• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги

В межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2023 рік). Категорія замовника: органи соціального страхування (Пенсійний фонд України)

Завершена

306 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 530.75 UAH
Період оскарження: 10.02.2023 11:56 - 16.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: 828f8bf99ba94154bde47fc0412ae35f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-10-005308-a.c5
Назва: Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області 10.02.2023 року було оголошено закупівлю на Послуги Охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-10-005308-a, очікувана вартість закупівлі 306 150,00 грн. Для участі у закупівлі були подані пропозиції наступними учасниками: 1. УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ з пропозицією 234 000,00 грн. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ" з пропозицією 248 820,00 грн. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" з пропозицією 260 350,00 грн. Аукціон не проводився. 23.02.2023 року Замовником стосовно ПП «ОЛІМП-ЮГ» (далі - Скаржник) була оприлюднена вимога про усунення порушення в строк до 24.02.2023р. 14:48 24.02.2023р. Учасником ПП «ОЛІМП-ЮГ» було виправлено невідповідності, які були зазначені у вищевказаній вимозі та своєчасно завантажено відповідні документи. 27.02.2023р. Замовником було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30 від 27.02.2023р.). В даному протоколі Замовник зазначив невідповідності тендерної пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації. Приватне підприємство «ОЛІМП-ЮГ» керуючись ч. 8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», пунктами 52, 56 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а саме: У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30 від 27.02.2023 р. зазначено: «1. Учасник — Приватне підприємство “Олімп-Юг” не надав скановані копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті - автомобілях TOYOTA LAND CRUISER 150 ВН 6466 ІТ та RENAULT LOGAN ВН 6643 ІА спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору, дійсні на час проведення процедури закупівлі, які вимагались в повідомленні про усунення невідповідностей. Учасник — Приватне підприємство “Олімп-Юг” надав Пояснення щодо транспортних засобів від 23.02.2023 № 264.35 (надалі — Пояснення) відповідно до яких Учасником умови Тендерної документації виконанні у повному обсязі, а саме: в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність груп швидкого реагування № 264.8 від 15.02.2023, де зазначено наявність 11 транспортних засобів, серед яких 9 автомобілів є спеціалізованими та надані усі підтверджуючи документи (додатково завантажено дозвіл на ВАЗ 21214 ВН 5286 ЕІ) та зазначено, що відповідно до тендерної документації Учасник повинен забезпечити не менше 3 автомобілів, а Учасником надано 9 автомобілів. Пояснення Учасника з цього приводу хибні, оскільки у Тендерній документації вказано: До Довідки про наявність (перелік та кількість) обладнання матеріально-технічної бази та технологій повинні бути надані: - копії не менше 3 (трьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування з відповідною відміткою в свідоцтві про реєстрацію ТЗ), що заходяться у власності або користуванні Учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність». У разі якщо транспортні засоби не є власними - надати копію договору оренди (іншого договору, на підставі якого транспортні засоби перебувають у користуванні) з усіма додатками; - скановані копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті (власному або який перебуває у користуванні) спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору, дійсні на час проведення процедури закупівлі. Отже, відповідно до Тендерної документації Учасник до Довідки про наявність груп швидкого реагування повинен був надати: - не менш 3 (трьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, Учасником надано на всі (11)транспортні засоби; - та на всі транспортні засоби вказані у Довідці скановані копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті (власному або який перебуває у користуванні) спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору, дійсні на час проведення процедури закупівлі. Учасником — Приватне підприємство “Олімп-Юг” надано 8 з 11 дозволів на транспортні засоби під час надання тендерних пропозиції та один дозвіл з трьох під час виконання Вимог про усунення невідповідностей.” Відповідно до п.1.1. Додатку до ТД Учасник має надати інформаційну довідку складену у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В інформаційній довідці повинно бути зазначено наявність не менше трьох одиниць спеціалізованого службового автотранспорту (власного чи орендованого) реагування для транспортування груп швидкого реагування. Додатково для забезпечення можливості оперативного прибуття ГШР за поганих погодних умов, та в умовах незадовільного дорожнього покриття надати у складі тендерної пропозиції, документи, які підтверджують наявність щонайменше двох транспортних засобів (власних чи орендованих) підвищеної прохідності з кліренсом понад 200 мм. Весь транспорт реагування повинен перебувати на військовому обліку (надати у складі тендерної пропозиції довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку). До довідки повинні бути надані: копії не менше 3 (трьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування з відповідною відміткою в свідоцтві про реєстрацію ТЗ), що заходяться у власності або користуванні Учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність». У разі якщо транспортні засоби не є власними – надати копію договору оренди (іншого договору, на підставі якого транспортні засоби перебувають у користуванні) з усіма додатками; скановані копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті (власному або який перебуває у користуванні) спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору, дійсні на час проведення процедури закупівлі. ПП «ОЛІМП-ЮГ» на виконання вимог ТД завантажено довідку №264.8 від 15.02.2023р., де зазначило про наявність 11 транспортних засобів, з яких 3 підвищеної прохідності. Серед 11 транспортних засобів наданих в довідці №264.8 від 15.02.2023 р. надано документи на 9 спеціалізованих транспортних засобів (Файл 8.2. Транспорт реагування, Дозвіл 5286). Тобто, ПП «ОЛІМП-ЮГ» в повній мірі виконало вимоги передбачені в ТД щодо наявності не менше трьох одиниць спеціалізованого службового автотранспорту з усіма передбаченими документами. Крім того, Учасник в довідці №264.8 від 15.02.2023 р. зазначив про наявність 3 автомобілів підвищеної прохідності ( в тендерній документації вимагалося не менше 2), серед яких 2 транспортних засоби є спеціалізованими, але вимога щодо даних авто бути спеціалізованими відсутня в ТД та надано за умовами ТД довідки про перебування усіх транспортних засобів на військовому обліку (всі документи надано в файлі 8.2. Транспорт реагування). ПП «ОЛІМП-ЮГ» в повній мірі виконало вимоги щодо наявності не менше трьох одиниць спеціалізованого службового автотранспорту та двох автомобілів з підвищеною прохідністю. Вимоги Замовника щодо надання копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті TOYOTA LAND CRUISER 150 ВН 6466 ІТ та RENAULT LOGAN ВН 6643 ІА спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору, дійсні на час проведення процедури закупівлі, які вимагались в повідомленні про усунення невідповідностей, не відповідають вимогам ТД. Крім того, як зазначалося самим Замовником нами було подано пояснення №264.35 від 23.02.2023 стосовно даного питання, але Замовник визнав їх хибними, що не відповідає умовам ТД. 2. «2. Учасник — Приватне підприємство “Олімп-Юг” не надав підтверджуючий документ щодо наявності у GPS трекері СагGо Light функції “Тривожна кнопка”, який вимагався в повідомленні про усунення невідповідностей. Натомість Учасник надав нову Довідку про наявність GPS трекерів від 23.02.2023 № 264.19/1, в якій вказано, що Учасником орендовано три GPS трекери СагGо UNIT (СU2) з функцією “Тривожна кнопка”, тобто надано іншу марку GPS трекеру. 3. Учасник — Приватне підприємство “Олімп-Юг” не надав фото GPS трекеру СагGо Light, яке вимагалось в повідомленні про усунення невідповідностей. Натомість Учасник надав фото GPS трекеру СагGо UNIT (СU2) з кнопкою SOS, тобто надано іншу марку GPS трекеру. 4. Учасником — Приватне підприємство “Олімп-Юг” не надано сертифікат дослідження конструкції з додатками та декларацію про відповідність на GPS трекер СагGо Light у вигляді файлів скан-копій в форматах РDF, JPEG, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, містити розбірливі зображення, придатні для сприйняття їх змісту, які вимагались в повідомленні про усунення невідповідностей. Натомість Учасник надав Сертифікат експертизи типу з додатками, Декларацію відповідності та Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизі на інший GPS трекери СагGо UNIT (СU2) з функцією “Тривожна кнопка”. Отже, Учасником — Приватне підприємство “Олімп-Юг” не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також, виникають сумніви щодо достовірності наданих Учасником — Приватне підприємство “Олімп-Юг” під час усунення невідповідностей, документів/інформації, а саме: Договір оренди 3-х GPS трекери СагGо UNIT (СU2) з кнопкою SOS від 01.02.2023 №1/О-А, укладений з ТОВ Охоронне-детективне агентство “Легіон-Правопорядок”; фото GPS трекери СагGо UNIT (СU2) з кнопкою SOS; Декларація відповідності; Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизі на ці GPS трекери, оскільки під час періоду оскарження умов закупівлі Учасник — Приватне підприємство “Олімп-Юг” наголошував, що у нього відсутні сертифікати або декларації на GPS трекери (вимога від 15.02.2023 № UА- 2023-02-10-005308-а.с4)”» Відповідно до п.1.1. Додатку до ТД Учасник має надати інформаційну довідку складену у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В інформаційній довідці повинно бути зазначено інформацію про наявність у власності Учасника або в оренді не менше ніж 2 (двох) пристроїв спостереження за рухомими об’єктами (персональний супутниковий GPS трекер) з функцією «Тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик, фото трекеру з чіткою видимістю ІМЕІ трекеру). Надати копії підтверджуючих документів:сертифікат з оцінки відповідності конструкції з додатками, декларація про відповідність, видаткова (-і) накладна (-і) на придбання та витяг з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі Учасника. На виконання даних вимог нами було завантажено наступні файли: 19. Довідка про трекери.doc.asice; 19.1. Видаткові накладні трекери; 19.2. Фото трекерів; 19.3 Сертифікати відповідності трекери; 20. Бухгалтерська довідка трекери. Замовник зазначив, що ПП «ОЛІМП-ЮГ» не надав фото GPS трекеру СагGо Light, що не відповідає дійсності, оскільки в файлі 19.2. Фото трекерів надано, але Замовник не вважає, що ці фото відповідають GPS трекеру СагGо Light, а вказані ІМЕІ від модулів зв’язку Quctel. Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки Quctel є частиною GPS трекеру СагGо Light та розміщений всередині даного приладу та є його невід’ємною частиною, а оцінюватися має не окрема частина прибору, а увесь прибор в цілому, який має назву GPS трекер СагGо Light. Замовник вимагав надати сертифікат з оцінки відповідності конструкції з додатками, декларація про відповідність. Дану вимогу ПП «ОЛІМП-ЮГ» виконало повністю завантаживши файл 19.3 Сертифікати відповідності трекери. Так дійсно, частина файлів має не дуже чітке зображення, але уся наявна інформація зазначена в них підлягає ознайомленню та є читабельною. Надання такої якості документів обумовлено тим, що на момент подачі тендерної пропозиції, нам вдалося знайти в мережі Інтернет тільки фото такої якості, інше, нажаль відсутнє. Також зазначаємо, що на самому GPS трекеру СагGо Light відсутня фізично кнопка тривожного виклику, але за допомогою інших допоміжних приладів та відповідних програм можливо виконувати вимоги щодо можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників та функцією «Тривожна кнопка». Не дивлячись на те, що ПП «ОЛІМП-ЮГ» надав усі документи передбачені п.1.1. Додатку до ТД, дотримуючись вимог Замовника ПП «ОЛІМП-ЮГ» щодо усунення невідповідностей та для прибирання усіх розбіжностей, а також дотримання вимог п.1.1. Додатку до ТД Скаржник завантажив додаткові документи у встановлений законодавством термін для усунення не відповідностей, наступні файли: 19.1 Довідка про трекери.doc.asice; Видаткова накладна ТОВ ТУКОНТРОЛ; Висновок СЕС 11012; Висновок СЕС 11041; Гарантійний талон GPS трекера 860906048336306; Гарантійний талон GPS трекера 860906048337460; Гарантійний талон GPS трекера 860906048322058; Декларац відповідн НД (12.04.2021); Договір оренди трекерів; Договір ТУКОНТРОЛ; Інвентаризаційний витяг; Рахунок ТОВ ТУКОНТРОЛ; Фото трекерів. Тобто, усі необхідні документи передбачені п.1.1. Додатку до ТД на 3-х GPS трекери СагGо UNIT (СU2) з кнопкою SOS, які на момент подачі тендерної пропозиції не зазначалися, а їх планувалося використовувати на іншому об’єкті, але на момент усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника протягом 24 годин ПП «ОЛІМП-ЮГ» додатково завантажило довідку про наявність трекерів СагGо UNIT (СU2) з кнопкою SOS в кількості 3 одиниці (довідка №264.19/1 від 23.02.2023 р.) та усі документи, які вимагалося ТД. Після завантаження даних документів у Замовника відсутні будь-які підстави щодо не відповідності тендерної пропозиції ПП «ОЛІМП-ЮГ» вимогам тендерної документації Замовника. Тобто, ПП «ОЛІМП-ЮГ» виконало вимогу ТД та надало інформацію про наявність у власності Учасника або в оренді не менше ніж 2 (двох) пристроїв спостереження за рухомими об’єктами (персональний супутниковий GPS трекер) з функцією «Тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик, фото трекеру з чіткою видимістю ІМЕІ трекеру). Надано копії підтверджуючих документів:сертифікат з оцінки відповідності конструкції з додатками, декларація про відповідність, видаткова (-і) накладна (-і) на придбання та витяг з інвентаризаційного опису та договір оренди. Абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Скаржник не погоджується з ПРОТОКОЛОМ №30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2023 р. вважає таке рішення уповноваженої особи Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав. Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З огляду на нижчезазначене, Замовник торгів діяв не на підставі та не у спосіб передбачений законами України. Про порушення Замовником торгів Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить наступне. На підставі вище викладеного, умови тендерної документації, не були порушені та враховуючи вище наведене, звертаємо увагу колегії на дискримінацію учасника шляхом відхилення пропозиції у порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Такі незаконні дії Замовника не відповідають принципам здійснення публічних закупівель, визначеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципу недискримінації учасників та порушують ст. 22 «Тендерна документація», ст. 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене та у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 52, 56 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституції України скаржник вимушений звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії Замовника та просити зобов’язати Замовника торгів усунути порушення законодавства про публічні закупівлі, прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та скасування усіх рішень, які прийняті з порушенням чинного законодавства України. Так, засвідчуємо, що рішення, яке є прийнятим з порушенням чинного законодавства України ПРОТОКОЛОМ №30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2023 р. та порушує права Скаржника. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 52, 56 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати Протокол №30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2023 р. такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника відмінити рішення про відхилення пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОЛІМП-ЮГ». Директор ПП «ОЛІМП-ЮГ» Анатолій КАМІНСЬКИЙ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2023 15:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.03.2023 13:14
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ", Камінський Анатолій Анатолійович 380504906670 olimp_tanya@ukr.net http://olimp-ug.com.ua/
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 361f0b6b827e466a872831ee4c7e3cc8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-10-005308-a.c4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до додатку №2 до ТД учасник має забезпечити наявність у власності Учасника або в оренді не менше ніж 2 (двох) пристроїв спостереження за рухомими об’єктами (персональний супутниковий GPSтрекер) з функцією «Тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик, фото трекеру з чіткою видимістю ІМЕІ трекеру). Надати копії підтверджуючих документів:сертифікат з оцінки відповідності конструкції з додатками, декларація про відповідність, видаткова (-і) накладна (-і) на придбання та витяг з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі Учасника. Звертаємо вашу увагу, що частина вимог, а саме надання сертифікату з оцінки відповідності конструкції з додатками, декларація про відповідність є дискримінаційним по відношенню до нас та інших потенційних учасників, оскільки, наприклад у нас, є в наявності відповідні GPS трекери та ми готові надати підтверджуючі документи щодо наявності даного майна, але виконати вимогу щодо надання сертифікатів або декларацій не вдається можливим, оскільки сертифікація такого обладнання не є обов’язковою, тому просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині та не порушувати наших прав, як потенційних учасників та не обмежувати їх коло. Оскільки, виконати дану вимогу можуть тільки ті учасники, в яких дане обладнання пройшло добровільну сертифікацію, наголошуємо в слові добровільну, а не обов’язкову.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Згідно частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. GPS tracker (GSM-GPS-трекер, GPS-маяк, GPS-тремінал) — приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта, який використовує радіотехнологію цифрового стільникового зв'язку. Відповідно до Постанови КМУ від  24 травня 2017 р. № 355 “Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання” gps трекери підлягають обов’язковою оцінці відповідності, або іншими словами - сертифікації. Відповідно до згаданого Технічного регламенту сертифікація gps трекерів або іншого радіообладнання передбачає проведення випробування продукції та формування документації, що дає можливість підтвердити безпечність продукції Таким чином, Ваше твердження щодо добровільнної сертифікації GPS трекерів є хибним, адже наявність сертифікату з оцінки відповідності конструкції з додатками та декларації про відповідність випливає з норм чинного законодавства України
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.02.2023 12:02
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 92b985d59d5f4eaeb16fe537ff14994c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-10-005308-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до додатку 2 до ТД учасник повинен забезпечити наявність не менше трьох одиниць спеціалізованого службового автотранспорту (власного чи орендованого) реагування для транспортування груп швидкого реагування. Додатково для забезпечення можливості оперативного прибуття ГШР за поганих погодних умов, та в умовах незадовільного дорожнього покриття надати у складі тендерної пропозиції, документи, які підтверджують наявність щонайменше двох транспортних засобів (що належать суб’єкту охоронної діяльності ) підвищеної прохідності з кліренсом понад 200 мм, які повинні відповідати стандарту екологічної безпеки Євро 5. Весь транспорт реагування повинен перебувати на військовому обліку (надати у складі пропозиції довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку). Відповідно до першої частини вимоги надання транспортних засобів вами передбачається можливість знаходження як у власності так і в оренді, але чомусь в наступній частині передбачено тільки наявність у власності та відсутня альтернатива щодо оренди, як того передбачає перша частина, крім того ви чітко в другій частині передбачає наявність двох транспортних засобів підвищеної прохідності, що відповідають стандарту екологічної безпеки Євро 5, що є дискримінаційним та таким, що обмежує конкуренцію коло учасників та порушує наші інтереси, як потенційного учасника. В нас, наприклад, є в наявності орендовані транспортні засоби підвищеної прохідності, але вони не відповідають стандарту Євро 5, але відповідно до діючого законодавства України експлуатація таких транспортних засобів жодним чином на території України не обмежена та не заборонена, отже, наявність такої вимоги в повній мірі порушує наші права. Просимо не допускати порушення наших прав та внести зміни до ТД в даній частині, в разі ігнорування будемо змушені звернутися до АМКУ щодо захисту нашого порушеного права. Крім того, зазначаємо, що у разі оренди транспортного засобу надати у складі пропозиції довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку не завжди є можливим, оскільки дана вимога стосується тільки юридичних осіб, а якщо орендується транспортний засіб у фізичної особи виконати дану вимогу не можливо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учасник, Ваша вимога про усунення порушення розглянута та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: edfc61634e6243819d1584cce205fc50
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-10-005308-a.b2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог п. 3.6. Розділу 5 ТД факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Чомусь відповідно до Додатку 2 до ТД надається учасник має надати листи-згоди в довільній формі на обробку персональних даних. Вам не здається, що наявність в ТД двох вимог, які є протилежними одна одній, вводить в оману потенційних учасників та дає додатковий інструмент для Замовника впливати на визначення потенційного переможця, тому просимо привести у відповідність до єдиних вимог умови ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учасник, Ваша вимога про усунення порушення розглянута та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до ТД

Номер: db69d23e12234ac4abf01c06fbe7db93
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-10-005308-a.a1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог додатку №2 до ТД в якості документального підтвердження кваліфікації працівників, зазначених в довідці, необхідно надати документ, що підтверджує наявність у своїх працівників знань та навичок по наданню домедичної допомоги (у складі тендерної пропозиції надати підтверджуючий документ – довідку, диплом, сертифікат тощо про проходження відповідного навчання). Відповідно до предмету здійснюється закупівля Охоронні послуги згідно ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги. Відповідно до п. 17 Постанови КМУ від 18.11.2015 №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації. Жодних вимог діючого законодавства щодо наявності документу про надання домедичної допомоги стосовно охоронців не передбачено. Ви, як уже зазначалося, закуповуєте охоронні послуги, а не медичні. Крім того, підготовка та навчання для охоронників, у разі відсутності такого навчання потребує додатково часу, який у нас відсутній, у зв’язку з обмеженістю термінів для підготовки та подачі тендерної пропозиції, що в даному випадку дискримінує нас, як потенційного учасника, а зазначення таких вимог та ваше не бажання внесення змін до ТД буде додатково свідчити про зацікавленість в конкретному учаснику, якому завчасно було відомо про дану вимогу та був достатній час підготовки. Так дійсно, відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Якщо ви керувалися саме цією нормою діючого законодавства то просимо надати пояснення, яким саме діючим законодавством передбачена дана вимога встановлена вами. У разі не внесення змін залишаємо за собою право звертатися за захистом своїх прав до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учасник, на вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Необхідність надання у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність працівників знань та навичок по наданню домедичної допомоги (у складі тендерної пропозиції надати підтверджуючий документ – довідку, диплом, сертифікат тощо про проходження відповідного навчання) обумовлена з огляду на наступне: По-перше, частиною 7 статті 16 Закону України “Про охоронну діяльність” передбачено, що у разі якщо неможливо уникнути застосування заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, їх застосування має здійснюватися в межах правомірності з дотриманням умов і обставин, які виключають кримінальну протиправність діяння, і повинно обмежуватися заподіянням мінімальної шкоди здоров'ю особи чи інших негативних наслідків. У разі заподіяння такої шкоди персонал охорони повинен негайно викликати швидку медичну допомогу та надати першу долікарську допомогу потерпілим. Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 року № 336 (із змінами та доповненнями) затверджено довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі - Довідник). Цим Довідником затверджено кваліфікаційні характеристики професії “Охоронник”, які встановлюють наступні завдання та обов’язки для професії “Охоронник”: Охороняє стаціонарний об'єкт, а також вантажі, що перевозяться різними транспортними засобами. Здійснює візуальний контроль або контроль з використанням спеціального обладнання за об'єктом, що охороняється. Під час охорони стаціонарних об'єктів із встановленим пропускним режимом пропускає працівників, відвідувачів, автомобільний та інші види транспорту і випускає їх із території об'єкта в установленому порядку і за зразками документів, затверджених власником об'єкта або уповноваженим ним органом. Звіряє дані супровідних документів із фактичною наявністю вантажів, перевіряє належність поданих для перевірки документів особі пред'явника. Приймає та здійснює вантажі з відповідними документами. Повідомляє старшого наряду з охорони, а під час виконання охоронних функцій в індивідуальному порядку - представника власника об'єкта або уповноваженого ним органу про неприбуття вантажів у встановлені терміни. Разом зі змінним охоронником та старшим наряду охорони перевіряє цілісність об'єкта, що охороняється, наявність замків та інших замикальних пристроїв, цілісність конструктивних елементів об'єкта, приміщень, місць зберігання транспортних засобів, що охороняються, наявність пломб і відбитків печаток у місцях, які визначено для опломбування, зберігання на стаціонарному об'єкті або під час перевезення матеріальних, історичних, культурних та інших цінностей. У разі виявлення факту невідповідності до вимог, що не дозволяє прийняти об'єкт під охорону або виконувати інші функції з охорони, повідомляє про це безпосередньому керівникові, у підпорядкуванні якого перебуває, та представника і власника об'єкта або уповноваженого ним органу. У разі виявлення пошкоджень та зіпсованості конструктивних елементів об'єкта, що охороняється, місць зберігання матеріальних та інших цінностей, пакування вантажів для їх перевезення, відсутності пломб і відбитків печаток на них невідкладно сповіщає про це представника власника або уповноваженого ним органу, старшого наряду охорони об'єкта або повідомляє про подію в територіальні органи внутрішніх справ. Приймає та здає об'єкт або вантажі, що перевозяться, із записом про це в журналі приймання-здавання об'єкта під охорону. Візуально та з використанням спеціального обладнання контролює периметр огорожі, правильність застосування комплексу організаційно-технічних заходів захисту місць зберігання та перевезення матеріальних та інших цінностей. Періодично контролює справність охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, засобів зв'язку, інших засобів охорони, контрольно-спостережних приладів, освітлення тощо. Забезпечує зберігання вогнепальної зброї, інвентарного майна поста охорони. У разі прямого нападу на об'єкт, що охороняється, з метою розкрадання, пограбування матеріальних та інших цінностей, безпосередньої загрози життю та здоров'ю охоронника об'єкта, інших працівників та осіб, які перебувають на території об'єкта, що охороняється, протиправних дій проти персоналу охорони під час виконання покладених на нього завдань та обов'язків застосовує проти порушників заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства України. Вживає заходів щодо відбиття нападу шляхом застосування службового собаки, вогнепальної зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони з використанням допоміжних знарядь та фізичної сили. У разі заподіяння шкоди здоров'ю правопорушника, дотримуючись заходів особистої безпеки, надає йому першу медичну допомогу. У випадку смерті правопорушника під час застосування заходів оборони повідомляє про це органи внутрішніх справ і забезпечує недоторканність місця події до прибуття представників правоохоронних органів. Доглядає і стежить за станом здоров'я собаки, регулярно дресирує його, вдосконалює робочі якості. За особливими умовами договору веде реєстрацію показань приладів екологічної та локальної пожежної безпеки, наглядає за устаткуванням, яке встановлено на об'єкті, що охороняється, додержуючись чинних норм з охорони праці. У разі виявлення порушень норм терміново повідомляє про це представника власника об'єкта або уповноваженого ним органу. Сприяє правоохоронним органам під час виконання покладених на них завдань та обов'язків за місцем виконання своїх охоронних функцій. Відповідно до статті 3 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я" домедична допомога -  невідкладні дії та організаційні заходи, спрямовані на врятування та збереження життя людини у невідкладному стані та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров'я, що здійснюються на місці події особами, які не мають медичної освіти, але за своїми службовими обов'язками повинні володіти основними практичними навичками з рятування та збереження життя людини, яка перебуває у невідкладному стані, та відповідно до закону зобов'язані здійснювати такі дії та заходи. Відтак, надання домедичної допомоги є одним з обов’язків персоналу охорони. Крім того, Ваше твердження щодо дискримінації у зв'язку з відсутністю часу для підготовки та навчання охоронників є хибним та свідчить про Ваше небажання удосконалювати навички працівників для належного надання послуг. Аналогічна позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2020 № 8180-р/пк-пз.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.02.2023 12:02