• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обстеження місць замокання зовнішньої стіни правого крила будинку по 9-му під’їзду, каналізаційної та зливової систем у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2023 11:40 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визнання переможцем ФОП Васеньов Олег Володимирович

Номер: c3af77ae1ba94c758a3ee35b33ba27fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-005460-a.a2
Назва: Оскарження визнання переможцем ФОП Васеньов Олег Володимирович
Вимога:
Оскарження в прикріпленому файлі. Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України в особі уповноваженої особи Журавель Василь (далі - замовник) визначило переможця по закупівлі: Обстеження місць замокання зовнішньої стіни правого крила будинку по 9-му під’їзду, каналізаційної та зливової систем у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва, UA-2023-02-13-005460-a, а саме: ФОП Васеньов Олег Володимирович (протокол №79 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України від 06.03.2023 р. (далі – Протокол)). ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» не погоджується з рішенням замовника та вважає його передчасним, неправомірним та таким, що порушує чинне законодавство, та принципи публічних закупівель. Ознайомившись з документами, які надані у складі пропозиції ФОП Васеньов Олег Володимирович (надалі - – Учасник, ФОП) встановлено наступне: 1. Учасник не виконав вимоги замовника згідно п.1 Додаток 1 до ТД КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, а саме не надав сканований оригінал або завірену копію цивільно-правового договору на Лобач Світлану Едуардівну, яка згідно довідки про наявність працівників без номеру від 15 лютого 2023 р. займає посаду «фахівець з обстеження інженерних систем». Замовник чітко вимагає: «Допускається наявність працівників в Учасника, які залучені на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (сканований оригінал або завірену копію цивільно-правових договорів). Учасник у складі пропозиції надав договір №17/10-11 з послуг у галузі інженерії та будівництва від 09 грудня 2022 р. згідно якого фізична особа-підприємець Лобач Світлана Едуардівна надає послуги у галузі інженерії та будівництва на об’єктах на території України. Даний договір ніяк не є договором цивільно-правового характеру, а також підписантом є фізична особа-підприємець Лобач Світлана Едуардівна, а не фізична особа Лобач Світлана Едуардівна. 2. Довідка про наявність спеціального дозволу видана 31 січня 2023 р. натомість закупівля оголошена 13.02.2023 р. та тендерна документація затверджена 13.02.2023 р згідно з протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 36. Тобто закупівля ще не була оголошена, а Учасник вже подав довідку Замовнику. 3. В тендерній пропозиції Учасника термін виконання не відповідає терміну виконання, який передбачений замовником. В пропозиції (п 7): «сорок календарних днів», натомість в пп.4.4 п.4 розділу 1 Тендерної документації: «40 календарних днів, але не пізніше 15 квітня 2023 р.» 4. Наданий ФОП Кошторис не відповідає вимогам замовника та Настанові з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво: 4.1. Не правильно розраховано п.2 Кошторису 4.2. ФОП додатково накрутив на загальну вартість по кошторису, єдиний податок у розмірі 2%, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам. Згідно п. 1.9. Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво: «Вартість проектних робіт та експертизи, визначена за показниками цієї Настанови враховує всі витрати, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість.» ТОБТО, ЯКЩО ви РОЗРАХОВУЄТЕ КОШТОРИС З УРАХУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧЕНІ В НАСТАОВІ, ТО ви НЕ МАЄТЕ ПРАВА ДОДАТКОВО НАКРУЧУВАТИ НА КОШТОРИС НІЧОГО ІНШОГО ОКРІМ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ ТА ВИТРАТ НА ВІДРЯДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ПЕРСОНАЛУ!!!!!!!! НІ ЄДИНИЙ ПОДАТОК, НІ ПОДАТОК НА ПРИБУТОК НЕ МОЖНА ДОДАТКОВО ВРАХОВУВАТИ В КОШТОРИС, ЯКИЙ РОЗРАХОВУЄТЬСЯ ЗГІДНО НАСТАНОВИ, ОСКІЛЬКИ ДАНІ ВИТРАТИ ВЖЕ ВРАХОВАНІ ДО ПОКАЗНИКІВ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ЦІНИ!!! СХАМЕНІТЬСЯ!!!! 4.3. Не врахована відеофіксація пошкоджень та дефектів оскільки хоч ФОП і прописав це в ручному режимі в п. 11 кошторису але використаний коефіцієнт не передбачає відеофіксації зокрема це підтверджується тим, що результати по п.11 кошторису видаються в ЗНІМКАХ!!!!. Так, згідно з академічним тлумачним словником української мови: «ЗНІ́МОК це зображення кого-, чого-небудь, одержане способом фотографування; фотографія» Отже ФОП не враховує відеофіксацію пошкоджень оскільки результати даної відеофіксації неможливо передати замовнику у вигляді ЗНІМКА. 4.4. Якщо враховувати, як замовник придирався до НАШОГО кошторису, то де в кошторисі ФОП: «обстеження ділянок покриття двору у місцях примикання до будівлі по 9-му під’їзду завширшки 5 м. Потрібно обстежити всі 5 метрів завширшки!!!, а не 3 чи 15 місць. Де в кошторисі передбачено завширшки 5 метрів????!!!! 4.5. Якщо взяти суму по кошторису в розмірі 97935,32 і дізнатися 2% від цієї суми, то вийде 1958,7064 або з округленням за правилами математики 1958,71. Це ніяк не 1998,68 грн, як розрахував ФОП! 97935,32+ 1958,71=99894,03 і це ніяк не 99934,00 Хоча накручувати навіть 2% єдиного податку це є неправомірно!!! Також є сумніви щодо розрахунків по позиціям… Наприклад, як могли вийти ідентичні суми в п. 13 та 14 кошторису коли там зовсім різні показники взяті при розрахунку…! Наголошуємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовники повинні використати менше коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи. Додатково повідомляємо та нагадуємо, що ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ» замовник неправомірно відхилив, натомість наявні невідповідності Учасника замовник не помічає… Дії замовника можуть свідчити або про помилку, або про порушення чинного законодавства з метою розкрадання державних коштів. Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ФОП Васеньов Олег Володимирович не відповідає умовам, визначеним тендерною документацією, керуючись Законом, Прошу 1. скасувати рішення щодо визнання переможцем ФОП Васеньов Олег Володимирович по закупівлі: Обстеження місць замокання зовнішньої стіни правого крила будинку по 9-му під’їзду, каналізаційної та зливової систем у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва, UA-2023-02-13-005460-a; 2. відхилити пропозицію ФОП Васеньов Олег Володимирович по закупівлі: Обстеження місць замокання зовнішньої стіни правого крила будинку по 9-му під’їзду, каналізаційної та зливової систем у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва, UA-2023-02-13-005460-a.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Управління адміністративних будинків від 10.01.2022 № 5, відповідно до наказу Управління адміністративних будинків від 01.11.2022 № 48 та за результатами розгляду вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР «БАМ ПРОЕКТ» (зареєстрована в електронній системі закупівель 07.03.2023 ідентифікатор UA-2023-02-13-005460-a.а2) щодо визнання переможцем процедури закупівлі учасника Фізичної особи-підприємця Васеньова Олега Володимировича (далі – Учасник), встановлено наступне: 1. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» (далі – Додаток 1) учасники процедури закупівлі на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону, а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій довідку, складену у довільній формі, що містить відомості про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням із обов’язковим зазначенням власного імені, прізвища та посади в організації, номерів та дат видання кваліфікаційних сертифікатів та їх завірені копії: - експерт з технічного обстеження будівель і споруд класу відповідальності СС3; - фахівець з обстеження інженерних систем. Допускається наявність працівників в Учасника, які залучені на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (сканований оригінал або завірену копію цивільно-правових договорів). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 15.02.2023 №б/н у якій зазначив, що Васеньов Олег Володимирович являється провідним експертом будівельним технічного обстеження будівель та споруд та фахівцем з обстеження інженерних систем. На підтвердження вищевказного у тендерній пропозиції Учасника наявні відповідні відповідні підтверджуючі документи: кваліфікаційний сертифікат серія АЕ № 005340, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Асоціація експертів будівельної галузі» від 31.01.2019 та кваліфікаційний атестат серія KPI-ES № 000133, виданий Центром підготовки енергоменеджерів Навчально-наукового інституту енергозбереження та енергоменеджменту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» від 22.11.2022. Дана інформація та відповідні підтверджуючі документи повністю відповідають вимогам Замовника встановленим у Додатку 1 до тендерної документації. Стосовно наявності додаткової інформації на виконання вищевказаних вимог, Закон не містить прямої заборони для учасників надавати додаткову інформацію у складі тендерних пропозицій. Законом також не встановлено, що подання учасниками додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерних пропозицій. 2. Тендерною документацією не встановлено вимог до датування документів, що подаються учасниками у довільній формі. 3. Пунктом 2 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» наведено Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, згідно якого помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, вважаються формальною (несуттєвою) помилкою. 4. Додатком 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 5) встановлено технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі. Технічним завданням передбачено, що виконання обстеження включає в себе вичерпний перелік задач, зокрема: - обстеження конструкції зовнішньої стіни правого крила будинку по 9-му під’їзду, оцінка технічного стану, фотофіксація пошкоджень та дефектів; - обстеження каналізаційної системи та колодязів у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України, оцінка технічного стану, фото та відео фіксація пошкоджень та дефектів; - обстеження зливової системи та дощоприймачів у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України, оцінка технічного стану, фото та відео фіксація пошкоджень та дефектів; - обстеження ділянок покриття двору у місцях примикання до будівлі по 9-му під’їзду завширшки 5 м.; - оформлення і складання науково-технічного звіту у вигляді схем, таблиць, пояснювальної записки та надання висновків та рекомендацій за результатами проведеної роботи. Додатком 5 також вимагалось від учасників закупівлі надання у складі своїх тендерних пропозицій кошторисів з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (далі – Настанова). Стосовно зауважень Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР «БАМ ПРОЕКТ» встановлено наступне: 4.1. Вартість робіт розрахована згідно «Методичних рекомендацій визначення вартості робіт з обстеження, оцінки технічного стану і паспортизації будівель і споруд», за формулою з трудомісткістю 16 люд.-год. на 10 пог.м. 4.2. В даному випадку розглядається цінова пропозиція учасника процедури публічної закупівлі ФОП Васеньов О.В., яка розрахована в кошторисній програмі «Будівельні Технології - Кошторис ПВР» (версія 5.5.9 S/N:2782) відповідно до вимог Кошторисних Норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Цінова пропозиція розрахована згідно «Методичних рекомендацій визначення вартості робіт з обстеження, оцінки технічного стану і паспортизації будівель і споруд» з врахуванням вимог п.п. 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 Розділу 2. В тому числі враховано п. 2.2: «У вартість робіт, крім заробітної плати, включаються обов'язкові відрахування, збори, платежі, які передбачені чинним законодавством, матеріальні та інші прирівняні до них витрати». Цінову пропозицію учасника процедури публічної закупівлі ФОП Васеньов О.В. розраховано з врахуванням підсумкової вартості згідно з п.2.21 «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»: «Якщо вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формами наведеними в додатках 4, 5 Настанови, зведений кошторис не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису виконує відповідний кошторис, складений за формами, наведеними в додатках 4, 5 Настанови». При розрахунку цінової пропозиції для вірного визначення підсумкової вартості робіт потрібно вказувати єдиний податок згідно п.11. Додатку 5 Настанови: «Податки, збори, обов’язкові платежі (крім ПДВ), встановлені чинним законодавством і не враховані складовими у рядку 8». В ціновій пропозиції ФОП Васеньов О.В. враховано єдиний податок 2%, встановлений Законом України від 15.03.2022 р. №2120-IХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» та внесених змін до Податкового Кодексу України, встановлених п. 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ відповідно до ст. 292 ПКУ. 4.3. В п.11 Кошторису ФОП Васеньов О.В. перераховано роботи, які учасник процедури закупівлі планує виконувати: «Фото та відеофіксація пошкоджень та дефектів: окремих фрагментів будівлі або конструкцій; каналізаційної системи, колодязів, зливової системи та дощоприймачів у внутрішньому дворі Будинку Уряду України». Тобто відеофіксація пошкоджень та дефектів входить до складу робіт, які учасник процедури публічної закупівлі планує виконувати на об’єкті. Одиниця виміру вказана вірно, згідно «Методичних рекомендацій визначення вартості робіт з обстеження, оцінки технічного стану і паспортизації будівель і споруд»: «знімок». Результати відеофіксації пошкоджень та дефектів, визначається виконавцем та перевіряється Замовником. 4.4. Роботи з обстеження ділянок покриття двору у місцях примикання до будівлі по 9-му під’їзду завширшки 5 м. входять до складу робіт, визначених за таблицями 83-1, 83-2, 83-3, 83-28-2 і розраховані відповідно Методичним рекомендаціям, в т.ч.: «п.1.6. При розробці Методичних рекомендацій використані нормативно-методичні матеріали науково-дослідних і проектних інститутів, міністерств і відомств колишнього Радянського Союзу щодо затрат часу на проведення згаданих робіт, а також нині діючі в Україні Державні будівельні норми» та «п.3.3 Трудомісткість основних видів робіт з обстеження та паспортизації визначається за таблицями 1-32 додатка 1». Визначення даної роботи окремою позицією приведе до подвоєння вартості. 