-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ( Послуги з аналізу, стандартизації та класифікації наявних на підприємстві баз даних та розрахунку зобов’язань за визначеними виплатами працівникам станом на 31.12.2022, 31.12.2023, 31.12.2024 відповідно до МСБО 19/ПСБО 26 з наданням актуарного підсумкового звіту ( Актуарні послуги ))
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 902 дні назад
2 454 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 270.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 270.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2023 09:19 - 17.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення про визначення переможця по закупівл
Номер:
dd346c03c2814741a34068aae03db83e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-000864-a.b2
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця по закупівл
Вимога:
Оскарження рішення про визначення переможця по закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Пенсійно-актуарний консультант» (ТОВ «ПАК») оскаржує рішення про визначення переможця ТОВ «Інститут Ризику» по закупівлі 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з аналізу, стандартизації та класифікації наявних на підприємстві баз даних та розрахунку зобов’язань за визначеними виплатами працівникам станом на 31.12.2022, 31.12.2023, 31.12.2024 відповідно до МСБО 19/ПСБО 26 з наданням актуарного підсумкового звіту ( Актуарні послуги )) з наступних підстав.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ПАК», як професійний надавач консультаційних та актуарних послуг з 2005 року, запропонувало для 12 підприємств ДК «Укроборонпром», що працюють на Перемогу України, найнижчу ціну в умовах війни – 255 480 грн. , що майже в 10 разів менше очікуваної у 2 454 000 грн. https://zakupki.com.ua/tender/19024995
Це мало зробити закупівлю максимально економною та ефективною, оскільки можлива економія закупівлі для оборонних підприємств склала б 2 198 520 грн.
Наступний учасник, якого замовник планує обрати переможцем - ТОВ "Інститут Ризику", що вже постачав ці послуги для 12 підприємств ДК «Укроборонпром» у 2020-2022 р. р., запропонував ціну 2 370 000 грн.
Отже, економія закупівлі складе всього 84 000 грн. проти можливих 2 198 520 грн.
ТОВ «ПАК» припускає і звертає увагу Замовника, що:
1.Умови Конкурсної документації є такими, що свідомо прописані Замовником під минулорічного переможця, який був переможцем з 2020 по 2022 роки (ТОВ «Інститут Ризику») за участі останнього.
2. Відповіді та вимоги Замовника узгоджені та написані ним спільно з минулорічним переможцем, який був переможцем з 2020 по 2022 роки (ТОВ «Інститут Ризику») та подекуди повністю співпадають з текстом скарги ТОВ «Інститут Ризику», спрямованої до АМКУ, яку останній залишив без задоволення.
Попри це, Замовник не погоджується з аргументацією ТОВ «ПАК» та відхиляє його пропозицію з наступною дискваліфікацією. Такі нераціональні дії посадових осіб Замовника, на нашу думку, не мають іншого пояснення, ніж наявність у штучно завищеній ціні корупційної складової. Корупційна схема примітивна і давно відома під назвою «відкат».
При цьому ще один учасник – ТОВ «Консорис Консалтинг» також запропонував 2 440 000 грн., що виходячи з усіх попередніх торгів по закупівлях цих послуг ДК «Укроборонпром» в 2020-22 р.р., вказує на високу ймовірність змови між ним та ТОВ «Інститут Ризику».
Додатково повідомляємо Замовнику конфіденційну інформацію, що стосується учасників закупівлі (направлена окремим листом до керівних органів управління ДК «Укроборонпром» та інших органів виконавчої влади).
З огляду на вищевикладене, прошу:
1. Врахувати надану інформацію.
2. Скасувати результати закупівлі (конкурсу) як такої, що не відповідає принципам публічних закупівель, визначеним Законом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження переможця ТОВ Інститут Ризику бк.pdf.asice.zip 04.04.2023 21:46
Дата подачі:
04.04.2023 21:46
Вирішення:
Вказаний у вимозі Конкурс на Прозорро не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться в інтересах та на замовлення підприємств Концерну, які не є замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють свою діяльність на промисловій/комерційний основі та не підпадають під визначення, наведене у пункті 11 частини першої статті 1 Закону. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та внутрішніх нормативних документів, як спрощена закупівля, з метою отримання послуг належної якості, максимальної прозорості та економії коштів підприємств.
Крім того, повідомляємо, що з метою визначення єдиних підходів, що будуть сприяти підвищенню якості послуг для підприємств, прозорості та достовірності фінансової звітності підприємств Концерну, посиленню довіри до фінансових показників підприємств, в Концерні затверджено Політику закупівель підприємствами послуг, що пов’язані з фінансовою звітністю, в тому числі послуг з актуарних розрахунків, відповідно до якої визначені вимоги та критерії щодо потенційних надавачів послуг.
Необхідність закупівлі послуг актуарних розрахунків пов’язана із складанням фінансової звітності та наступним незалежним аудитом. Зважаючи на значний суспільний інтерес до ДК «Укроборонпром» та підприємств, які входять до його складу, вимоги до прозорості трансформаційних процесів, стає питання якості підготовки фінансової звітності та компонентів, які це забезпечують (в т.ч. актуарні розрахунки зобов’язань). Враховуючи, що ані в Концерні, ані на підприємствах немає фахівців з актуарних розрахунків, які зможуть оціним якість наданих послуг, замовниками висувається ряд вимог, які в сукупності мають забезпечити високу якість послуг, а саме: вимоги до кваліфікації персоналу та досвіду виконання аналогічних робіт. Конкуренція має відбуватись між тими учасниками відповідного ринку, які можуть забезпечити необхідну для замовника якість та оперативність надання послуг.
Вимоги, встановлені до потенціальних учасників Конкурсу не є дискримінаційними та обмежувальними, а встановлені виключно з метою обрання кваліфікованих надавачів послуг, спроможних до якісного виконання договорів за результатами Конкурсу. Аналіз тендерів на Прозорро, проведених іншими великими державними замовниками підтверджує обґрунтованість застосованих кваліфікаційних вимог до учасників Конкурсу.
За результатами розгляду конкурсної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Інститут Ризику» (код ЄДРПОУ 37571689, далі - товариство) встановлено, що він підтвердив відповідність встановленим вимогам у конкурсній документації. Зокрема, у частині підтвердження досвіду аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.04.2023 14:41
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення про визначення переможця по закупівлі
Номер:
c25c5ec7aec54583b49a1bd9b74c0763
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-13-000864-a.b1
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця по закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Пенсійно-актуарний консультант» (ТОВ «ПАК») оскаржує рішення про визначення переможця ТОВ «Інститут Ризику» по закупівлі 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з аналізу, стандартизації та класифікації наявних на підприємстві баз даних та розрахунку зобов’язань за визначеними виплатами працівникам станом на 31.12.2022, 31.12.2023, 31.12.2024 відповідно до МСБО 19/ПСБО 26 з наданням актуарного підсумкового звіту ( Актуарні послуги )) з наступних підстав Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ПАК», як професійний надавач консультаційних та актуарних послуг з 2005 року, запропонувало для 12 підприємств ДК «Укроборонпром», що працюють на Перемогу України, найнижчу ціну в умовах війни – 255 480 грн. , що майже в 10 разів менше очікуваної у 2 454 000 грн. https://zakupki.com.ua/tender/19024995
Це мало зробити закупівлю максимально економною та ефективною, оскільки можлива економія закупівлі для оборонних підприємств склала б 2 198 520 грн.
Наступний учасник, якого замовник планує обрати переможцем - ТОВ "Інститут Ризику", що вже постачав ці послуги для 12 підприємств ДК «Укроборонпром» у 2020-2022 р. р., запропонував ціну 2 370 000 грн.
Отже, економія закупівлі складе всього 84 000 грн. проти можливих 2 198 520 грн.
ТОВ «ПАК» припускає і звертає увагу Замовника, що:
1.Умови Конкурсної документації є такими, що свідомо прописані Замовником під минулорічного переможця, який був переможцем з 2020 по 2022 роки (ТОВ «Інститут Ризику») за участі останнього.
2. Відповіді та вимоги Замовника узгоджені та написані ним спільно з минулорічним переможцем, який був переможцем з 2020 по 2022 роки (ТОВ «Інститут Ризику») та подекуди повністю співпадають з текстом скарги ТОВ «Інститут Ризику», спрямованої до АМКУ, яку останній залишив без задоволення.
Попри це, Замовник не погоджується з аргументацією ТОВ «ПАК» та відхиляє його пропозицію з наступною дискваліфікацією. Такі нераціональні дії посадових осіб Замовника, на нашу думку, не мають іншого пояснення, ніж наявність у штучно завищеній ціні корупційної складової. Корупційна схема примітивна і давно відома під назвою «відкат».
При цьому ще один учасник – ТОВ «Консорис Консалтинг» також запропонував 2 440 000 грн., що виходячи з усіх попередніх торгів по закупівлях цих послуг ДК «Укроборонпром» в 2020-22 р.р., вказує на високу ймовірність змови між ним та ТОВ «Інститут Ризику».
Додатково повідомляємо Замовнику конфіденційну інформацію, що стосується учасників закупівлі (направлена окремим листом до керівних органів управління ДК «Укроборонпром» та інших органів виконавчої влади).
З огляду на вищевикладене, прошу:
1. Врахувати надану інформацію.
2. Скасувати результати закупівлі (конкурсу) як такої, що не відповідає принципам публічних закупівель, визначеним Законом.
Директор ТОВ "ПАК" Галина Ткач.
Додаток Лист з оскарженням
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження переможця ТОВ Інститут Ризику бк.pdf.asice.zip 04.04.2023 21:42
Дата подачі:
04.04.2023 21:42
Вирішення:
Вказаний у вимозі Конкурс на Прозорро не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться в інтересах та на замовлення підприємств Концерну, які не є замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють свою діяльність на промисловій/комерційний основі та не підпадають під визначення, наведене у пункті 11 частини першої статті 1 Закону. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та внутрішніх нормативних документів, як спрощена закупівля, з метою отримання послуг належної якості, максимальної прозорості та економії коштів підприємств.
Крім того, повідомляємо, що з метою визначення єдиних підходів, що будуть сприяти підвищенню якості послуг для підприємств, прозорості та достовірності фінансової звітності підприємств Концерну, посиленню довіри до фінансових показників підприємств, в Концерні затверджено Політику закупівель підприємствами послуг, що пов’язані з фінансовою звітністю, в тому числі послуг з актуарних розрахунків, відповідно до якої визначені вимоги та критерії щодо потенційних надавачів послуг.
Необхідність закупівлі послуг актуарних розрахунків пов’язана із складанням фінансової звітності та наступним незалежним аудитом. Зважаючи на значний суспільний інтерес до ДК «Укроборонпром» та підприємств, які входять до його складу, вимоги до прозорості трансформаційних процесів, стає питання якості підготовки фінансової звітності та компонентів, які це забезпечують (в т.ч. актуарні розрахунки зобов’язань). Враховуючи, що ані в Концерні, ані на підприємствах немає фахівців з актуарних розрахунків, які зможуть оціним якість наданих послуг, замовниками висувається ряд вимог, які в сукупності мають забезпечити високу якість послуг, а саме: вимоги до кваліфікації персоналу та досвіду виконання аналогічних робіт. Конкуренція має відбуватись між тими учасниками відповідного ринку, які можуть забезпечити необхідну для замовника якість та оперативність надання послуг.
Вимоги, встановлені до потенціальних учасників Конкурсу не є дискримінаційними та обмежувальними, а встановлені виключно з метою обрання кваліфікованих надавачів послуг, спроможних до якісного виконання договорів за результатами Конкурсу. Аналіз тендерів на Прозорро, проведених іншими великими державними замовниками підтверджує обґрунтованість застосованих кваліфікаційних вимог до учасників Конкурсу.
За результатами розгляду конкурсної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Інститут Ризику» (код ЄДРПОУ 37571689, далі - товариство) встановлено, що він підтвердив відповідність встановленим вимогам у конкурсній документації. Зокрема, у частині підтвердження досвіду аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.04.2023 14:41