• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 :15110000-2 М’ясо. М’ясо яловиче (вирізка), тушки курей охолоджені, печінка куряча охолоджена

Закупівля проводиться відповідно до порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів

Завершена

604 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 024.25 UAH
Період оскарження: 10.02.2023 15:45 - 15.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії уповноваженої особи Замовника

Номер: 887925d887914743b0da0efb5ef27721
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-10-011659-a.b2
Назва: Скарга на дії уповноваженої особи Замовника
Скарга:
Скарга Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Скаржник ФОП Дзюба Олександр Іванович Ідентифікаційний код 3063117114 вул. Хліборобів 2А, смт Софіївка, Софіївський р-н, Дніпропетровська обл, 53100 kvadron83@gmail.com Замовник закупівлі Комунальне некомерційне підприємство "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" Криворізької міської ради Код ЄДРПОУ 01985995 вул Маршака, будинок 1 А 50089, м. Кривий Ріг, zarichnuk8@gmail.com Процедура закупівлі UA-2023-02-10-011659-a ДК 021:2015 :15110000-2 М’ясо. М’ясо яловиче (вирізка), тушки курей охолоджені, печінка куряча охолоджена Скарга На дії замовника 10 лютого 2023 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником Комунальним некомерційним підприємством "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" Криворізької міської ради ( місто Кривий Ріг), код ЄДРПОУ: 01985995 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015 :15110000-2 М’ясо. М’ясо яловиче (вирізка), тушки курей охолоджені, печінка куряча охолоджена (ідентифікатор закупівлі:UA-2023-02-10-011659-a) У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників: Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 527 600 грн 00 коп 527 600 грн 00 коп ФОП "ГОЛОВЧЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 533 326 грн 50 коп 533 326 грн 50 коп ФОП "ПОБЕРЕЖНА ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" 535 480 грн 00 коп 535 480 грн 00 коп 20 лютого 2023 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 109 від 20 лютого 2023 року, відповідно до якого визначено переможцем найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ". 21 лютого 2023 року була поставлена вимога ФОП "ГОЛОВЧЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"- оскарження рішення про намір укласти договір про закупівлю, щодо ненадання гарантійного листа відповідно до Додатку №2 тендерної документації. 22 лютого 2023 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 112 від 22 лютого 2023 року, відповідно до якого відхиллено (дискваліфіковано) найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" та було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 113 від 22 лютого 2023 року, відповідно до якого визначено переможцем ФОП "ГОЛОВЧЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" Учасник ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" (Ідентифікаційний код 3063117114) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії уповноваженої особи Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" повідомляє, що уповноважена особа Замовника при розгляді його тендерної пропозиції відповідно до ПРОТОКОЛУ № 109 від 20 лютого 2023 року визнала, що тендерна пропозиція, повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї в тому числі щодо предмета закупівлі та потребам Замовника та не виявила невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. ПРОТОКОЛОМ № 112 від 22 лютого 2023 року, було відхиллено (дискваліфіковано) пропозицію учасника ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" з причини не надання гарантійного листа відповідно до вимог Додатку №2 тендерної документації, що суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) ,а саме : Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене уповноважена особа Замовника допустилася помилок при розгляді тендерної пропозиції та порушила постанову Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року не надавши Скаржнику можливість у строк передбачений чинним законодавством виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Натомість Замовник розмістив ПРОТОКОЛ № 109 від 20 лютого 2023 року, відповідно до якого визнав нашу пропозицію, як найбільше економічно вигідну потім ПРОТОКОЛОМ № 112 від 22 лютого 2023 року відхилив нашу пропозиції та прийняв рішення про визнання переможцем наступного учасника ПРОТОКОЛ № 113 від 22 лютого 2023 року ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем ФОП "ГОЛОВЧЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" зазначене у ПРОТОКОЛІ № 113 від 22 лютого 2023 року 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" зазначене у ПРОТОКОЛІ № 112 від 22 лютого 2023 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2023 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.03.2023 13:07
Дата виконання рішення Замовником: 10.03.2023 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідь на рішення Антимонопольного комітету , Відхилення переможця
Автор: ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Олександр Дзюба +380966378279 kvadron83@gmail.com
Вимога
Є відповідь

оскарження рінення про намір укласти договір про закупівлю

Номер: a02ef6eaf97c413384dfda4f9f9755ae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-10-011659-a.a1
Назва: оскарження рінення про намір укласти договір про закупівлю
Вимога:
Заперечення на рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-02-10-011659-a ФОП Дзюба О.І. не виконав вимогу тендерної документації Замовника (ДОДАТОК 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю за предметом ДК 021:2015 :15110000-2 М’ясо. М’ясо яловиче (вирізка), тушки курей охолоджені, печінка куряча охолоджена - Замовник має право, при поставці кожної окремої партії товару, вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам Замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. На підтвердження такої згоди Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист.» ФОП Дзюба О.І. в складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист на підтвердження згоди щодо права Замовника , при поставці кожної окремої партії товару, вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам Замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Прошу скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-02-10-011659-a та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника. В разі незадоволення нашої вимоги ми будемо звертатись до АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення про скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю
Статус вимоги: Задоволено