-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
шприци, рукавички, медичні вироби одноразового використання
категорія Замовника – згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є підприємством та забезпечує потреби держави. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Закупівля за кошти НСЗУ.
Завершена
290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2023 12:35 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників
Номер:
15992ad7f798463087885f221cc6c6f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-007140-a.c1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику.
Згідно з Додатком 2 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) в таблиці Медико-технічних вимог передбачається необхідність надання гарантийних листів: учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представника, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості. Гарантійний лист виробника (представника, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів.
Враховуючи, що п.36-37 поставляється в Україну лише одним дистриб’ютором MEDICARE, в даному випадку ТОВ «Допомога-1» , а також, не мають аналогів:
- Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,5 виробник лише ТОВ «Допомога-1» ТМ «MEDICARE».
Враховуючи вищенаведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати наведений медичний виріб, що виробляються лише конкретним виробником за наведеною позицією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, та ще раз підтверджує таку дискримінацію , так як на практиці, виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу та медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб 2) Мають в складських приміщеннях на залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором 3) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного, просимо внести відповідні зміни до Документації в цій частині з метою усунення наведених вище порушень. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Тому просимо внести зміни в закупівлю, та винести дані позиції окремим лотом.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2023 15:54
Вирішення:
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено вимоги до тендерної документації, які мають дотримуватися Замовники при її розробці. Зокрема, частина 3 цієї статті «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
На Вашу вимогу повідомляємо, що вимога надати лист від виробника або його офіційного представництва не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу. Зазначена вимога є законною, що підтверджується рішенням АМКУ №9988-р/пк-пз від 27.09.2018р., №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, №11542-р/пк-пз від 11.06.2020.
Статус вимоги:
Відхилено