома спеціалізованими транспортними засобами, які обладнані ізотермічним кузовом, холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань.
Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі.
Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин.
До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Скаржника на участь у закупівлі, Скаржник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2023 16:18
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
При організації дитячого харчування ми керуємось загальновстановленими нормами та законами, а саме: Закон України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (ст..20, 21) із змінами; наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» із змінами; Постанова Кабінету міністрів України №896 від 31 жовтня 2018р. «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження».
З урахуванням кількості недобросовісних учасників на ринку та зважаючи на те, що закупівля проводиться для забезпечення дитячого харчування пацієнтів лікарні, ми вимагаємо максимального підтвердження безпечності та якості наданих товарів, а також перевіряємо кваліфікацію постачальника, яка має бути на високому рівні, у зв’язку з постачанням продуктів харчування у дитячий заклад охорони здоров’я.
Транспортування продуктів харчування охолоджених на нашу думку не є дискримінаційною, так як предметом закупівлі є овочі для дитячого харчування. Дана вимога передбачає відбір постачальників, які мають відповідний досвід та потужності.
Основними принципами роботи уповноваженої особи нашого закладу при здійсненні публічних закупівель є зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість, прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, з огляду на що, ми беремо до уваги Вашу вимогу/скаргу та повідомляємо, що найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо кількості ТЗ
Номер:
5d23303390624f6ebdd655b052c886f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.c2
Назва:
Щодо кількості ТЗ
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен підтвердити наявність мінімум 2-ох спеціалізованих транспортних засобів обладнаних для перевезення продуктів харчування з ізотермічним кузовом (підтверджується свідоцтвом про реєстрацію ТЗ із відповідною відміткою або висновок науково-технічної експертизи).
Згідно з додатком 3 до тендерної документації транспортування товару для забезпечення вчасної доставки має здійснюватися мінімум двома спеціалізованими транспортними засобами, які обладнані ізотермічним кузовом, холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями).
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації поставка товару повинна здійснюватися за заявкою Замовника, протягом 3 календарних днів з моменту її подачі, по 31 грудня 2023 року включно. Місце поставки (передачі) товарів: вул. 30 років Перемоги, буд. 16, м. Черкаси, 18029.
Наше підприємство (в тому числі потужності і матеріально-технічна база) розташоване також в місті Черкаси та має в користуванні транспортний засіб з відповідними технічними характеристиками, що своєю чергою дозволяє постачати предмет закупівлі навіть швидше і ефективніше, ніж того потребує Замовник.
Разом з тим, участь в даній закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають в користуванні два чи більше транспортних засобів.
Такі умови тендерної документації нічим необґрунтовані, звужують коло потенційних учасників та виключають можливість участі суб’єктів господарювання, які мають один транспортний засіб, проте в повній мірі здатні виконати умови договору, що своєю чергою є порушенням принципу недискримінації учасників, та рівного ставлення до них.
Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2023 16:17
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник! Ми розглянули вашу вимогу/скаргу та повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо заходів державного контролю
Номер:
683596d1f6c44950b2e94c0b91316ca8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-14-000800-a.a1
Назва:
Щодо заходів державного контролю
Вимога:
Додатками 1 та 2 до тендерної документації визначено, що учасниками в складі пропозиції надаються наступні документи:
- акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на дані складські приміщення, отриманий не раніше 01 вересня 2022 року;
- акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на дані складські приміщення, отриманий не раніше 01 вересня 2022 року.
Зазначаємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 затверджено «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» (далі – Порядок)
Ці Порядок та критерії установлюють процедуру визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю у формі інспектування та аудиту відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі - планові заходи державного контролю), які здійснюються Держпродспоживслужбою.
Відповідно до пункту 8 Порядку планові заходи державного контролю щодо потужностей з низьким ступенем ризику здійснюються з такою періодичністю: інспектування – не більше одного разу на рік, аудит – не більше одного разу на два роки, а щодо потужностей з незначним ступенем ризику: інспектування – не більше одного разу на два роки, а аудит взагалі не проводиться.
Визначивши умовами тендерної документації, що зазначені акти, складені за результатами планових заходів державного контролю у формі інспектування та аудиту, мають бути отримані не раніше 01 вересня 2022 року, Замовником штучно звужено коло потенційних учасників до тих суб’єктів господарювання, на потужностях яких заходи державного контролю здійснювались саме в цей період.
Водночас суб’єкти господарювання, на потужностях яких заходи державного контролю здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства, проте до 01 вересня 2022 року, позбавлені можливості взяти участь в даній закупівлі, що є порушенням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2023 16:16
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник! Ми розглянули вашу вимогу/скаргу та повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено