-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Завершена
18 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2018 13:57 - 06.02.2018 14:02
Вимога
Відхилено
відповідь замовнику
Номер:
369d8cb100bb454e9ce6e1bb984a7bb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-000578-c.b3
Назва:
відповідь замовнику
Вимога:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- відповідь 09.02.2018 22:23
- протокол 22 12.02.2018 10:30
Дата подачі:
09.02.2018 22:23
Вирішення:
1.По першому питанню виступила голова комісії з публічних допорогових закупівель:
- Панченко Г.В. повідомила , що 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості надійшла скарга «06 лютого в 13:42 2018 року я, обратися к відповідальной особи за проведення процедури публічних допорогових закупивель Абрамович Ганни Валентинівни по поводу оригінала довідки с ДФС. Абрамович Г.В. сказала, що ето рішення членів комісії, и вона проконсультіруется. Дозвонившись пізніше Абрамович Г.В. сказала, що вона дзвонила в ДФС Васильевского району Запорожжской обл.. и ей об’ясніли, що дану довідку відають через 5 днів, но можна получить и «раніше».
В ДФС по місту жительства я обратился зразу же после першого разговору.
07 лютого в 8 годин 14 хвилин я, об’яснів ситуацію сполученим довідки Абрамович Г.В. и ми пришлі к обоюдному рішенню підготовить в довільної формі т.к. в соответствии з Законом України ст. 17 ч.3 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Мною біла составлена довідка в довольної форми и надана у складі тендерної пропозиції.»
Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1.Вимога згідно Закону України ст. 17 ч.3 «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.» стосується процедур відкритих торгів, переговорної процедури, конкурентний діалог.
В тендерній документації на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості п.12 передбачає «Оригінал довідки про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника.»
2. 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби надійшла скарга, але документ зі змістом скарги був відсутній , тому скарга не розглядалась.
Ухвалили:
1. Вважати скаргу безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
скарга на решеня комісії
Номер:
118228b9e16d4a5aa7c865102ac6d034
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-000578-c.c4
Назва:
скарга на решеня комісії
Вимога:
1) ФОП Писаренко А.Д. всі документи, надані в складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином ( вимога згідно р. III Інструкія з підготовки тендерної пропозиції п.1 п.п.3.1.1).
2) Оригінал довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України отсутствует. Представлена копия довідки не заверена належним чином
3) Ришеня комісії про визначення переможця у допороговій закупівлі ФОП Писаренко А,Д.
не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 23 12.02.2018 16:34
Дата подачі:
12.02.2018 14:18
Вирішення:
Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України надана у вигляді сканованованного оригіналу довідки у pdf форматі.
2. Всі вимоги , визначені документацією на закупівлі код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості та код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби виконані. Скаржник посилається про невиконання пункту тендерної документації з відкритих торгів на закупівлі «Овочі, фрукти, горіхи», що зовсім не відноситься до процедур закупівлі , на які скаржиться.
Ухвалили:
1. Вважати скарги безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
скарга
Номер:
35ed9a019c144faeb22214dc34ad27c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-000578-c.c2
Назва:
скарга
Вимога:
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідають вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки ідентифікаційного кода. Ухвала комісії дискредитирует проведение електроніх торгів и не соответствует Закону України "Про публічні закупівлі".В ухвале комиссии усматрівается корупционний сговор.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 21 09.02.2018 15:51
- ст.17.docx 09.02.2018 18:35
- довідка (2).pdf 09.02.2018 18:35
- довідка ДФС.pdf 09.02.2018 18:35
Дата подачі:
08.02.2018 17:46
Вирішення:
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
скарга
Номер:
532ab6654c844a7fb98aeaf5383795d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-000578-c.c1
Назва:
скарга
Вимога:
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідвють вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки индификационного кода.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 21 09.02.2018 15:50
- довідка (2).pdf 09.02.2018 18:32
- довідка ДФС.pdf 09.02.2018 18:32
- ст.17.docx 09.02.2018 18:32
Дата подачі:
08.02.2018 17:11
Вирішення:
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні