-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Код ДК: 021:2015 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Бронепластини)
Завершена
312 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 120.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2023 12:22 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
1ba5393fc07f4b53a5a3965111961586
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-006832-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до додатку 3 технічного завдання предметом даної закупівлі є Бронепластини 4 класу захисту"Ультралегкі".
Діючим в Україні ДСТУ 8782:2018 чітко визначені класи захисту, калібр зазобу ураження до кожного класу захисту, а також тип та умовне позначення кулі.
1.Вашим технічним завданням визначено, що бронеелемент має витримувати: АК-74 5,45х39: 7Н10с (910±15 м/с), СІД 7,62х54: 57-Н-323с (850±15 м/с); • Додатково тримає: 5,45 х 39:7Н6М. Натомість, діючий державний стандарт визначає, що бронежилети 4 класу захисту перевіряються: 5,45х39: 7Н10 (910±15 м/с) та 57-Н-323с (850±15 м/с). Жодних посилань на 5,45 х 39:7Н6М ДСТУ 8782:2018 не містить.
Прошу привести вимоги балістичної стійкості бронеелементів у відповідність до ДСТУ 8782:2018.
2. В технічному завданні визначена марка сталі Armox Advance 4.5 мм.
Відповідно до п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Найменування предмету закупівлі Бронепластини 4 класу захисту "Ультралегкі" містить вираз "або еквівалент", однак у розрізі технічних характеристик замовником зазначено конкретну марку сталі, що є порушенням вищезазначеної норми Закону.
Прошу вказати в технічному завданні - марка сталі Armox Advance або еквівалент.
3. щодо ваги виробу та площі захисту
В технічному завданні вами зазначена вага виробу не більше 2,8 кг, а площа захисту 7,02 дм2. З аналізу розміщених замовником технічних характеристик можна встановити, що дані бронеплити виготовляє ФОП Теряхін О.В. https://arp.co.ua/ru/broneplastyna-4-klasu-zakhystu-ultralehka/. З аналізу документів вказаного виробника, які розміщені у відкритих джерелах, дані броне плити мають вагу більшу ніж 2,8 кг. Крім того, броне плити стандартного розміру 250*300 мм. зі зрізаними кутами можуть мати більшу площу захисту, яка становить 7,1-7,15 дм2 без суттєвої втрати своїх ергономічних показників.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до оголошення та встановити вагу одного бронеелементу не більше – 3 кг.
4. щодо надання сертифікату відповідності у складі пропозиції та при постачання товару
Доводимо до Вашого відому, що в Україні відсутній державний стандарт який регламентує виробництво броне плит. Наразі в України діє єдиний нормативний документ ДСТУ 8782:2018 Засоби індивідуального захисту БРОНЕЖИЛЕТИ Класифікація. Загальні технічні умови. Пункт 1.1 ДСТУ визначає, щ цей стандарт поширюється на бронежилети, призначені для індивідуального захисту людини від ураження кулями вогнепальної стрілецької зброї, уламками снарядів, мін або ручних гранат, а також холодної зброї. Тобто, даний стандарт поширюється на бронежилет, як на виріб в цілому, а не на його окрему складову.
Сертифікат відповідності — це документ, що видається для підтвердження відповідності певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів чи умовам договорів.
Враховуючи вищевикладене, за відсутності ДСТУ на броне плити сертифікат відповідності видаватись не може, а тому дана вимога є протиправною.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до тендерної документації та вимагати у складі пропозиції сертифікат відповідності та протокол випробування на бронежилети з аналогічним класом захисту (у якості зразка). При постачанні від постачальника вимагати паспорт якості, адже це єдиний документ який може бути наданий в межах чинного законодавства та підтверджувати якісні характеристики запропонованого товару.
Крім того, за Ваш бюджет на закупівлю броне плит який встановлений у розмірі 7 800 грн. за комплект, можемо запропонувати Вам бронежилети 4 класу захисту. При постачанні Вам буде наданий сертифікат відповідності, протокол випробувань та паспорт якості. Головне, що на відміну від закупівель за якими бронежилет закуповується по складових (чохол та окремо бронеплити), замовник отримає усі належні документи від виробника та, що є найголовнішим, його гарантійні зобов’язання, що у нашому випадку становить 5 років.
При купівлі бронежилету окремими складовими, замовник не отримує жодних гарантій, які зобов’язаний надати ліцензований виробник, а вся відповідальність за придбану продукцію сумнівного походження лежить на замовнику, який придбав її за кошти платників податків.
Враховуючи наведене, пропонуємо Вам скасувати дану закупівлю та за даний бюджет у розмірі 7 800 грн. за комплект, оголосити нову на закупівлю – бронежилетів 4 класу захисту, а не його окремих складових.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 14:06
Вирішення:
14 лютого 2023 року на веб-порталі потенційним учасником було оприлюднено вимогу UA-2023-02-13-006832-a.c1, відповідно до якої замовник надає відповідь:
Вимога 1. «Вашим технічним завданням визначено, що бронеелемент має витримувати: АК-74 5,45х39: 7Н10с (910±15 м/с), СІД 7,62х54: 57-Н-323с (850±15 м/с); • Додатково тримає: 5,45 х 39:7Н6М. Натомість, діючий державний стандарт визначає, що бронежилети 4 класу захисту перевіряються: 5,45х39: 7Н10 (910±15 м/с) та 57-Н-323с (850±15 м/с). Жодних посилань на 5,45 х 39:7Н6М ДСТУ 8782:2018 не містить.
Прошу привести вимоги балістичної стійкості бронеелементів у відповідність до ДСТУ 8782:2018».
Відповідь: Вимоги щодо відображення технічних характеристик предмета закупівлі закріплені у статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником у Тендерній документації визначено вичерпний опис характеристик предмета закупівлі.
Чине законодавство не передбачає заборони для замовників встановлювати вимоги до предмета закупівлі (в тому числі щодо покращених якостей предмета закупівлі), що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі) для товарів, які є предметом закупівлі.
З огляду на вказане, підстав для внесення змін до Тендерної документації не вбачається.
Вимога 2. «В технічному завданні визначена марка сталі Armox Advance 4.5 мм.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Найменування предмету закупівлі Бронепластини 4 класу захисту "Ультралегкі" містить вираз "або еквівалент", однак у розрізі технічних характеристик замовником зазначено конкретну марку сталі, що є порушенням вищезазначеної норми Закону.
Прошу вказати в технічному завданні - марка сталі Armox Advance або еквівалент.»
Відповідь: Додаток 3 до Тендерної документації містить текст наступного змісту: «Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».».
Таким чином Замовником закупівлі дотримано вимоги частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для внесення змін до Тендерної документації не встановлено.
Вимога 3. «Щодо ваги виробу та площі захисту.
В технічному завданні вами зазначена вага виробу не більше 2,8 кг, а площа захисту 7,02 дм2. З аналізу розміщених замовником технічних характеристик можна встановити, що дані бронеплити виготовляє ФОП Теряхін О.В. https://arp.co.ua/ru/broneplastyna-4-klasu-zakhystu-ultralehka/. З аналізу документів вказаного виробника, які розміщені у відкритих джерелах, дані броне плити мають вагу більшу ніж 2,8 кг. Крім того, броне плити стандартного розміру 250*300 мм. зі зрізаними кутами можуть мати більшу площу захисту, яка становить 7,1-7,15 дм2 без суттєвої втрати своїх ергономічних показників.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до оголошення та встановити вагу одного бронеелементу не більше – 3 кг.»
Відповідь: Вимоги щодо відображення технічних характеристик предмета закупівлі закріплені у статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником у Тендерній документації визначено вичерпний опис характеристик предмета закупівлі.
Чине законодавство не передбачає заборони для замовників встановлювати вимоги до предмета закупівлі (в тому числі щодо покращених якостей предмета закупівлі), що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі) для товарів, які є предметом закупівлі.
З огляду на вказане, підстав для внесення змін до Тендерної документації не вбачається.
Вимога 4. «Щодо надання сертифікату відповідності у складі пропозиції та при постачання товару.
Доводимо до Вашого відому, що в Україні відсутній державний стандарт який регламентує виробництво броне плит. Наразі в України діє єдиний нормативний документ ДСТУ 8782:2018 Засоби індивідуального захисту БРОНЕЖИЛЕТИ Класифікація. Загальні технічні умови. Пункт 1.1 ДСТУ визначає, щ цей стандарт поширюється на бронежилети, призначені для індивідуального захисту людини від ураження кулями вогнепальної стрілецької зброї, уламками снарядів, мін або ручних гранат, а також холодної зброї. Тобто, даний стандарт поширюється на бронежилет, як на виріб в цілому, а не на його окрему складову.
Сертифікат відповідності — це документ, що видається для підтвердження відповідності певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів чи умовам договорів.
Враховуючи вищевикладене, за відсутності ДСТУ на броне плити сертифікат відповідності видаватись не може, а тому дана вимога є протиправною.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до тендерної документації та вимагати у складі пропозиції сертифікат відповідності та протокол випробування на бронежилети з аналогічним класом захисту (у якості зразка). При постачанні від постачальника вимагати паспорт якості, адже це єдиний документ який може бути наданий в межах чинного законодавства та підтверджувати якісні характеристики запропонованого товару.»
Відповідь: Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
На підставі вказаних положень, Замовником у Тендерній документації встановлено вимогу щодо підтвердження якостей предмета закупівлі. Підстав для внесення змін до Тендерної документації не встановлено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2023 10:01