• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із благоустрою населених пунктів (поточний ремонт світлофорних об’єктів в м. Суми)

Завершена

2 345 568.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 455.68 UAH
Період оскарження: 13.02.2023 09:07 - 18.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

оскарження дискваліфікації

Номер: b1d2577ca157400e8f809015422e4614
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-000600-a.a2
Назва: оскарження дискваліфікації
Скарга:
№14 від 127.02.2023 р. Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЄДРПОУ: 00032767 вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ – 35,03680 тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» 04210, м. Київ, Код ЄДРПОУ 34892518 проспект ГероївСталінграда, 12 Г, оф. 1 тел/факс: +38 044 537 28 38 е-мейл: skobchenko@gmail.com Замовник торгів: Департамент інфраструктури міста Сумськоїміськоїради код ЄДРПОУ: 24013674 Адреса: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, буд.21 Телефон: 0542 700 590 ;380542700597 dim@smr.gov.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-13-000600-a СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 13 лютого 2023 року Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-02-13-000600-a). Предмет закупівлі: «Послугиіз благоустрою населенихпунктів (поточний ремонт світлофорнихоб’єктівв м. Суми)». Для участі у закупівлібуло подано тендерніпропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПропозиціяТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"булавідхилена протоколом № 105/05.02.03-05/2023від23.02.2023 року Вважаємо, що рішення Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції, оформлене протоколом№ 105/05.02.03-05/2023 від 23.02.2023 рокущодо відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"є протиправними, незаконними та такими, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне. ОБГРУНТУВАННЯ НЕЗАКОННОСТІ ВІДХИЛЕННЯ СКАРЖНИКА фактичні обставини, незаконне рішення та посилання на порушення процедури закупівлі Відповідно до протоколу розгляду пропозицій, ТП Скаржника була відхилена з наступної підстави:ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» в підсумковій відомості ресурсів до розрахунку за статтями витрат Договірної ціни зазначив акумуляторний блокPylontechUS3000C 3.5 кВт, який буде використовуватися при наданні послуг з поточного ремонту світлофорних об’єктів в м. Суми та інвертор VictronMultiPlas 48/2000/50-32 VEBas. При перевірці характеристик акумуляторного блоку PylontechUS3000C 3.5 кВт, який буде використовуватися при наданні послуг з поточного ремонту світлофорних об’єктів в м. Суми та інвертор VictronMultiPlas 48/2000/50-32 VEBas. При перевірці характеристик акумуляторного блоку на сайті виробника та в мережі інтернет та інвертора встановлена невідповідність характеристик блоку та інвертора , запропонованого ТОВ"ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"вимогам Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зокрема: Тобто, габарити акумуляторного блоку та інвертора, запропоновані учасником, не дозволяють розташовувати їх у шафі, розміром 500х350х1000 мм. Відхилення ТП Скаржника з даних підстав є необґрунтованим і незаконним, позбавленим об’єктивності та неупередженості, а також не відповідає дійсності та реальним обставинам. Замовником встановлена невідповідність ТП учасника вимогам Додатку 3 ТД. Відповідно до Додатку 3 ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зокрема: Технічні характеристики безперебійного засобу резервного живлення світлофорного об’єкту. 1. Засіб на безперебійне живлення повинен забезпечувати роботу світлофорного об’єкту не менше 6 годин в зимовий період часу зі споживаною потужністю не менше 300 Вт. 2. Дана система повинена працювати в діапазоні температур від – 30о С до +50о С, при цьому забезпечувати як режим розряду акумулятора (живлення світлофорного об’єкта), так і режим заряду від зовнішньої електромережі. 3. Акумуляторна батарея повинна бути літієвою з загальною енергетичною ємністю не менше 3.5 кВт/год. 4. Габаритні розміри: ширина – до 500 мм; довжина – до 350 мм; висота – до 1000 мм; *вага не більше 50 кг. 5. Система повинна бути підключена та закріплена на електроопорі, відстань від поверхні землі до неї повинна складати не менше 3500 мм. Отже, умовами ТД визначено технічні характеристики засобу резервного живлення та встановлено, що підтвердженням їх відповідності є надання учасником Додатку 3 ТД: Учасник на підтвердження даної вимоги надав Додаток 3: Таким чином, Скаржником не порушено вимоги ТД та його ТП відповідає вимогам ТД та узгоджується із діючим законодавством. Замовник не довів та документально не підтвердив, що Скаржник не відповідає вимогам ТД. Додатково на підтвердження відповідності інвертораVictronMultiPlas 48/2000/50-32 VEBasта акумуляторного блоку PylontechUS3000C 3.5 кВт вимогам технічнічнимхарактеристики засобу резервного живлення надаємо «Схему розташування акумуляторного блоку та інвертора у шафі розміром 500х350х1000 мм». (Додаток до Скарги). Проте, наголошуємо, що дана схема чи інші додаткові документи Замовником не вимагались, виключно Додаток 3 до ТД. Дана схема додатково зможе продемонструвати Замовнику відповідність пропозиції Скаржника технічній частині Документації. Учасником неодноразово виконувались роботи передбачені предметом закупівлі за допомогою даного обладнання на підтвердження чого надано документи щодо Досвіду учасника. Більше того, будь-які рішення Замовника повинні бути обґрунтованими та законними. На підтвердження невідповідності обладнання вимогам Додатку 3 Замовник посилається на сайти в мережі інтернет,інформація на яких не підтверджує невідповідність вимогам ТД пропозиції Скаржника та жодним чином неможливо встановити достовірність такої інформації. Відтак, Скаржник та його ТП у повній мірі відповідає встановленим вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» до учасника та вимогам ТД. Замовник не довів та документально не підтвердив, що ТП Скаржника підлягає відхиленню на підставі абз. 1 пп. 2 п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»та ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі». Таким чином, рішення Замовника про відхилення ТП Скаржника з наведених у протоколі підстав є незаконним, протиправним та не обґрунтованим, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує права і законні інтереси Скаржника, основні принципи проведення закупівель, на підставі чого – підлягає СКАСУВАННЮ. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав,Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться увільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайтіprozorro.gov.ua та Скаржником надається Додаток до Скарги «Схема розташування акумуляторного блоку та інвертора у шафі розміром 500х350х1000 мм». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. У зв’язку з вищевикладеним, просимо: 1.Прийняти Скаргу до розгляду. 2.Встановити наявність порушення законодавства з боку Замовника)процедури закупівлі UA-2023-02-13-000600-a, код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про відхилення пропозиціїТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" (Протокол № 105/05.02.03-05/2023 від 23.02.2023 року) та зобов’язати замовника скасувати рішення (Протокол № 105/05.02.03-05/2023 від 23.02.2023 року), опубліковане на електронному майданчику 23.03.2023 р., оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 105/05.02.03-05/2023, яким відхилено пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" Додаток: - схема розташування акумуляторного блоку та інвертора у шафі розміром 500х350х1000 мм. Директор Євген СКОБЧЕНКО Додаток до Скарги «Схема розташування акумуляторного блоку та інвертора у шафі розміром 500х350х1000 мм». Загальні розміри відповідно до потреби замовника: Вимога Замовника: Акумуляторний блок Pylontech US3000C Інвертор Victron MultiPlus 48/2000/50-32 VE Bas Загальні розміри запропованованого обладнання: Габарітні розміри: Ширина До 500 мм 442 мм 236 мм 442 мм Довжина До 350 мм 132 мм 147 мм 132 + 147 = 279 мм Висота До 1000 мм 420 мм 506 мм 506 мм Директор Євген СКОБЧЕНКО
Дата розгляду скарги: 13.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2023 14:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.03.2023 16:37
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", Скобченко Є.В. 380445372838 SAF-INMED@UKR.NET
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінації

Номер: fc04b2a7f81b4cc3a2cbf7c4de295625
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-13-000600-a.a1
Назва: Вимога про усунення дискримінації
Вимога:
Шановний Замовнику! У тексті тендерної документації, а саме у Додатку 1 міститься вимога щодо наявності у учасника положення про порядок взаємовідносин електротехнічного (оперативного) персоналу з балансоутримувачем світлофорних об’єктів - КП «Шляхрембуд» СМР. Просимо надати роз’яснення щодо правомірності та необхідності наявності та надання такого документу у складі тендерної пропозиції. Яким чином наявність вищевказаного положення може вплинути на зміст тендерної пропозиції учасника? Вважаємо, що дана вимога Замовника є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та частині четвертій статті 22 Закону України про публічні закупівлі № 922, яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, дискримінаційними є вимоги тендерної документації, які обмежують право учасників взяти участь у тендері та звужують коло учасників до одного чи декількох, тобто до кола тих хто вже має Положення про порядок взаємовідносин з Замовником. Встановлення вимоги щодо наявності у учасника положення про порядок взаємовідносин електротехнічного (оперативного) персоналу з балансоутримувачем світлофорних об’єктів - КП «Шляхрембуд» СМР обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із Замовником та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму не мають. Ви як Замовник не можете розширювати свої права, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівл, або повинні містити підписи та/або печатки інших суб’єктів. Тому, з огляду на вищезазначене, вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та видалити вимогу щодо наявності у учасника положення про порядок взаємовідносин електротехнічного (оперативного) персоналу з балансоутримувачем світлофорних об’єктів - КП «Шляхрембуд» СМР.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, відповідно до Наказу від 23.09.2003 №154 Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів Органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах повноважень визначають на конкурсних засадах, відповідно до закону, балансоутримувачів об'єктів благоустрою державної та комунальної форм власності. В даному випадку це КП «Шляхрембуд « СМР. Власник, за поданням балансоутримувача, щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту об'єкта благоустрою на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Балансоутримувач об'єктів благоустрою несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі, а для цього і розроблено Положення про порядок взаємовідносин електротехнічного (оперативного) персоналу з балансоутримувачем світлофорних об’єктів - КП «Шляхрембуд» СМР.
Статус вимоги: Відхилено