• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Засіб для миття зовнішніх поверхонь рухомого складу, лужний та кислотний

Завершена

1 579 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 796.80 UAH
Період оскарження: 13.02.2023 14:51 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо ДСТУ ISO 10012:2005

Номер: 2143716c3ef644f8a27d3cf5a830f828
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-011002-a.b6
Назва: Щодо ДСТУ ISO 10012:2005
Вимога:
Шановний Замовнику, випробування та вимірювання – різні за визначенням процедури. Випробування – визначання однієї чи кількох характеристик об’єкта для оцінювання відповідності згідно з процедурою (п.4.2 ДСТУ ISO/IEC 17000). Вимірювання - процес експериментального визначення одного або декількох значень величини, які можуть бути обґрунтовано приписані величині (п.1 ст.7 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність). Випробування, як процес, відбуваються у відповідності до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 ДСТУ ISO 10012:2005 оперує поняттям вимірювання і ніякого відношення до процесу випробувань ( а тим більш до надання протоколів випробувань) НЕ МАЄ. В тексті ДСТУ ISO 10012:2005 навіть відсутнє слово ВИПРОБУВАННЯ! Сертифікація лабораторії за ДСТУ ISO 10012:2005 не є дозволом виконання випробувань і надання відповідних протоколів. Видаліть, будь ласка, дискримінаційну вимогу про надання протоколів випробування лабораторіями, сертифікованими за ДСТУ ISO 10012:2005.
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: Умовами пункту 10 розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку № 1 Тендерної докмуентації передбачено надання учасниками наступних документів: Протокол випробувань продукції, що пропонується для постачання, за результатами випробувань по показниках, зазначених в пунктах 1, 2, 3, 4, 5 технічної специфікації, виданий не раніше 2022 року: - випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі (додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію НААУ та сферу акредитації лабораторії, що провела випробування, з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі випробування, що відповідають показникам цієї документації, які мають бути підтверджені (з відповідністю об’єкта випробувань (мийні засоби), досліджуваного показника та нормативного документа на метод проведення випробування галузі (сфері тощо) акредитації лабораторії)), або: - лабораторією, сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005 (додатково у складі пропозиції надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з підтвердженням відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань випробуванням, що відповідають показникам цієї документації, які мають бути підтверджені (з відповідністю об’єкта випробувань (мийні засоби) та досліджуваного показника (величини)). Зазначене свідоцтво та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації). Тобто, учасникам пропонується на вибір надання протоколу випробувань, який видано або «випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі…» або «лабораторією, сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005….». Щодо лабораторії, сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005 повідомляється наступне. НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)», встановлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Він установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог. У розділі «ВСТУП» до Національного стандарту України ДСТУ ISO 10012:2005 повідомляється наступне: Результативна система керування вимірюванням забезпечує придатність вимірювального обладнання та процесів вимірювання для використання за призначеністю й відіграє важливу роль у досягненні цілей щодо якості продукції та в керуванні ризиками отримання невірогідних результатів вимірювання. У цьому стандарті термін «процес вимірювання» використовують до операцій вимірювання (наприклад, під час проектування, випробовування, виробляння, інспектування).». Враховуючи вищевикладене, Замовником відхилено/не задоволено вимогу потенційного учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Дискрімінаційні вимоги

Номер: 93dadae63d354f67865aa4f594432898
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-011002-a.b5
Назва: Дискрімінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте підтвердити показник (Міграція у водне середовище полі фосфатів: не перевищує 8,0 г/м3) виключно висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ). Сукупності зазначених вимог відповідають лише висновки ДСЕЕ на продукцію конкретної торговельної марки, тобто, по кожній позиції предмета закупівлі це продукція лише одного виробника - ТОВ "Гренландія НВП". Жоден учасник, що пропонує «еквіваленти», не зможе підтвердити усю сукупність вимог Замовника саме висновками ДСЕЕ, як того вимагає ТД. Дана вимога є не коректною оскільки сам висновок ДСЕЕ складається на підставі Протоколу експертизи, який видається уповноваженою організацією, як то наприклад: Центр первинної медицини Державного управління справами, або Державна установа «Інститут медицини праці ім. Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України» та інші. Тому, вимагаємо прибрати підтвердження показника (Міграція у водне середовище полі фосфатів: не перевищує 8,0 г/м3) висновком ДСЕЕ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно положень пункту 28 Особливостей 1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, тендерна документація містить всю необхідну інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до вимог для учасників, у тому числі документи на підтвердження якісних, кількісних та технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі. Об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 10:01
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: d05f04ed2ae140caa0a1c960d0d25e66
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-011002-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Дискрімінаційні вимоги Тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 18.02.2023 00:04
Автор: Фізична особа-підприємець Клеменков Сергій Миколайович, Сергій Клеменков +380987140966 fopklemenkov@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни в ТД

Номер: 73a408b668224a61ad6e15ce2d2099c1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-011002-a.c3
Назва: Зміни в ТД
Вимога:
В 2021 -2022 роках ТОВ «Гренландія НВП» поставляла в адресу УЗШК (UA-2021-04-02-001231-a) і ПАСАЖИРСЬКОЇ КОМПАНІЇ (UA-2021-07-16-004283-a) один і той самий засіб «EXTREME WASH» кислотний. При цьому показники в протоколах випробувань одного і того ж продукту але для різних закупівель суттєво різняться ( див. додаток до нашої вимоги). При цьому, технічні вимоги обох тендерах ( які заздалегідь цілком можливо погодити з Замовником) суттєво різняться. Різниця забезпечується за рахунок маніпуляцій з нормативними документами. Наприклад: - ненадання повних копій чинних технічних умов (ТУ) зі всіма змінами; - надання замість повних копій ТУ зі всіма змінами так званих витягів із ТУ, які легко підробити; - надання замість повних копій ТУ зі всіма змінами технічного завдання (ТЗ), розробленого Учасником, що в умовах тендеру зовсім є нонсенсом ( Учасник просто переписує технічні вимоги Замовника і називає це технічним завданням в якості нормативного документу на виготовлення продукції, що суперечить ДСТУ 3974-2000) Наслідком таких маніпуляцій можуть бути дискримінаційні технічні вимоги Замовника, що, в свою чергу, може забезпечити закупівлю продукції за суттєво завищеними цінами ( наприклад: за 4,5 млн. грн. замість 3 млн. грн.) З метою забезпечення рівних умов для Учасників вимагаємо долучити до технічних вимог в ТД , у випадку застосування продукції вітчизняних виробників, вимогу обов’язкового надання копій ЧИННИХ нормативних документів на виготовлення предмету закупівлі ( ДСТУ,ГСТУ, ТУ У зі всіма змінами).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно положень пункту 28 Особливостей 1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, тендерна документація містить всю необхідну інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до вимог для учасників, у тому числі документи на підтвердження якісних, кількісних та технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі. Вся інша інформація, викладена у вимозі ґрунтується на припущеннях та виходить за межі процедури закупівлі UA-2023-02-13-011002-a.». Враховуючи вищевикладене, Замовником відхилено/не задоволено вимогу потенційного учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Не однакові умови оцінки для різних учасників.

Номер: 02ccab6a9947419e97bcfdc2d33c1874
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-011002-a.a2
Назва: Не однакові умови оцінки для різних учасників.
Вимога:
Шановний Замовнику! Технічна вимога про можливість надання протоколу випробувань лабораторією, сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005 є дискримінаційною, такою що дозволяє спотворити результати тендеру. Єдиним потенційним учасником, що систематично користується послугами такої лабораторії є ТОВ «Гренландія НВП», яке в 2021році перемогло в тендері UA-2021-07-16-004283-a (Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ") на закупівлю тієї ж самої продукції – кислотного засобу для миття вагонів. Сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005 лабораторією є ТОВ «НВЛ «НАНОЛАБ». При цьому лабораторія ТОВ «НВЛ «НАНОЛАБ» та ТОВ «Гренландія НВП» є пов’язаними установами , які знаходяться за однією єдиною фактичною адресою (м. Київ, вул. Амурська, 8) і засновані родичами. При цьому в сертифікаті якості на предмет закупівлі, наданим ТОВ «Гренландія НВП», в розділі «Результати випробувань» зазначено фейковий показник: «Мийна здатність робочого розчину (метод випробувань ГОСТ -3-029-2002) - 98%» . До того ж в сфері об’єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність цієї лабораторії зовсім відсутні посилання на будь-які методи лабораторних випробувань ( стандарти), що спотворює саму систему лабораторних випробувань, яка базується виключно на стандартах. В протоколах лабораторії ТОВ «НВЛ «НАНОЛАБ» навіть відсутній термін « вид випробування – лабораторний», його замінено на «вид випробування – експертний». В 2021 -2022 роках ТОВ «Гренландія НВП» поставляла в адресу УЗШК той самий засіб «EXTREME WASH» кислотний. При цьому показники в протоколах випробувань одного і того ж продукту але для різних закупівель суттєво різняться ( див. додаток до нашої вимоги). Вимагаємо виключити вимогу про можливість надання протоколу випробувань лабораторією, сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005 зі складу тендерної документації , чим дати можливість Учасникам оцінювати технічні показники предмету закупівлі за єдиними правилами і в рівних умовах. Чи, може, Замовник, як і два роки тому, бажає скласти ТД під одного Учасника ?
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Умовами пункту 10 розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку № 1 Тендерної докмуентації передбачено надання учасниками наступних документів: Протокол випробувань продукції, що пропонується для постачання, за результатами випробувань по показниках, зазначених в пунктах 1, 2, 3, 4, 5 технічної специфікації, виданий не раніше 2022 року: - випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі (додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію НААУ та сферу акредитації лабораторії, що провела випробування, з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі випробування, що відповідають показникам цієї документації, які мають бути підтверджені (з відповідністю об’єкта випробувань (мийні засоби), досліджуваного показника та нормативного документа на метод проведення випробування галузі (сфері тощо) акредитації лабораторії)), або: - лабораторією, сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005 (додатково у складі пропозиції надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з підтвердженням відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань випробуванням, що відповідають показникам цієї документації, які мають бути підтверджені (з відповідністю об’єкта випробувань (мийні засоби) та досліджуваного показника (величини)). Зазначене свідоцтво та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації). Тобто, учасникам пропонується на вибір надання протоколу випробувань, який видано або «випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі…» або «лабораторією, сертифікованою за ДСТУ ISO 10012:2005….». Тобто, Вимога в Тендерній документації Замовника не є дискримінаційною та такою, що має намір спотворити результати торгів. Вся інша інформація, викладена у вимозі ґрунтується на припущеннях та не стосується процедури закупівлі UA-2023-02-13-011002-a.». Враховуючи вищевикладене, Замовником відхилено/не задоволено вимогу потенційного учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні характеристики

Номер: 5ebc7904f96e45ed9c72ef0bdbba12ab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-011002-a.c1
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Доброго дня. В технічних характеристиках Засіб мийний лужний зазначен наступний діпазон Кількісті миючого засобу для приготування 1л робочого розчину (л): 0,001-0,015; 0,001-0,025; 0,001-0,02 в залежності від забруднення вагону та жорсткості води. Для засіб мийний кислотний - 0,001-0,015; 0,001-0,02; 0,02-0,03. Данний показник дуже впливає на вартість концентрату. Просимо заначити конкретний показник кількості миючого засобу для приготування 1л робочого розчину.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Технічні характеристики предмета закупівлі складено з урахуванням потреби Замовника. Концентрація робочого розчину має забезпечувати належну якість миття за будь-якої жорсткості води, яка використовується для приготування робочого розчину, та за будь-якого ступеня забруднення вагонів. Отже, концентрат, який пропонується учасниками, має забезпечувати якісне миття при зазначених у додатку №2 до тендерної документації концентраціях, які залежать від умов застосування
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 10:01