-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Номерні знаки типу 13
Завершена
256 319.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 281.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 281.60 UAH
Період оскарження:
13.02.2023 17:46 - 04.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога, щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
702586bab3bc416d8ba962f297adfadd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-015483-a.a4
Назва:
Вимога, щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
13 лютого 2023 року Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій за допомогою системи Prozorro оголошено про проведення відкритих торгів UA-2023-02-13-015483-a.
В частині 2 «Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 закону та вимоги до учасників і переможців щодо підтвердження статті 17 закону у відповідності до особливостей» в пункті 8 (таблиця) в стовбці «Переможець у строк, що неперивущує чотири дні……….» міститься вимога - «На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура».
Дана вимога є не зрозумілою і такою, що може створити перешкоди у вчасному наданні документів переможцем закупівлі.
Адже, така інформація, стосовно того чи відкрита ліквідаційна процедура або відкрита справа про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією, міститься у повному Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який значно легше оформити у нотаріуса на поточну дату чи органах ЦНАП.
Дана інформація є рівносильною тій, що вимагається тендерною документацією.
Тому, вважаємо, що дана вимога, є упередженою та дискримінаційною.
На підставі вищевикладеного, прошу внести зміни до тендерної документації:
1) включити до Тендерної документації вимогу про надання учасниками на вибір інформаційного листа наданого міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура або повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2023 17:33
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога, щодо внесення змін до Тендерної відповідальності
Номер:
72bee7b6507847779aedb4da03d7b89b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-015483-a.a3
Назва:
Вимога, щодо внесення змін до Тендерної відповідальності
Вимога:
13 лютого 2023 року Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій за допомогою системи Prozorro оголошено про проведення відкритих торгів UA-2023-02-13-015483-a.
В Тендерній документації зі змінами, Додаток 3 – Технічні вимоги абзц 16 було внесено зміни, а саме: «На підтвердження відповідності вимогам наказу МВС від 02.03.2021 № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів» учасник надає висновок експертного дослідження виданий Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України або його територіальним органом».
Вважаємо, що внесення даних змін, є дискримінаційною умовою, по відношенню до ймовірних учасників по даній закупівлі, адже в аналогічних закупівлях, які є значно більшими ніж дана закупівля: UA-2022-12-23-020688-a, UA-2020-07-03-003178-b, UA-2020-04-22-000584-c, тощо, за таким самим предметом, замовник ставив вимогу, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції надає, «…Сертифікат відповідності, разом з протоколом випробувань або висновок експертного дослідження щодо відповідності вимогам наказу Міністерства внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975, це надавало змогу учасникам обирати який надати документ, що відповідно розширювало можливості для участі в аукціоні більшої кількості учасників, а відповідно і виникненню конкуренції під час проведення аукціону.
В даному випадку складається враження, що даною зміною, яка було здійснена за 4 дні до закінчення прийому документів, замовник закупівлі хоче не допустити інших учасників (ті підприємства в кого в наявності є лише Сертифікат відповідності та протокол випробувань), а допустити одне/два підприємства з якими уже мав господарські відносини.
На підставі вищевикладеного, прошу внести зміни до тендерної документації:
1) включити до Тендерної документації вимогу про надання учасниками також і Сертифікату відповідності з протоколом випробувань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2023 17:00
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
543d3e489f0443eb9680d029ea6a9f62
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-015483-a.c2
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
13 лютого 2023 року Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій за допомогою системи Prozorro оголошено про проведення відкритих торгів UA-2023-02-13-015483-a.
В Тендерній документації (Додаток 3 – Технічні вимоги) зазначено, що на підтвердження відповідності вимогам наказу МВС від 02.03.2021 № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів» учасник повинен надати сертифікат відповідності (разом з протоколом випробувань) виданий уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю. Сертифікат відповідності повинні бути чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 2 ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На сьогоднішній день відсутній орган з оцінки відповідності, який є акредитованим для підтвердження відповідності номерних знаків транспортних засобів вимогам наказу МВС від 02.03.2021 № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів». Перевірити акредитацію органів можна здійснити на сайті Національного агентства акредитації України: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Таким чином, надані учасниками Сертифікати відповідності та протоколи випробувань не матимуть юридичної сили та такими, які підтверджують відповідність номерних знаків транспортних засобів Наказу МВС України №166 від 02.03.2021 року.
Звертаю увагу Замовника, що підтвердити відповідність продукції, яка є предметом державної закупівлі, можливо за допомогою проведення експертного дослідження в Державному науково-дослідному експертно-криміналістичному центрі МВС України (надалі- ДНДЕКЦ) або в його територіальних органах.
У своїй діяльності ДНДЕКЦ керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, нормативними документами у сфері стандартизації, наказами Міністерства внутрішніх справ України, Експертної служби МВС та цим Положенням.
Відповідно до п.4 Положення «Про Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України (затверджений Наказом Міністерства внутрішніх справ України 31 січня 2017 року N 77 (у редакції наказу МВС від 11 червня 2019 року № 477)) (надалі - Положення) завданнями ДНЕКЦ МВС України є:
«…4) проведення експертних досліджень на договірних засадах з питань, що становлять інтерес для юридичних і фізичних осіб;
5) проведення оцінки відповідності, а також сертифікаційних та інших випробувань, розгляд і погодження проектів технічних умов, іншої технічної та конструкторської документації на продукцію, процеси і послуги, виконання інших робіт у межах своєї компетенції;»
Відповідно до покладених на нього завдань згідно пп.17 п.5 ДНЕКЦ МВС України здійснює:
«17) проводить оцінку відповідності, а також сертифікаційні та інші випробування, розробляє, погоджує проекти технічних умов, іншої технічної та конструкторської документації на продукцію, процеси і послуги, виконує інші роботи в межах своєї компетенції;»
Та згідно пп.1 п.6 Положення має право виконувати в межах компетенції на договірних засадах наукові, дослідницькі, навчальні, консультаційні та інші види робіт, у тому числі із залученням на платній основі фахівців інших установ та організацій.
Отже, підтвердити відповідність номерних знаків транспортних засобів вимогам Наказу МВС №166 від 02.03.2021 року є лише надання Висновку експертного дослідження, яке видається Державним науково-дослідний експертно-криміналістичним центром МВС України або його територіальним органом.
Крім цього, хочу звернути увагу Замовника, що 3 січня 2023 року проводились відкриті торги щодо державної закупівлі, де предметом закупівлі були «державні номерні знаки транспортних засобів», в яких Замовником виступав Головний сервісний центр МВС України, ідентифікатор державної закупівлі: UA-2022-12-23-020688-a. Тендерною документацією даного тендеру вказано, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі Учасником у складі тендерної пропозиції надається: «…Сертифікат відповідності (разом з протоколом випробувань) або висновок експертного дослідження щодо відповідності вимогам наказу Міністерства внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975. Таким чином, ГСЦ МВС України, встановило, що підтвердити відповідність технічним, якісним, кількісним вимогам можливо також шляхом надання Висновку експертного дослідження.
На підставі вищевикладеного, прошу внести зміни до тендерної документації:
1) виключити вимогу про надання учасниками Сертифікату відповідності з протоколом випробувань;
2) включити Висновок експертного дослідження – як документ, за допомогою якого учасник може підтвердити відповідність товару вимогам нормативних документів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2023 15:02
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо відповідності ТД вимогам законодавства
Номер:
639b2f55fc8e4dcab288f05c58863d66
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-015483-a.b1
Назва:
Щодо відповідності ТД вимогам законодавства
Вимога:
В тендерній документації на закупівлю за предметом номерні знаки типу 13 (Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4) зазначено вимогу в Додатку 3 «Технічні вимоги» та Додатку 4 «Договір на закупівлю за державні кошти» щодо відповідності номерних знаків типу 13-1 та 13-2 вимогам національних стандартів України: ДСТУ 3650:2019 «Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні технічні умови», ДСТУ 4278:2019 «Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні вимоги.
«Учасник надає сертифікат відповідності (разом з протоколом випробувань) або висновок експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2019 та ДСТУ 3650:2019, виданий уповноваженим органом».
Проте, наказом Дочірнього підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.11.2021 № 435 скасовано чинність національних стандартів з 01 грудня 2021 року: ДСТУ 3650:2019 «Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні технічні умови», ДСТУ 4278:2019 «Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні вимоги. Правила застосування».
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975, затверджено Вимоги до державних номерних знаків транспортних засобів, у тому числі до типу 13.
Державні номерні знаки транспортних засобів повинні відповідати зазначеним вимогам.
На підставі вищевикладеного вимагаємо привести тендерну документацію, в частині відповідності номерних знаків типу 13-1 та 13-2 технічним параметрам, діючим нормативним документам, виключивши посилання на відповідність номерних знаків вимогам національних стандартів України: ДСТУ 3650:2019 «Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні технічні умови», ДСТУ 4278:2019 «Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні вимоги. Правила застосування» у тексті Додатку 3 до тендерної документації, а також відповідним чином змінити пункти 5.1 і 5.2 Договору на закупівлю за державні кошти, розміщеному у Додатку 4 до тендрної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2023 14:02
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено