• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поводження з медичними відходами (ДК 021:2015 -90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Торги не відбулися

685 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 425.75 UAH
Період оскарження: 11.02.2023 13:14 - 16.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: e873fb68695b41f1a75d13bbe9a789c2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-11-000335-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Учасник не погоджується із Рішенням Замовника щодо дискваліфікації найвигіднішої Пропозиції по Закупівлі, з наступних причин: 1) Замовник не завантажив Протокол щодо Скасування Лоту №1 "А-ЕНЕРГО" від 08.03.2023 14:35. Одже, Скасування є безпідставним та необгрунтованим. Щодо цього порушення наше підприємство буде інформувати Державну аудиторську службу України задля проведення моніторинга вашої Уповноваженої особи. 2) Переможцем були надані усі документи з Договором. До того ж, усі документи є в електронній системі Прозоро. Уповноважена особа отримала документи 02 березня 2023 року.Тож, посилання, що вже закінчився строк дії Укладання Договору не є актуальним. Уповноважена особа самостійно та повністю усвідомлюючи свої дії, дотягнули до строку завершення періоду заключення Договору. Адже Переможець надав усі документи у необхідний строк, відповідно до Особливостей. Тож, зроблено висновок, що Уповноважена особа бере забагато непотрібних зобов'язань на себе. 3)Порядок формування, ведення й користування Єдиним реєстром підприємств, а також порядок надання відомостей з нього регулюється Положенням про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 15.09.2011 № 3018/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.09.2011 за № 1106/19844 (далі – Положення). Розділом ІІІ Положення передбачено надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств у вигляді скорочених та повних інформаційних довідок в електронній формі за онлайн запитами користувачів, а також у формі інформаційних листів за запитом (письмовим або електронним) до міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України у разі обмеження в установлених законодавством випадках доступу до вебсайту, на якому подається електронний запит на отримання скороченої чи повної інформаційної довідки, або наявності протягом більше як однієї доби технічних проблем із доступом до такого офіційного вебсайту, за умови, якщо такі технічні проблеми чи обмеження не пов’язані з непрацездатністю Єдиного реєстру підприємств, та якщо встановлені обмеження не містять заборони на надання інформації, яка міститься в Єдиному реєстрі підприємств. Проте, відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 07.02.2023 № 496/5 «Про внесення змін до Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08.02.2023 за № 248/39304, інформаційний лист з відомостями із Єдиного реєстру підприємств не надається у разі, якщо адреса місцезнаходження (для юридичних осіб та фізичних осібпідприємців), місця проживання (перебування) (для фізичних осіб) запитувача належить до території, на якій ведуться активні бойові дії або тимчасово окупованій, інформація про яку міститься в переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженому Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. Разом з тим, перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затверджено наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (із змінами). Тож, наполегливо рекомендуємо Уповоноваженій особі відкрити Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 та детально ознайомитись з ним! Переможець процедури повністю відповідає вимогам ТД та є таким, що претендує на право визнання його Переможцем. Тож вимагаємо відмінити Рішення Уповноваженої особи про дискваліфікацію Пропозиції. У разі відсутності реакції на нашу Вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ, ДержАудитслужби та Національної Поліції вашої області із заявами про порушення уповноваженою особою чинного Законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу: UA-2023-02-11-000335-a.c1. На виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ( далі -Особливості), замовник надає аргументовану відповідь щодо підстав та порядку відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО». При проведенні процедур закупівель замовник неухильно дотримується визначених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Підстави для відхилення учасника та переможця (обов’язкові до виконання замовником при проведення відкритих торгів) чітко визначені положеннями пункту 41 Особливостей. Замовником було відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до п. 41 Особливостей, а саме: 3) переможець процедури закупівлі: - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Щодо питань наведених у вимозі, повідомляємо наступне. 1. Замовником не було підвантажено до електронної системи закупівель протоколу про відхилення №1 ТОВ "А-ЕНЕРГО", оскільки при поверненні переможця на етап кваліфікації для його відхилення , на кваліфікації знову з’являється повідомлення про аномально низьку ціну (відповідно до технічного завдання Адміністратора системи ДП «Прозорро» спрацьовує алгоритм аномально низької ціни). За цих обставин, замовник зміг відхилити учасника-переможця лише після закінчення часу відведеного на подачу документів аномально низької ціни, а саме 10.03.2023 року. На підтвердження цієї інформації додатково надаємо лист ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 10.03.2023 року №10/03/ZK-669 на 1 арк. 2. З приводу відхилення переможця процедури закупівлі на підставі не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. На виконання вимог п.8 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 8 частини 1 статті 17 Закону, учасником-переможцем процедури закупівлі не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, інформаційного листа виданого міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Підтвердженням не надання відповідних документів слугує і те, що учасником- переможцем ТОВ "А-ЕНЕРГО" 24.02.2023 року о 22.32 було підвантажено до електронної системи закупівель Запит про видачу витягу з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ "А-ЕНЕРГО", адресоване Південному міжрегіональному правлінню Міністерства юстиції (вих. №52/85 від 24.02.2023 року). Беручи до уваги інформацію, викладену вище, замовник змушений був відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВ «А-ЕНЕРГО». 3. З приводу відхилення переможця процедури закупівлі на підставі не надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції, рішенням Замовника (ПРОТОКОЛ від 21.02.2023 року №16) учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» повідомлено про намір укласти договір по предмету закупівлі. З 21.02.2023 року в переможця виникла технічна можливість підвантажити усі необхідні дозвільні документи та документи з інформацією про право підписання договору про закупівлю. Відповідно до ст. 41 Закону, п.4 Умов укладення договору про закупівлю Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, переможцем процедури закупівлі ТОВ "А-ЕНЕРГО", до укладення договору про закупівлю не було надано копії ліцензії провадження певного виду господарської діяльності та документів з інформацією про право підписання договору про закупівлю. Даний факт підтверджується, в тому числі, їх відсутністю в електронній системі закупівель у переліку документів ТОВ "А-ЕНЕРГО". Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" на підставі абзаців 2,3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, абзаців 2,3 підпункту 3 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, і відповідно прийняте рішення не суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та не порушуює права та законні інтереси учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено