• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило господарське 72%).

Завершена

178 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 890.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2018 16:29 - 26.01.2018 16:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність технічних характеристик.

Номер: 66f065ecd799483da1ebe9fa33fecc17
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-002615-c.c4
Назва: Невідповідність технічних характеристик.
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-01-22-002615-c (Код ДК 021:2015 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило господарське 72%)), який проходив 01.02.2018р. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ “З Ііноземними Інвестиціям “Алвін” у складі своєї пропозиції надає товар, який за характеристиками не відповідає технічним вимогам Замовника. Замовник вимагав Мило господарське 72% без впливу вологи та без запаху продуктів розкладу органічних речовин, згірклих жирів, рибного та інших неприємних запахів, проте учасником ТОВ “З Ііноземними Інвестиціям “Алвін” дані характеристики не підтверджені, що є порушенням вимог. Просимо відмінити рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ “З Ііноземними Інвестиціям “Алвін” та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг із застосуванням системи електронних закупівель Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі Замовник) керується «Положенням про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» (далі Положення), затвердженим Рішенням міської ради від 08.06.2016 № 30/9. Положення розроблене з урахуванням законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про здійснення державних закупівель», «Про публічні закупівлі», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 № 501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» (з відповідними змінами та доповненнями) та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 24.02.2016 № 166. Інформація щодо проведення закупівлі Замовником відповідно до Положення міститься в Додатку №2 до тендерної документації. Згідно з п.4.9 розділу 4 Положення учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Документи, які надав учасник ТОВ «З ІІ «Алвін», а саме Технічні (якісні) вимоги (Додаток №1 до тендерної документації) містять інформацію щодо відповідності характеристик запропонованого учасником товару вимогам Замовника. Зазначений вище документ учасник завантажив протягом 1 наступного робочого дня після аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

СТОП Корупция

Номер: 5dc9e7e8214b4e07a04e1aa266838cec
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-002615-c.a3
Назва: СТОП Корупция
Вимога:
P.S. Как нам стало известно (из звонка журналиста с просьбой дать интервью) , на одном из общенациональных каналов , програмой специализирующейся на журналистких расследованиях готовится сюжет о масштабных злоупотреблениях в сфере гос.закупок фальсифицированного хозяйственного мыла . Мы склоняемся к мысли , что одним из примеров корупционно мотивированных торгов в этой передаче будут уже состоявшиеся " Ваши торги" . По крайней мере своим непробиваемым (наверное потому что кое-кем "мотивированым".....) безразличием Вы заслужите свою "минуту славы" на ТВ ! Непосредственно Вы - государственный чиновник , нанесете бюджету города ущерб , закрыв глаза на закупку фальсифицированного хозяйственного мыла , без проведения входного контроля при поставке его на Ваше предприятие ( т.е. анализа с получением протокола в государственной аккредитованной лаборатории). Этот факт будет зафиксирован с помощью инсайдеров в присутствии Общественной организации , после выдачи хозяйственного мыла трудовому коллективу Вашего предприятия и будет подсчитана сумма ущерба нанесенного бюджету города , что в свою очередь послужит доказательной базой для предоставления материалов компетентными органам и освещения в средствах массовой информации .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг із застосуванням системи електронних закупівель Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі Замовник) керується «Положенням про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» (далі Положення), затвердженим Рішенням міської ради від 08.06.2016 № 30/9. Положення розроблене з урахуванням законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про здійснення державних закупівель», «Про публічні закупівлі», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 № 501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» (з відповідними змінами та доповненнями) та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 24.02.2016 № 166. Інформація щодо проведення закупівлі Замовником відповідно до Положення міститься в Додатку №2 до тендерної документації. Згідно з п.4.9 розділу 4 Положення учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Документи, які надав учасник ТОВ «З ІІ «Алвін», а саме Технічні (якісні) вимоги (Додаток №1 до тендерної документації) містять інформацію щодо відповідності характеристик запропонованого учасником товару вимогам Замовника. Зазначений вище документ учасник завантажив протягом 1 наступного робочого дня після аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ad693a1666b34268a775a683502d6e97
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-002615-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Див. вимогу у вкладенному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг із застосуванням системи електронних закупівель Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі Замовник) керується «Положенням про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» (далі Положення), затвердженим Рішенням міської ради від 08.06.2016 № 30/9. Положення розроблене з урахуванням законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про здійснення державних закупівель», «Про публічні закупівлі», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.05.2015 № 501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів» (з відповідними змінами та доповненнями) та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 24.02.2016 № 166. Інформація щодо проведення закупівлі Замовником відповідно до Положення міститься в Додатку №2 до тендерної документації. Згідно з п.4.9 розділу 4 Положення учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Документи, які надав учасник ТОВ «З ІІ «Алвін», а саме Технічні (якісні) вимоги (Додаток №1 до тендерної документації) містять інформацію щодо відповідності характеристик запропонованого учасником товару вимогам Замовника. Зазначений вище документ учасник завантажив протягом 1 наступного робочого дня після аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Каолиновое хоз.мыло

Номер: 309a348f11b14a7eac02fd66be99c28e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-002615-c.c1
Назва: Каолиновое хоз.мыло
Вимога:
Уважаемый Заказчик , в период "Обговорення закупівлі" одним из потенциальных участников тендера было озвучено предложение о мерах защиты от поставщиков , которые делают ставку на так называемое каолиновое хоз.мыло , которое было Вами , к сожалению, проигнорировано. Поскольку рецептура мыла прописана в ДСТУ и она одинакова для всех , для производителя мыла не составляет труда сделать просчёт примерной минимальной стоимости хоз.мыла эконом-сегмента сделанного в соответствии с ДСТУ4544:2006 любым другим производителем . Поэтому мы со всей ответственностью заявляем , что исходя из цены единицы товара предложенного участниками ТОВ "Алви" и ТОВ "БГМ" , предложенное ими мыло является подделкой , фальсификатом и не соответствует параметрам хоз.мыла 1 группы ДСТУ 4544:2006 . Прошу дать возможность Участникам ТОВ "Алви" и ТОВ "БГМ" опровергнуть вышесказанное предоставив нотариально заверенную (во избежание подделки не только мыла , но и этого документа) копию протокола исследований на содержание каолина , выданного любой , акредитованой Нац.агентством с акредитации Украины , лабораторией .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником не вимагалися документи, що підтверджують проведення досліджень мила господарського 72%, що є предметом закупівлі, на вміст каоліну. У разі відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі та тендерній документації, а також ціна, яку запропонував учасник є найнижчою порівняно з іншими, то такий учасник визнається переможцем закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено