-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівлі склад техніки "Тула" за адресою Київська обл., Бучанський район, село Дмитрівка, вул. Центральна, 60
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2023 13:40 - 21.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні та не законні вимоги
Номер:
715ac327a2dc4898b29b4e5b26c11400
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-008628-a.b2
Назва:
Дискримінаційні та не законні вимоги
Вимога:
Відповідно до п.1.8. Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт " Розробка проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівлі склад техніки "Тула" за адресою Київська обл., Бучанський район, село Дмитрівка, вул. Центральна, 60 " (Далі по тексту «ТД») передбачена вимога до учасника – переможця в частині завантаження «договірної ціни з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою), зведений кошторис, локальні кошториси. - з остаточними цінами за результатом проведеного аукціону.» Разом з тим відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництва» (Далі по тексту «Настанова») при розрахунку вартості проектної документації відсутні такі документи як: пояснювальна записка та локальні кошториси. Звертаємо Вашу увагу на те, що вимоги Настанови відповідно до абз. 3 п 1.1. «Є обов’язковими для будівництва, що здійснюється з залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств..» Виходячи з вище сказаного дана вимога є незаконною і підлягає виключенню, звертаємо Вашу увагу що дана вимога дублюється по тексту і далі в ТД та додатках до неї
П 2.2 Розділу IV ТД передбачає, що «Розкриття тендерних пропозицій… … здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.» Разом з тим аукціон наразі не проводиться вимагаємо приведення ТД в даному пункті у відповідність діючим вимогам. Разом з тим в наступних розділах ТД постійно здійснюється посилання на електронний аукціон, який в зв’язку з військовими діями наразі не здійснюється.
Відповідно до Додатка 2 ТД Учасник повинен подати Довідку яка «повинна підтверджувати наявність в учасника наступних працівників: - архітектора з правом виконувати роботи з архітектурного об’ємного планування; - інженера-проектувальника з правом виконувати роботи з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. - інженера-проектувальника з правом виконувати роботи з інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; - інженера-проектувальника з правом виконувати роботи з інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища.» им для виконання проектних робіт відповідно до вимог діючого законодавства достатньо наявності виключно 1 з перелічених фахівців. Також викликає щонайменше подив вимога наявності при розробці проекту фахівця по направленню у частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища (по суті еколога), оскільки в Додатку 3 ТД відсутні жодні об’єми чи вимоги по даному напряму. Пояснення надане по телефону в частині того що в приміщені здійснюватиметься ремонт техніки та необхідне передбачення механізму утилізації використаного мастила, суперечить предмету закупівлі (капітальний ремонт складу), що забороняє зміну функціонального призначення будівлі, а також суперечить вимогам Додатку 3 в якому відсутні вимоги до проектної роботи в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища.
Відповідно до Додатка 2 ТД Учасник повинен надати «в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати скан-копію оригіналів позитивних експертних звітів. * Під аналогічними розуміються договори на розробку проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт, реконструкцію та нове будівництво об’єктів (клас наслідків СС2/СС3).» Разом з тим відповідно до Додатку 3 ТД відсутня інформація про попередньо визначений клас наслідків, відповідно вимога аналогічного договору саме класу наслідків СС2/СС3 є дискримінаційною та не обґрунтованою.
Відповідно до Додатка 3 ТД п. 10 Завдання на проектну роботу передбачається «- улаштувати на території складу двохповерхові приміщення для зберігання інструментів та роздягальні,
- передбачити ремонтну яму» Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі виступає капітальний ремонт, а зазначені вимоги передбачають зміну техніко-економічних показників та функціонального призначення будівлі (нараз будівля є складом і не передбачає можливості використання її як ремонтно-механічної майстерні) що є основними характеристиками виду капітального будівництва – реконструкція. Отже визначені роботи не можуть бути закуплені в рамках даного предмету закупівлі.
Виходячи з Вище сказаного вимагаємо: виключення дискримінаційних вимог та приведення ТД до вимог законодавства
Пов'язані документи:
Замовник
- 020_Протокольне рішення УО про прийняття рішення відміни торгів.docx 21.02.2023 16:50
Дата подачі:
18.02.2023 13:58
Вирішення:
Під час проведення закупівлі було помилково визначено предмет закупівлі як Послуги, що є порушенням так як згідно ч. 27 п. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) даний вид закупівлі є Роботи. З метою забезпечення виконання вимог Закону та усунення помилки було прийнято рішення про скасування відкритих торгів з особливостями за закупівлею UA-2023-02-13-008628-a.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Помилки у ТД
Номер:
1cd3280107fa43ccb09f589206dc976a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-008628-a.b1
Назва:
Помилки у ТД
Вимога:
Шановний Замовник! У тендерній документації є ознаки того, що вона була скопійована з ТД для підрядних робіт, оскільки містить пункти-вимоги, які актуальні тільки для підрядних робіт, а не для проектних, а саме:
гарантійний лист щодо своєчасного прибирання
робочих місць, вивезення будівельного сміття та
збереження цілісності майна Замовника, яке
знаходиться в зоні виконання робіт.
Для підтвердження відповідності учасника
технічним вимогам Замовника, в зв’язку із
необхідністю виконання устаткування підвищеної
небезпеки, в складі пропозиції Учасник повинен
надати оригінал/копію дозволу та/або декларації
відповідності матеріально-технічної бази Учасника
вимогам законодавства з питань охорони праці, а
саме на виконання зварювальних та газополум’яних
робіт, зберігання балонів із стисненим, зрідженим,
вибухонебезпечним газом, робіт, що виконуються
на висоті 1,3 метра, зведення, монтажу і демонтажу
будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
договір найму будівлі
або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три
роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за
участі фізичної особи у разі їх надання учасником мають бути засвідчені
нотаріально.
До тендерної пропозиції Учасник обов`язково
додає розрахунок договірної ціни, об`єктні
кошториси, локальні кошториси, відомості ресурсів
та розрахунок загальновиробничих витрат, які
розраховані відповідно до Кошторисних норм
України у будівництві, затверджених Наказом
Міністерства розвитку громад та територій України
від 01.11.2021 №281 (КНУ).
Також до тендерної пропозиції додаються зазначені
вище розрахунки (кошториси) в електронному
вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd.
Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко
визначена. Ціну тендерної пропозиції слід
визначати відповідно до вимог проекту щодо
термінів закінчення робіт, технології виконання
робіт, використання матеріалів і конструкцій, якості
будівельно-монтажних робіт, а також з
дотриманням діючих норм і правил виконання
будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації
будівельної техніки і безпечних умов праці.
Також прохання прибрати дискримінаційну вимогу, щодо акту огляду
Пов'язані документи:
Замовник
- 018_Протокольне рішення УО відповідь на вимогу.docx 15.02.2023 10:08
Дата подачі:
13.02.2023 21:54
Вирішення:
Дану вимогу задовольнити частково шляхом внесення змін до Тендерної документації без врахування прохання прибрати дискримінаційну вимогу, щодо акту огляду. Так, як Тендерна документація про проведення відкритих торгів з особливостями складено у відповідності до вимог статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), де зокрема, зазначено наступне: «В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація». Саме до такої інформації належать озвучений Вами документ, а саме: акт обстеження об’єкту на який потрібно розробити проектно-кошторисну документацію (за участю учасника та замовника). Вимога про надання Учасниками Акту огляду об'єкта встановлена з метою ознайомлення з фактичними обсягами та видами робіт з відміткою відповідальної особи Учасника закупівлі про здійснення огляду у довільній формі та про те, що Учасник перед подачею пропозиції ознайомився з наявною технічною документацією, провів обстеження об’єкта та зобов’язується якісно виконати усі роботи (відповідно додатку 2 та додатку 3 до Тендерної документації). Вимоги встановлені для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, і документ, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. Враховуючи вищевикладене, оголошення процедури відкритих торгів з особливостями відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, і є таким, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників
Статус вимоги:
Задоволено