• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Медичні матеріали (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування)

Завершена

153 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 540.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2018 13:24 - 31.01.2018 14:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 1251539e474748739d842ef9800d6573
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-26-001108-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Територіальне медичне об'єднання «Дерматовенерологія» у місті Києві ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2030113, номер тендеру у UA-2018-01-26-001108-a) 02.02.2018 року завершення прийому пропозицій у допорогових торгах із закупівлі: ДК 021:2015 (CPV): код 33140000-3 Медичні матеріали(33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування товару Одиниці виміру Кількість 1 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп , 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт 2000 2 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 3000 3 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 7500 4 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт 5500 5 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку “MEDICARE” шт 5 6 Вата медична нестерильна (уп 100гр) уп 500 7 Бинт марлевий медичний нестерильний 7*14 тип 17 уп 650 8 Рукавички оглядові нітрилові нестерильні (S) пар 12000 9 Рукавички оглядові нітрилові нестерильні (м) пар 19000 10 Рукавички оглядові нітрилові нестерильні L) пар 10000 11 Рукавички хірургічні стерильні припудрені для застосування в медичній практиці пар 250 12 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, розмір 7,0 пар 10 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп , 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт 2000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 3000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 7500 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт 5500 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2030113, номер тендеру UA-2018-01-26-001108-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник визначив предмет закупівлі, за яким було оголошено закупівлю товарів (UА-2018-01-26-001108-а) на авторизованому електронному майданчику E-TENDER в мережі Інтернет, відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 – за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» із зазначенням у дужках конкретної назви товару. З огляду на перелік (специфікацію) товарів, які закуповує Замовник за зазначеною вище закупівлею, предметом закупівлі є «Медичні матеріали» ДК 021:2015 (СРУ): код 33140000-3 (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), оскільки всі зазначені товари у переліку (специфікації) є медичними матеріалами одноразового застосування. Для Замовника є недоцільним поділ товарів, які відносяться до однієї групи, а саме до групи медичних матеріалів одноразового застосування, на лоти або закупівлю таких товарів за окремими позиціями окремими процедурами закупівель, і Закон України «Про публічні закупівлі» не вимагає від Замовника поділу товарів, які відносяться до одного і того ж самого предмету закупівлі, на лоти для створення ідеальних передумов для будь-кого з суб’єктів господарювання для участі у закупівлі. З огляду на те, що очікувана вартість закупівлі на рік за предметом закупівлі «Медичні матеріали» ДК 021:2015 (СРУ): код 33140000-3 (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування) не перевищує 200 тис. грн., Замовник, при здійсненні закупівлі, виходив з того, що зазначена вище закупівля не відноситься до сфери застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 1 ст. 2 Закону) і Замовником не визначалась для здійснення закупівлі конкретна процедура закупівлі, згідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а, отже, дотримання Замовником при здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Медичні матеріали» ДК 021:2015 (СРУ): код 33140000-3 (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування) – оголошення (UА-2018-01-26-001108-а) на авторизованому майданчику E-TENDER в мережі Інтернет порядку, визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» до однієї з процедур закупівель, встановлених ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», не може вимагатися будь-яким суб’єктом господарювання, який приймає або планує прийняти участь у закупівлі за зазначеним вище предметом закупівлі. Така вимога не має правового обґрунтування. Очевидно, що до зазначеної вище закупівлі не застосовуються положення Закону України «Про публічні закупівлі», які застосовуються при проведенні процедури закупівлі у формі відкритих торгів, в тому числі і щодо складання та внесення змін до тендерної документації відкритих торгів (ст.ст. 22, 23 Закону), і Замовник не міг порушити положення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», як про це зазначається у вимозі, оскільки не проводить закупівлю за процедурою відкритих торгів. При цьому Замовник дотримався всіх принципів здійснення закупівлі, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», у відповідності до абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначає про презумпцію правомірності дій з проведення закупівлі за предметом закупівлі «Медичні матеріали» ДК 021:2015 (СРУ): код 33140000-3 (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування) – оголошення (UА-2018-01-26-001108-а) на авторизованому майданчику E-TENDER в мережі Інтернет, відповідно до положень ст. 204 Цивільного кодексу України, та, одночасно, зазначає про те, що у вимозі обґрунтовано не викладено, які саме конкретні дії Замовника порушують конкретні принципи здійснення закупівель або положення чинного законодавства при проведенні закупівлі медичних матеріалів за предметом закупівлі очікувана вартість якого не перевищує 200 тис. грн. – учасник зазначив лише своє суб’єктивне оціночне судження дій Замовника щодо організації і проведення закупівлі, яке не може бути прийняте Замовником як зобов'язання до вчинення дій.
Статус вимоги: Відхилено