4.5. Розрахунок єдиного податку 2% в ціновій пропозиції ФОП Васеньов О.В. виконано вірно, в кошторисній програмі «Будівельні Технології - Кошторис ПВР» (версія 5.5.9 S/N:2782). Всі розрахунки програма виконує відповідно до вимог Кошторисних Норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Застосування кошторисних норм є обов’язковим для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану будівель і споруд, що виконується із залученням бюджетних коштів (п.2 «Порядку застосування кошторисних норм визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт…»). Враховуючи вищезазначене, Замовником правомірно прийняте рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі. Замовник під час проведення процедури закупівлі дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»

Номер: 0a57549e05cd4c298c3038aef08edb02
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-005460-a.b1
Назва: Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «БАМ ПРОЕКТ»
Вимога:
Вимога в прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Управління адміністративних будинків від 10.01.2022 № 5, відповідно до наказу Управління адміністративних будинків від 01.11.2022 № 48 та за результатами розгляду вимоги Учасника (зареєстрована в електронній системі закупівель 02.03.2023 ідентифікатор UA-2023-02-13-005460-a.b1), встановлено наступне: Відповідно до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 13.02.2023 № 36, предметом закупівлі є обстеження місць замокання зовнішньої стіни правого крила будинку по 9-му під’їзду, каналізаційної та зливової систем у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Додатком 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 5) встановлено технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі. Технічним завданням передбачено, що виконання обстеження включає в себе вичерпний перелік задач, зокрема: - обстеження конструкції зовнішньої стіни правого крила будинку по 9-му під’їзду, оцінка технічного стану, фотофіксація пошкоджень та дефектів; - обстеження каналізаційної системи та колодязів у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України, оцінка технічного стану, фото та відео фіксація пошкоджень та дефектів; - обстеження зливової системи та дощоприймачів у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України, оцінка технічного стану, фото та відео фіксація пошкоджень та дефектів; - обстеження ділянок покриття двору у місцях примикання до будівлі по 9-му під’їзду завширшки 5 м; - оформлення і складання науково-технічного звіту у вигляді схем, таблиць, пояснювальної записки та надання висновків та рекомендацій за результатами проведеної роботи. Додатком 5 також вимагалось від учасників закупівлі надання у складі своїх тендерних пропозицій кошторисів з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (далі – Настанова). За результатами розгляду кошторису № 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВПРОВАДЖУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР «БАМ ПРОЕКТ» (далі – Учасник) встановлено недотримання Учасником вимог Настанови при розробці зазначеного кошторису, а саме: - Кошторисом № 1 Учасника не враховано вартість з відеофіксації пошкоджень та дефектів каналізаційної системи, колодязів, зливової системи та дощоприймачів у внутрішньому дворі в межах між 9-им під’їздом та будівлею майстерні Будинку Уряду України (відповідно до вимог задачі 2 та задачі 3 Технічного завдання); - Кошторисом № 1 Учасника не враховано вартість єдиного податку, платником якого являється Учасник (згідно витягу з реєстру платників єдиного податку № 86586). Вищевказане є прямим порушенням пунктів 1.9 Настанови – «Вартість проектних робіт та експертизи, визначена за показниками цієї Настанови враховує всі витрати, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість.» та 4.5 Настанови – «Показники кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день, наведені в таблиці 3 додатку 7 цієї Настанови, враховують всі витрати пов’язані з виконанням вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість.». Окремо наголошуємо, що згідно положень пункту 51 Особливостей, учасники процедури закупівлі мають право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Враховуючи відсутність від Учасника звернень за роз’ясненнями та/або вимог протягом вищевказаного періоду та беручи до уваги факт подачі Учасником його тендерної пропозиції, Замовником вбачається повна згода Учасника з тендерною документацією Замовника, в тому числі з технічними та/або якісними вимогами до предмету закупівлі. Враховуючи викладене, Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника у відповідності до чинного законодавства в сфері публічних закупівель
Статус вимоги: Відхилено