-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо яловиче (лопаткова частина охолоджена), м'ясо свинне (лопаткова частина охолоджена), м'ясо куряче (філе охолоджее)
Завершена
448 272.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 482.72 UAH
мін. крок: 1% або 4 482.72 UAH
Період оскарження:
13.02.2023 11:30 - 18.02.2023 00:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
2e0e2d0c8ebe430daa45763f43a5149d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-005130-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо дискримінаційних рішень Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.docx 27.02.2023 17:47
- Скарга АМКУ.pdf 27.02.2023 17:47
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
8c6916e0736a41e7a1d4852c5d9563f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-005130-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4/2023 21 лютого 2023 року Замовником, ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №4 "КАЛИНОВА СОПІЛКА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, було визнано переможцем відкритих торгів з особливостями: 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловиче (лопаткова частина охолоджена), м'ясо свинне (лопаткова частина охолоджена), м'ясо куряче (філе охолоджене)), згідно оголошення UA-2023-02-13-005130-a, ФОП "ТОДОРІВ ЛІЛІЯ ІГОРІВНА". При розгляді пропозиції даного учасника нами було виявлено наступні невідповідністі вимогам документації, а саме:
В складі пропозиції Учасника надано декларацію виробника № 42 дата видачі 30 січня 2023 року та експертні висновки №001675 п/22 та №001677 п/22 від 7 листопада 2022 року. Проаналізувавши надані документи та порівнявши їх з технічними та якісними характеристиками, що затверджені в Додатку № 1, було встановлено наступне. Пропонований товар НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАЯВЛЕНИМ ВИМОГАМ ПО ПОКАЗНИКУ ВІДПОВІДНОСТІ НОРМАМ ДСТУ 4426:2005 та 4590:2006. Додатком № 1 ЗАЗНАЧЕНО, що товар повинен відповідати м’ясо яловиче (лопаткова частина охолоджена), ДСТУ 4426:2005 та м’ясо свиняче (лопаткова частина охолоджена) ДСТУ 4590:2006. В ДЕКЛАРАЦІЇ ВИРОБНИКА ТА ЕКСПЕРТНИХ ВИСНОВКАХ, ЩО НАДАНІ УЧАСНИКОМ, останній пропонує м’ясо, що відповідає вимогам ТУ У 10.1-40071302-001:2016, в даному випадку такий показник є невідповідним, по відношенню до того, що заявлено в Додатку №1. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 40 затверджено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Принагідно інформуємо, що даний пункт містить ІМПЕРАТИВНУ НОРМУ в частині виправлення інформації по предмету закупівлі!!!
Враховуючи вищевказану інформацію та керуючись чинним законодавством України з питань врегулювання порядку проведення публічних закупівель, учасник торгів НЕ МАЄ ЗАКОННОГО ПРАВА ВИПРАВИТИ інформацію в декларації виробника. При поданні декларації виробника учасник торгів розумів яку саме інформацію він подає, порівнював пропоновані показники даного документу, по відношенню до тих, що вказані в Додатку №1, пропонував конкретного виробника товару тощо. Повідомляємо про те, що інформація, що міститься в завіреному Додатку № 1, який учасник надав як згоду на виконання всіх технічних умов, суперечить тій, що вказано в декларації виробника (показник: не відповідність запропонованого товару нормам ДСТУ 4426:2005 та 4590:2006, а ТУ У 10.1-40071302-001:2016).
Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 41 затверджено:
«ЗАМОВНИК ВІДХИЛЯЄ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція - НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця торгів ФОП "ТОДОРІВ ЛІЛІЯ ІГОРІВНА" та перейти до розгляду інших учасників, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися в АМКУ та Державну аудиторську службу України за захистом своїх прав та інтересів.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ! ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.. 44 передбачає відповідальність за порушення вимог цього Закону: За порушення вимог, УСТАНОВЛЕНИХ ЦИМ ЗАКОНОМ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ, ПРИЙНЯТИМИ НА ВИКОНАННЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ. 2) КУпАП , ст. 164-14 - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника ВІД ТИСЯЧІ П’ЯТСОТ ДО ТРЬОХ ТИСЯЧ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2023 10:38
Вирішення:
Шановний учаснику!
Вдячні Вам за звернення та увагу, яка приділена до нашої закупівлі.
Вважаємо, що тендерна пропозиція учасника-переможця повністю відповідає вимогам
тендерної документації та Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон), з
урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового
режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості).
Принагідно звертаємо Вашу увагу на вимоги ч. 2 п.43 Особливостей, відповідно до якого до
Замовника із вимогою має право звертатися учасник процедури закупівлі, тендерна
пропозиція якого відхилена та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в
повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову
інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації,
зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а
замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через
чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але
до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель
відповідно до статті 10 Закону.
Дану інформацію Ви можете використовувати для глибшої юридичної обізнаності при
роботи з іншими Замовниками у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено