• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенплівка)

ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенплівка) (13 найменувань згідно технічних вимог у Додатку 3)

Завершена

551 848.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 760.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2018 18:28 - 23.01.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Зміни до Тендерної документації

Номер: 92c4f23fe471420f8f8cc8b4628dc783
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-11-001193-b.b1
Назва: Зміни до Тендерної документації
Вимога:
Цим подаємо вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації, пов'язаних з усуненням дискримінаційних умов закупівлі та з коригуванням окремих медико-технічних характеристик предмету закупівлі. Вимога, та додатки до неї додаються у вигляді окремих файлів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, пов'язаних з усуненням дискримінаційних умов закупівлі та з коригуванням окремих медико-технічних характеристик предмету закупівлі, тендерний комітет Ковельського МТМО повідомляє наступне. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Керуючись приписами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації встановлено вимогу щодо постачання плівки лазерної медичної для лазерних камер типу Kodak Dry View. У запиті на надання роз’яснень вказується на унікальність зазначеної продукції, але даний товар має повні еквіваленти, представлені вітчизняними виробниками. Зокрема, плівкою лазерною медичною Лізоформ ДВБ+ 35х43 см по 125 аркушів виробництва ТОВ «Лізоформ Медікал» (Україна) та плівкою лазерною для принтерів сухої обробки КРОВЛЕКСДВБ+ виробництва ТОВ «ПОІСК-НІКА» (Україна), які призначені для друку медико-діагностичних знімків лазерними камерами нового покоління КОDAK Dry View 8100, 8150, 8900. Згідно з п. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівель, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Зазначені приписи Порядку не містять імперативних норм, відповідно замовник має право, а не зобов'язаний розподіляти предмет закупівлі на лоти, виходячи з певних власних обставин та підстав. В даному випадку предметом процедури закупівлі за наданою в медико-технічних вимогах тендерної документації, є товар, який класифікується саме за показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. Враховуючи все вищенаведене, а також ту обставину, що у технічних вимогах до предмета закупівлі, які визначені у додатку 3 тендерної документації, передбачено можливість надання еквіваленту, не включено продукцію, яка виробляється єдиним виробником, то посилання на обмеження конкуренції, встановлення дискримінаційних вимог чи надання переваг Замовником одним учасникам порівняно з іншими є необґрунтованими. Виходячи з вищевикладеного, Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а навпаки розширює конкурентне середовище учасників. 2. Щодо визначення параметрів швидкості або світлочутливості одиницями вимірювання є OR, DIN, європейські одиниці та інше. У Технічних вимогах до предмета закупівлі щодо плівки мамографічної медичної швидкість визначено у одиниці вимірювання DIN, які є рівнозначною 140 європейським одиницям. Тобто вимога щодо показника швидкість у значені «не менше 407,2» не є некоректною, а визначена іншим показником вимірювання.
Статус вимоги: Задоволено