• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 код 47017 Шприц загального призначення, НК 024:2019 код 48126 Рулон марлевий, нестерильний, НК 024:2019 код 40601 Периферичний судинний катетер, НК 024:2019 код 60709 Пелюшка вбирає, НК 024:2019 код 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний)

Завершена

1 545 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 728.10 UAH
Період оскарження: 13.02.2023 09:48 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Закупівля є неконкурентно спроможною

Номер: 19999e27475f4189bc8a8c3320ed9e56
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-001610-a.c1
Назва: Закупівля є неконкурентно спроможною
Вимога:
Просимо Вас надати роз`яснення щодо позиції: Пластир перфорований на шовковій основі (в рулоні, 10см х 5м). Зазначаємо, що аналогу даної продукції, зареєстрованого на території України, не має. Тому, ми як учасник даної процедури закупівлі неспроможні надати аналог цієї позиції. Вважаємо, що закупівля Пластиру перфорованого на шовковій основі (в рулоні, 10см х 5м) не дає можливості приймати участь у даній закупівлі іншим компаніям, окрім виробника даної продукції, і закупівля є неконкурентно спроможною. У свою чергу це суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Процедура закупівлі проводиться у чіткому дотриманні основоположних принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється на підставі нагальної потреби відділень лікарні у медичних матеріалах, у тому числі й перфорованого пластиру на шовковій основі. Тендерна документація містить наступний вираз: "У разі посилання у викладеній нами інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Отже, кожен учасник має право запропонувати товар, який є еквівалентом заявленого у тендерній документації. Під час підготовки тендерної документації замовником був здійснений аналіз ринку, за результататми якого встановлено, що такий еквівалент існує. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації.
Статус вимоги: Відхилено