• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оплата послуг з благоустрою території біля пам’ятника Р.Шухевичу на вул. Сівецька в м. Калуші

Завершена

91 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 912.50 UAH
Період оскарження: 13.02.2023 14:16 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Підтвердження статусу платника податку

Номер: 4a3fb14dcd364520876dee2d7130f711
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-009783-a.a3
Назва: Підтвердження статусу платника податку
Вимога:
Відповідно пункту 3 розділу 4 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) згідно Додатку №1 встановлено вимогу щодо подання документів, що підтведжують статус платника податку. Потенційний Учасник закупівлі є платником податку на прибуток, не платник ПДВ, не платник єдиного податку. На сьогодні в державі Україна відсутній реєстр платників податку на прибуток Державної податкової служби України, відповідно ніяк нормативних та дозвільних документів, що підтверджують даний статус платника не існує. Це звужує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до розділу 5 пункт 2 підпунктами 3, 4 визначено що документи які не передбачені закондавством не є підставою для відхилення. Не зважаючи на це, Замовник встановлює в пункті 3 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації суперечливу та дискримінаційну вимогу щодо статутсу платника податків. Вимагаємо усунути дану вимогу. Залишаємо за собою право звертатись до АМКУ та інших органів які здійснюють державний нагляд у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі — Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Беручи до уваги наведене вище та, розглянувши Вимогу UA-2023-02-13-009783-a.a3. подану 17.02.23р. о 22:07 год. в електронній системі закупівель по Закупівлі, повідомляю: Пунктом 3 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання Учасниками наступних документів : «Завірена копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників ПДВ – для учасника, який є платником податку на додану вартість / завірена копія Свідоцтва або Витягу платника єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку». Додатково п. 2 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. 3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. 4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Тому, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, то він застосовує п. 2 Розділу 5 Тендерної документації. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога замовника

Номер: dd5a7b3cb3db4a278f24120bc6e958c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-009783-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога замовника
Вимога:
Замовником допущено порушення законодавства у сфері публічної закупівлі та встановлено у Документації додаткові, дискримінаційні вимоги до учасників. Зокрема, на виконання вимог статті 16 Закону, Замовник в пункті 1.1.4. додатку1 Документації встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Зокрема, вимагається надання "оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків". Додатково, до Листа відгуку встановлюються такі вимоги: "вищезазначений лист-відгук має бути виданий (датований) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі якщо суб’єкта господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) ліквідовано, то учасник у складі своєї тендерної пропозиції замість відгуку має надати відповідну довідку". Дата оприлюднення оголошення: 14.02.2023 року. Таким чином, Замовник вимагає надати Лист-відгук датований не раніше ніж 14.02.2023 року. Повідомляє, що вимога про надання листа-відгуку, який повинен бути не раніше 14.02.2023 є дискримінаційною та такою, що не відповідає ст. 16 Закону України "Про публічну закупівлю" та створює для Учасників додаткові перешкоди для участі у процедурі закупівлі. Окремо хочемо зазначати, що Замовник, встановлюючи вимоги до реквізитів Листа відгука, штучно звужує та обмежує участь у вказаній закупівлі Учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів у попередні роки та лист-відгук, що виданий раніше ніж 14.02.2023 і підтверджує належне виконання аналогічного договору, але не може отримати лист-відгук від незалежних від нього причин у проміжок часу з 14.02.2023 по сьогодні, що дискримінує інших потенційних Учасників у порівнянні з іншими учасниками, що мають листи-відгуки видані після 14.02.2023 році. Не у кожного Учасника наявна можливість установити контакт з попереднім замовником та отримати актуальний лист-відгук. Крім того, учасники як потенційні підрядник наразі не мають правовідносин з попередніми замовниками та не можуть впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище. Попередні замовники не є стороною у даних учасників. Вимагаємо скасувати неправомірну та дискримінаційну вимогу щодо надання позитивного листа відгуку! вищезазначений лист-відгук має бути виданий (датований) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі якщо суб’єкта господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) ліквідовано, то учасник у складі своєї тендерної пропозиції замість відгуку має надати відповідну довідку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі — Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Беручи до уваги наведене вище та, розглянувши Вимогу UA-2023-02-13-009783-a.a2. поданої в електронній системі закупівель 17.02.23р. о 21:25 год. в електронній системі закупівель по Закупівлі, повідомляю: Згідно п. 45. Особливостей під час здійснення закупівлі послуг Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону. На виконання даної норми Замовником встановлено в Додатку 1 Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 15 від 13.02.2023р., перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема п. 1.1.4. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що Учасники повинні надати: «оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Також, вищезазначений лист-відгук має бути виданий (датований) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі якщо суб’єкта господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) ліквідовано, то учасник у складі своєї тендерної пропозиції замість відгуку має надати відповідну довідку». Наведена вище вимога встановлена Замовником з метою упевненості у достовірності наданій Учасником інформації щодо належного виконання аналогічного договору, а саме, що на момент подання тендерної пропозиції Учасника, у суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір немає зауважень стосовно виконаних зобов’язань по наданому договору, зокрема якості та термінів виконання. Враховуючи, що управління житлово-комунального господарства мало досвід роботи із недобросовісним Виконавцем, через співпрацю із, яким міському бюджету було нанесено збитки, Замовником і було прийнято рішення прописати у тендерній документації дану вимогу. Оскільки, якщо Учасник є доброчесним та виконав зобов’язання згідно укладеного договору в повному обсязі, якісно та в терміни, передбачені договором – отримати лист-відгук для нього не складе жодних труднощів. Окрім цього Тендерною документацією передбачено, що у разі якщо суб’єкта господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) ліквідовано, то учасник у складі своєї тендерної пропозиції замість відгуку надає відповідну довідку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога. Додаток №2 Тендерної документації

Номер: b7b95105bd424635bb7deae8bcf490bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-009783-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога. Додаток №2 Тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику! У додатку 2 до тендерної документації зазначається вимога щодо Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний учасником та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Оскільки обмежує потенційне коло учасників. Данна вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та постійним роз’ясненням АМКУ щодо даного питання. Вимагаємо скасувати неправомірну вимогу! У разі незадоволення залишаємо за собою право звертатись до АМКУ та інших органів які здійснюють державний нагляд у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі — Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Беручи до уваги наведене вище та, розглянувши Вимогу UA-2023-02-13-009783-a.b. подану 16.02.23р. о 16:25 год. в електронній системі закупівель по Закупівлі, повідомляю: Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі», проте пунктом 3 ст. 22 Закону чітко зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Тому, з метою уникнення ризику відмови в подальшому від підписання договору Учасником/Переможцем Замовник передбачив у Додатку 2 тендерної документації вимогу щодо здійснення огляду об’єкту та складання відповідного акту огляду. Це дасть Учаснику можливість визначити реальний обсяг послуг, передбачений даною закупівлею та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі. Всі Учасники, які дійсно мають намір брати участь у закупівлі та надати Замовнику, послугу, відповідно до Технічної специфікації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Оплата послуг з благоустрою території біля пам’ятника Р.Шухевичу на вул. Сівецька в м. Калуші», UA-2023-02-13-009783-a мають достатньо часу для того, щоб здійснити огляд об’єкту та скласти відповідний акт, тому Замовник ніяким чином не обмежив права Учасників, адже звернутись до Замовника щодо акту обстеження об’єкту можуть всі зацікавлені.
Статус вимоги: Відхилено