• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей та цілодобового спостереження)

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2023 13:57 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: bab5e44bc2b041029f8a60008ea6facd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-009179-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога, якою ви навмисне дискридитує учасників процедури та навмисно обмежуєте кількість їх потенційних учасників: - при розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (в тому числі, сповіщувачів, гучномовців, елементів переговорного комплексу) у зв`язку з чим, просимо у пропозиції гарантувати листом від від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення) або представництва або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику, у випадку необхідності, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника - дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку протипожежного обладнання згідно даної закупівлі, поставку якого, у випадку необхідності, останній гарантує, з посиланням на номеру цієї закупівлі. А чому гарантійний лист повинен бути від від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення) або представництва або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, або дилера, або дистрибютора, а чому даний гарантійний лист не може учасник мати від постачальника даного обладнання??? Опираючись на норму, якого чинного законодавства ви вимагаєте від учасників гарантійний лист саме від виробника, представництва або представництва (-в) чи філії виробника (-ів), дилера, або дистрибютора. Ми маємо чинний договір з постачальником вищезазначеного обладнання, але ваша вимога не дозволяє нам повноцінно прийняти участь в процедурі закупівлі. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" ст.22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наполягаємо на внесенні до тендерної документації доповнення до вимоги, щодо можливості надання учасниками гарантійного(их) листа(ів) від постачальника зазначеного протипожежного обладнання і не обмежувати навмисно даною вимогою кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації при розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (в тому числі, сповіщувачів, гучномовців, елементів переговорного комплексу) у зв’язку з чим, просимо у пропозиції гарантувати листом від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення) або представництва або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику, у випадку необхідності, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника - дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку протипожежного обладнання згідно даної закупівлі, поставку якого, у випадку необхідності, останній гарантує, з посиланням на номеру цієї закупівлі. Варто зазначити, що дана вимога передусім спрямована на здійснення закупівлі протипожежного обладнання саме належної якості та неможливість закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції ми отримуємо певні гарантії щодо поставки протипожежного обладнання у необхідній кількості та належної якості. Досягти аналогічного результату при поставці протипожежного обладнання, у випадку відсутності даної вимоги є абсолютно неможливим, що може призвести до надання неякісних послуг з ремонту та технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей та цілодобового спостереження, що є небезпечним в умовах введення воєнного стану. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників, надаючи можливість надання даного гарантійного листі від посередників, а саме від дилера, представника, філії, імпортера чи дистриб’ютору. На додаток, у вимозі не вказано про неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги. Аналогічна правова позиція міститься у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.06.2022 №4942, винесеного у рамках процедури закупівлі № UA-2022-06-08-006000-a.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі.

Номер: 5f9fed4b628340dba26a617e596322a2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-009179-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога до учасників, яка не відповідає чинному законодавству України. Ви вимагаєте надати від учасників - сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту. Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. НААУ є державною організацією яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України», належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність. НААУ в своїй діяльності користується Конституцією та Законами України, указами Президента України та Постановами Верховної ради України прийнятими відповідно до конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України. Відповідно до офіційної інформації, яка зазначена на сайті НААУ (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) кількість діючих атестатів про акредитацію Органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) становить 64 і жоден з цих Органів з сертифікації системи менеджменту не проводить сертифікацію та відповідно не видає сертифікат соціальної відповідальності SA 8000:2014. Шановний Замовник надайте нам чітку інформацію в якого Органу з сертифікації системи менеджменту ми можемо безперешкодно пройти сертифікацію та отримати соціальної відповідальності SA 8000:2014??? Чекаємо підтверджувальну інформацію від вас, як Замовника. У випадку відсутності законних підстав, щодо вашої вимоги, відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Якщо ваша вимога не передбачена чинним законодавством України ви не маєте права вимагати це від учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, замовник має право в контексті п. 5 ст. 23 Закону вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, вимога тендерної документації щодо надання учасниками сертифікату на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 є обґрунтованою та такою, що не суперечить Закону (аналогічної правової позиції дотримується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджується рішенням від 11.05.2022 № 4552, винесене у рамках закупівлі UA-2022-02-11-000669-a. Більше того, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014 з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, з інформацією щодо обслуговування системи пожежної сигналізації, спостерігання за системами протипожежного захисту. Тобто, тендерна документація не містить вимог щодо надання сертифікату SA 8000:2014, який повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Тож вважаємо що вимога, стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів сертифікату для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників – міжнародним та національним стандартам України, не може підлягати задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено