-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивна панель, код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Закупівля проводиться в рамках проекту ENI/2021/430-447 «Об’єднання громад – задля сталого економічного зростання (СonCom4EG)», що реалізується за підтримки ЄС в межах ініціативи «Мери за економічне зростання»
Завершена
1 950 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2023 10:46 - 24.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання пояснення щодо переваг тендерної пропозиції ФОП Мазяр, яка не відповідає вимогам Замовника та є дорожчою на 322 400 грн!
Номер:
be34ce3d73d94a34bdebea250917ecc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.b10
Назва:
Вимога про надання пояснення щодо переваг тендерної пропозиції ФОП Мазяр, яка не відповідає вимогам Замовника та є дорожчою на 322 400 грн!
Вимога:
Керуючись ч.4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення, звертаємо до Замовника за роз’ ясненням.
Вивчивши Протокол уповноваженої особи №54 від 06.03.2023р., яким прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Едпро Дистрибюшн» та всі підстави такого відхилення, які на думку ТОВ «Едпро Дистрибюшн» є формальними та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та, тим більше, на якість товару, що пропонується Товариством, та Протокол уповноваженої особи №59 від 13.03.2023р., яким прийнято рішення визнати ФОП Мазяр переможцем закупівлі та укласти договір з останнім, ТОВ «Едпро Дистрибюшн» вважає такі рішення Замовника дискримінаційними та такими, що суперечать всім принципам здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в першу чергу – рівності у ставленні до учасників.
Уважно вивчивши тендерну пропозицію переможця закупівлі – ФОП Мазяр, в останній виявлено очевидні невідповідності вимогам тендерної документації Замовника, які полягають у наступному:
1. Згідно п.6.2. Додатку 2 до Тендерної документації, інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Таблиці додатку 2.
Згідно вимог до базового програмного забезпечення, зазначеним в таблиці Додатку 2, Замовник вимагає надання посилання на офіційний сайт з базовим програмним забезпеченням для підтвердження технічних характеристик останнього.
Згідно п.6.4 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає надання Авторизаційного листа від виробника чи офіційного дистриб’ютора виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивну панель та програмне забезпечення.
У складі Тендерної пропозиції ФОП Мазяр О.В. (надалі-учасник) на відповідність вищезазначених вимог Замовника надано Порівняльну таблицю відповідності (Вих.№78 від 21.02.2023р.), в якій в якості базового ПЗ учасником запропоновано INTBOARD Easy Start- 3.0. Проте, на вимогу щодо надання посилання на офіційний сайт ПЗ для перевірки технічних характеристик надано наступне посилання - https://intboard.ua/golovna-storinka/pidtrimka/programi/ , яке веде на зовсім інше ПЗ, а саме – Програма “Intboard Простір”.
У складі тендерної пропозиції учасника також надано Авторизаційний лист на програмну продукцію Intboard Easy Start 3.0, проте авторизація на програму “Intboard Простір” відсутня.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Мазяр підлягає відхиленню на підставі пп.2 п.41 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. №1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Згідно п.6.2. Додатку 2 до Тендерної документації, інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Таблиці додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) інтерактивної панелі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Згідно п.6.3. Додатку 2 до Тендерної документації, інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання Декларації про відповідність, Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Сертифікату дослідження конструкції, Висновку щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, виданого на території України, на інтерактивну панель.
У складі Тендерної пропозиції ФОП Мазяр О.В. (надалі-учасник) на відповідність вищезазначених вимог Замовника надано Порівняльну таблицю відповідності (Вих.№78 від 21.02.2023р.), в якій зазначена Інтерактивна панель INTBOARD GT65 Android 9.0., Виробник ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», Україна.
Беручи до уваги документи якості надані учасником у складі Тендерної пропозиції, а саме: Сертифікат дослідження конструкції №UA.TR.052.405-17 від 13 грудня 2017р., Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/11465 від 20.03.2018р., Висновок №УЧН-17/D.406 від 13 грудня 2017р., видані на інтерактивну панель торговельної марки INTBOARD типу GT моделі GTXX-i/B/D b/O/H з обладнанням радіодоступу…, Виробник продукції: Dongguan Riotouch Technology Co., Ltd. випливає, що:
-модель інтерактивної панелі запропонованої учасником у Порівняльній таблиці вказана не повністю (а отже, невірно), адже відсутні значення, що відповідають за найменування процесора, індекс розміру вбудованої оперативної пам’яті, тип вбудованої пам’яті, об’єм вбудованої пам’яті, роздільна здатність екрану.
-виробник інтерактивної панелі запропонованої учасником у Порівняльній таблиці вказаний невірно, адже з наданих учасником документів якості документів випливає, що виробником інтерактивних панелей ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ!
Також, учасником не надано Авторизаційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника інтерактивних панелей, компанії Dongguan Riotouch Technology Co., Ltd. (як це вимагалось згідно п.6.4 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника).
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Мазяр підлягає відхиленню на підставі пп.2 п.41 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. №1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі : Інтерактивна панель, код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Замовник закуповує Інтерактивний комплект (до складу якого повинно входити: Інтерактивна панель, базове ПЗ, спеціалізоване ПЗ).
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації, форма Тендерної пропозиції заповнюється учасником та надається у складі тендерної пропозиції.
У складі Тендерної пропозиції ФОП Мазяр надано документ Тендерна пропозиція (Вих.№80 від 15.02.2023р.), в якому у розділі найменування товару вказано – Інтерактивна панель INTBOARD GT65 Andriod 9.0, тобто вказано лише частина комплекту, що вимагався Замовником згідно Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Мазяр підлягає відхиленню на підставі пп.2 п.41 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. №1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
4. Згідно п.6.3. Додатку 2 до Тендерної документації, Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання Декларації про відповідність, Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Сертифікату дослідження конструкції, Висновку щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, виданого на території України, на інтерактивну панель. Сертифікат експертизи щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, видані на території України, на комп’ютерний модуль.
На відповідність даної вимоги Замовника, ФОП Мазяр у складі Тендерної пропозиції надано Висновок №УЧН-17/D.406 від 13 грудня 2017р. щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання.
Проте, зазначений у Висновку Технічний регламент втратив чинність з 01.04.2018р. на підставі Постанови КМУ від 24 травня 2-17р. №355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання».
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Мазяр підгялає відхиленню на підставі пп.2 п.41 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. №1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
5. Згідно таблиці Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником вимагалось в складі пропозиції надати: гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна панель) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Згідно п.6.4. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати Авторизаційний лист від виробника чи офіційного дистриб’ютора виробника на території України на програмне забезпечення.
Згідно наданого ФОП Мазяр у складі Тендерної пропозиції Свідоцтва на знак для товарів і послуг №266574, власником ТМ INTBOARD являються фізичні особи - Мармо О.В. та Луценко В.В.
Згідно наданого ФОП Мазяр у складі Тендерної пропозиції Авторизаційного листа на програмне забезпечення, виданого ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», останнє стверджує, що є власником ТМ INTBOARD, що являється неправдою!
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Мазяр підгялає відхиленню на підставі пп.1 п.41 та п.39 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. №1178, оскільки учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Едпро Дистрибюшн», керуючись ч.4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає у Замовника надати інформацію щодо кваліфікації тендерної пропозиції ФОМ Мазяр, яка містить наведені вище невідповідності Тендерній документації Замовника та щодо її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Едпро Дистрибюшн». Звертаємо увагу, що пропозиція переможця - ФОП Мазяр (яка в дійсності не відповідає вимогам Замовника) є ще й значно дорожчою, а саме - на 322 400 грн, порівняно з пропозицією ТОВ «Едпро Дистрибюшн», яка була відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про пояснення.docx 16.03.2023 14:17
- Вимога про пояснення.docx 17.03.2023 15:16
Дата подачі:
16.03.2023 14:18
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу, направляємо наступну інформацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо скасування рішення Замовника
Номер:
f17c383245bd4eac861b17fdc45f7224
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.b9
Назва:
Вимога, щодо скасування рішення Замовника
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» (надалі – Товариство), в особі директора, Табачина Юрія Мирославовича, категорично не погоджуємось з рішенням Замовника у закупівлі з ідентифікатором UA-2023-02-10-003023-a викладеним в протоколі уповноваженої особи №54 від 06.03.2023 р. (надалі - Протокол) щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства та підстав для такого відхилення.
Відповідно до Протоколу, підставами для відхилення пропозиції Товариства є:
1. Надання Товариством програмного забезпечення іншої торгівельної марки, ніж інтерактивна панель.
В процесі підготовки пропозиції нами було надано вимогу в електронній системі закупівель з ідентифікатором UA-2023-02-10-003023-a.b7 щодо дискримінаційності питання торгових марок інтерактивної панелі та програмного забезпечення. У своїй відповіді Замовник наголосив: «Всі функціональні можливості та переваги панелі полягають у тому, що програмне забезпечення робить її інтерактивною. Також акцентую, що ми говоримо про базове програмне забезпечення, яке має в обов’язковому порядку йти в комплекті з інтерактивною панеллю.» Згідно Протоколу, Замовник дослідив, що виробником програмного забезпечення є Guangzhou Shirui Electronics Co, що відповідає вимогам замовника, адже відповідно до інформації вказаній в наданому Товариством в складі пропозиції Сертифікаті експертизи типу, саме на потужностях цього підприємства виробляється обладнання.
Окрім цього, у своїй відповіді на вищезазначену вимогу Замовник зазначив: «Якщо Ви, як учасник, бажаєте додатково надати програмне забезпечення іншого виробника, що має зазначену рекомендацію МОН, то ми будемо лише підтримувати таку пропозицію, але надання базового ПЗ від виробника є обов’язковим.». Саме керуючись цією рекомендацією Замовника, нами було надано додаткове програмне забезпечення.
Відповідно до Протоколу, у Замовника немає підстав вважати, що програмне забезпечення не відповідає технічним вимогам Замовника, а причиною відхилення є різні торгівельні марки обладнання та програмного забезпечення. Проте ми, як учасник закупівлі в повній мірі дослухались відповіді Замовника на нашу вимогу з ідентифікатором UA-2023-02-10-003023-a.b7 і надали програмне забезпечення від заводу-виробника (що підтверджується Замовником в Протоколі) та додаткове програмне забезпечення, яке має відповідну рекомендацію МОН (як вказав Замовник у своїй відповіді).
2. Не надання підтвердження отримання грифу МОН «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти»
Інформуємо Замовника що з 20.07.2020 р. відповідно до Наказу МОН №93
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1119-20#Text гриф МОН надається лише навчальній літературі та навчальним програмам. Жодних електронних програм для обладнання в цьому Наказі в якості обʼєктів грифування не вказується. Таким чином, відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Таким чином ненадання грифу МОН не може бути підставою для відхилення, адже з 2020 року такий гриф не передбачається для програмного забезпечення.
3. Учасник не вказав в порівняльній таблиці характеристик OPS модуля для порівняння з вимогами Замовника.
Відповідно до п. 6.2 Додатку 2 до тендерної документації «6.2. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) інтерактивної панелі для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).» Жодної вимоги вказувати повний перелік всіх характеристик у тендерній документації не встановлюється. Обов’язковим є лише наявність виробника, моделі (артикулу), відповідних посилань на сайти для перевірки технічних характеристик та підтвердження відповідності від Учасника. У Замовника є достатньо інформації в тендерній пропозиції Учасника, щоб переконатись в відповідності технічних характеристик OPS модуля. А саме:
a. Покоління процесора 10, Замовник може легко переконатись на сайті виробника, що відповідне покоління відповідає його вимогам та значно їх переважає: https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/compare.html?productIds=88185,199271
b. Інформація про об’єм оперативної пам’яті та SSD вказується в назві моделі, про що зазначено у Сертифікаті експертизи типу.
Таким чином Товариство надало достатньо інформації стосовно технічних характеристик та повністю виконало вимоги Замовника, щодо необхідної інформації для підтвердження технічних характеристик.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати Протокол про відхилення нашої пропозиції та повернутись до її кваліфікації.
Повний документ вимоги за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/14r6GD1c3fdhmnYACy_LeLInfnE5dcjmu?usp=sharing
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення на дискваліфікацію.pdf 07.03.2023 14:39
Дата подачі:
07.03.2023 14:39
Вирішення:
Ідентифікатор вимоги UA-2023-02-10-003023-a.b9 Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН", Код ЄДРПОУ:41253974 Дата, час 07 березня 2023 14:39
Тип вимоги На дискваліфікацію учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» (далі – Товариство), поданої на підставі частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), положеннями якої передбачено, що разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, та повідомляє наступне:
(1) Тендерна документація складена відповідно вимогам Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). Учасники, зокрема, Товариство, ознайомившись із вимогами тендерної документації мали змогу відповідно до вимог Закону та Особливостей подати скаргу до Органу оскарження на дискримінаційні умови, які на думку Товариства наявні у тендерній документації, описавши підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтувати наявність у Товариства порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу умов тендерної документації, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Товариства.
Також Товариство як учасник закупівлі наділене правом надати перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Товариства порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу умов тендерної документації, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Товариства, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Проте Товариство не скористалося наданим Законом правом щодо оскарження умов тендерної документації, наслідком чого є факт повного й беззаперечного погодження з умовами тендерної документації.
Більше того, даний факт підтверджено довідкою, наданою у складі тендерної пропозиції Товариства (номер Т24/02/2023-1 від 24.02.2023 року; файл «1.Тендерна пропозиція.pdf», відповідно до якої Товариство погоджується з умовами тендерної документації та взяли зобов’язання виконати усі умови, викладені тендерною документацією.
З огляду на викладене, умови Тендерної документації не є дискримінаційними та Товариство підтвердило їхнє виконання.
(2) Відповідно положень статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Водночас технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, 3 патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Умовами Тендерної документації встановлені вимоги до комплекту поставки, зокрема Комплект поставки має містити панель, пульт ДК, кабель живлення 1,5 м, гарантійний талон, інструкція користувача, настінне кріплення, ПЗ, мобільна стійка на колесах.
Разом з Інтерактивною панеллю має бути базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі що відповідає таким вимогам, викладеним Тендерною документацією.
Крім цього, умовами Тендерної документації зазначені вимоги, що у складі пропозиції надати: гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна панель) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Наголошуємо та звертаємо увагу Товариства, що вимога сформована саме «на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна панель)», тобто будь-якої торговельної марки, що унеможливлює дискримінаційність даної вимоги.
Товариством не надані у складі тендерної пропозиції документи, що вимагалися умовами Тендерної документації.
Відповідно Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Дана норма дублюється положеннями пункту 41 Особливостей, відповідно до якого тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей.
(3) При оцінці тендерної пропозиції Товариства, Замовником виявлені невідповідності у складі тендерної пропозиції Товариства, з огляду на що Замовник скористався наданим Законом правом, а саме якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Водночас Особливостями встановлено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таке повідомлення замовник не може розміщувати у разі:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або
2) інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником опублікована Вимога про усунення невідповідностей до 03 березня 2023 17:55 год. щодо надання грифу МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна панель) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти» та надання посилання на мережевий ресурс з можливістю завантаження та обміну готових уроків, користування більше ніж 80 ліцензійних додатків.
За результатами розгляду даної Вимоги Товариством не здійснено жодних дій щодо усунення таких невідповідностей, а надано той самий файл, що був наявний у складі тендерної пропозиції Товариства (файл від 24 лютого 2023 13:24 «Гриф на ПЗ.pdf»)
Відповідно в Замовника наявні усі законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей, відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
(4) Водночас звертаємо увагу на усталену практику Органу оскарження, зокрема Рішення АМКУ № 14479-р/пк-пз від 27.07.2020 за закупівлею UA-2020- 06-02-001940-c. Відповідно до пункту «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідна технічна специфікація, розміщені в додатку 2 та додатку 3 документації. Додатком 2 документації передбачено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: «Прання білизни (простирадла, наволочки, підковдри, ковдри, покривала, рушники, штори) повинно здійснюватись на спеціальному обладнанні та проходити спеціальну обробку зі збереженням припустимих норм зносу».
У складі пропозиції учасник надав скопійований та підписаний додаток 2 без підтвердження відповідності вимог, зазначених у цьому додатку.
Таким чином у складі пропозиції відсутня інформація та документи, що підтверджують відповідність зазначених вище технічних характеристик, що не відповідає технічним умовам документації в цій частині.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, АМКУ встановив, що у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Разом з цим, усталена практика Органу оскарження сформована щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, який не усунув невідповідності в інформації та документах після того, як Замовником таке право було надане.
Зокрема Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 встановлено наступне.
Скаржник не погоджується з рішенням замовника про визначення ТОВ «Е» переможцем процедури закупівлі з огляду на таке: 03.11.2020 замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у відповідь на яке ТОВ «Е» загрузило нову довідку, в якій міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00. Отже, ТОВ «Е» не виконало вимог замовника.
Позиція Колегії з цього приводу наступна. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи дану вимогу та норми частини 9 статті 26 Закону учасником-переможцем не було виправлено дану невідповідність.
Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, переможцем було завантажено довідку, надану Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському районі м. Києва, в якій зазначено, що станом на 04.11.2020 в управлінні Казначейства знаходиться рахунок, відкритий на ім’я переможця. Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, переможцем було завантажено довідку, надану Управлінням Державної казначейської служби України у Шевченківському районі Києва (станом на 04.11.2020) щодо наявності рахунку та відсутності інформації щодо боргів за кредитами. Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині.
(5) Таким чином Вимога Товариства щодо скасування протоколу не може бути задоволена з урахуванням норм Закону, Особливостей, усталеної практики Органу оскарження та додаткових обґрунтувань, викладених у даному Рішенні. Водночас звертаємо увагу Товариства, що нами як Замовником у розумінні Закону на Вашу Вимогу надано додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо характеристик яскравості та мультитач 2
Номер:
c007d3612b684ce894d18d7fd2c61eef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.b8
Назва:
Щодо характеристик яскравості та мультитач 2
Вимога:
Шановний Замовник! У відповідь на попередню вимогу від 17.02.2023 р 12:34 ви стверджуєте, що "надаєте приклад та підтвердження того, що на ринку України є не один і навіть не 2 виробники/представники, що пропонують інтерактивні панелі з характеристиками в 40 дотиків та 450 cd/m2 яскравість. Ви можете самостійно в цьому переконатися через запит у Google на інтерактивні панелі 40 дотиків, як зробили це ми", на підтвердження чого надали файл із скріншотами з декількох сайтів. Проте, у наданому файлі відсутня жодна модель інтерактивнох панелі, яка б У СУКУПНОСТІ мала Яскравість 450 кд/м2 та Мультитач 40 торкань. Всі знайдені вами приклад мають яскравість 400 кд/м2. (у додатку надаємо ваш файл із відповідними коментарями).Таким чином, в тендерній документації встеновлено дискримінаційні технічні вимоги, яким відповідає лише одна модель інтерактивної панелі, що порушує принципи недискрімінації учасників відповідно до п.3 Ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно, вимагаємо змінити технічну вимогу щодо яскравості, а саме:
Яскравість: не менше 400 cd/m2
Пов'язані документи:
Учасник
- фото панель.docx 21.02.2023 19:38
Дата подачі:
21.02.2023 19:38
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за Вашу уважність.
Щоб не бути голослівними, ми ще раз промоніторили ринок і на підтвердження знайшли мінімум 3 пропозиції, що відповідають заявленим хар-м у 40 дотиків та яскравістю 450 cd/m2
1) https://eduboard.com.ua/ua/p1409786025-interaktivnaya-panel-iboard.html
2) https://inter-systems.kiev.ua/categories/interaktivnye-paneli/interaktivna-panelts-65-led-interactive-flat-panel-intech.html
3) https://intboard.ua/products/interaktivni-paneli/interaktyvna-panel-intboard-gt65-android-9/
Отже, дискримінаційні вимоги не присутні у даному технічному завданні.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Номер:
fc39ee3bf81d479b82147df7745c36ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.b7
Назва:
Вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Вимога:
Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель передбачених ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога в складі пропозиції надати: гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна панель) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Таким чином, в закупівлі можуть приймати участь лише компанії, які пропонують інтерактивні панелі виробника, що виробляє і інтерактивні панелі, і ПЗ одночасно (відповідно під однією ТМ). Дана вимога є абсолютно необґрунтованою та унеможливлює подання пропозицій компаніями, які, наприклад, є виробниками товару -інтерактивних панелей, на яких встановлене ліцензійне ПЗ іншого виробника. Така вимога обмежує конкуренцію, адже на ринку, присутні безліч виробники інтерактивних панелей, які не розробляють власне ПЗ (відповідно не мають права реєструвати його під власною ТМ), а встановлюють загальновідоме ПЗ, торгових марок компаній, які спеціалізуються саме на розробці ПЗ.
Просимо прибрати вимогу, яка є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що обмежує конкуренцію, а саме - про надання базового програмного забезпечення тієї ж торговельної марки що й інтерактивна панель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2023 16:11
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учаснику, дякуємо Вам за звернення.
Аналізуючи Вашу вимогу, ми не можемо погодитися з тим, що інтерактивні панелі та програмне забезпечення можуть бути від різних виробників, так як сама по собі інтерактивна панель не несе будь якої цінності без програмного забезпечення. Всі функціональні можливості та переваги панелі полягають у тому, що програмне забезпечення робить її інтерактивною.
Також акцентую, що ми говоримо про базове програмне забезпечення, яке має в обов’язковому порядку йти в комплекті з інтерактивною панеллю.
Якщо в комплекті від виробника не поставляється програмне забезпечення, то виникають сумніви до фукнціоналу та адекватної роботи інтерактивної панелі.
Якщо Ви, як учасник, бажаєте додатково надати програмне забезпечення іншого виробника, що має зазначену рекомендацію МОН, то ми будемо лише підтримувати таку пропозицію, але надання базового ПЗ від виробника є обов’язковим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо характеристик яскравості та мультитач
Номер:
53a7beaac8134babb589f61d5c2ee6df
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.a6
Назва:
Щодо характеристик яскравості та мультитач
Вимога:
У відповідь на вимогу від 14.02.2023 р. 12:47 щодо Дискримінаційних технічних вимог до інтерактивної панелі», зокрема щодо таких характеристик, як «Яскравість 450 cd/m2, Мультитач 40 торкань, Входи/виходи..», Замовник вказав наступне «Вказані вимоги не можуть бути обмежувчими, так як заявлені розміри та хар-ки портів — є міжнародними стандартами, що відповідають стандартним характеритсикам інтерактивної панелі розміром діагоналі 65 дюймів.»
Прохання вказати, яким саме міжнародним стандартам відповідають заявлені характеристики (з посиланням на відповідні джерела та/або нормативні документи). А також навести приклади щонайменше двох різних відомих виробників, що повністю відповідають (або кращі) всім у сукупності зазначеним параметрам.
Зауважамо, що більшість провідних світових виробників (зокрема, LG Electronics, Newline, Promethean, SMART Board, Viewsonic тощо) мають такі характеристики вказаних параметрів:
Яскравість 350-400 cd/m2
Мультитач: 15-20 торкань
Більш того, параметр «мультитач» відповідає за кількість одночасних дотиків при роботі з інтерактивною панеллю. Тобто, «40 торкань» передбачає одночасну роботу 40 (!) осіб зі стілусами або 4 осіб які одночасно пишуть чи малюють 10 пальцями обох рук, що не має практичного сенсу в освітньому процесі.
Наказом Міністерства освіти і науки України №574 встановлені наступні мінімальні технічні вимоги щодо інтерактивної панелі: «мінімальна діагональ 65”; мінімальна роздільна здатність 3840х2160 пікселів; дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера;.. наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45);»
Враховуючи викладене, ми, як потенційний учасник закупівлі, категорично не погоджуємось із зазначеними технічими параметрами і наполягаємо на їх зміну на такі, які зможуть дати можливість прийняти участь інших учасникам та забезпечити конкурентність закупівлі, зокрема:
Яскравість: не менше 350 cd/m2
Мультитач: не менше 15 дотиків
Входи/виходи: не менше USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45)
Додаток: технічні характеристики зазначених параметрів від різних виробників
Пов'язані документи:
Учасник
- Характеристики_яскр_тач.xlsx 17.02.2023 12:34
- фото панель.docx 20.02.2023 16:16
Дата подачі:
17.02.2023 12:34
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за звернення та інтерес до даної закупівлі.
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" No114 від 19.09.2019 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У вкладенні ми надаємо приклад та підтвердження того, що на ринку України є не один і навіть не 2 виробники/представники, що пропонують інтерактивні панелі з характеристиками в 40 дотиків та 450 cd/m2 яскравість. Ви можете самостійно в цьому переконатися через запит у Google на інтерактивні панелі 40 дотиків, як зробили це ми.
Враховуючи довгостроковість використання даного обладнання, ми, як замовник, хочемо закупити інтерактивні панелі з найновішими та найкращими характеристиками, тому, зважаючи на те, що на ринку є пропозиції з такими характеристиками, абсолютно законно оголошуємо закупівлю на таке обладнання з такими характеристиками. Ми не бажаємо закуповувати обладнання з яскравістю 350 cd/m2 та з 15 дотиками, коли ринок пропонує більш прогресивні та передові характеристики.
До того ж, звертаємо Вашу увагу, що у Наказі Міністерства освіти і науки України №574 вказані мінімальні технічні характеристики для забезпечення учбового процесу, а не максимальні і він носить рекомендаційний характер.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо Спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення
Номер:
2572164523be4a0a912fdf48f254e55f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.b5
Назва:
Щодо Спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення
Вимога:
В тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо Спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, а саме:
«бібліотеки за складовими групами повинні бути згруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності
(AR);»
«можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання
інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях;
«
Зазначимо, що вказаним вимогам відповідає лише програмне забезпечення Corinth 3D, про що можна довідатися з офіційного ресурсу представника програмного забезпечення - https://corinth3d.com.ua/, що дискримінує інших розробників та постачальників програмного забезпечення та унеможливлює подачу ними своїх пропозицій.
Також зауважимо, що вказане групування бібліотек не відповідає навчальному плану української школи та має за мету лише звуження можливих варіантів постачання до одного виробника.
Вимагаємо Замовника прибрати зазначені вимоги задля забезпечення прозорості і конкурентності закупівлі або надати щонайменше 2 варіанти програмного забезпечення від різних виробників, що відповідатиме технічним вимогам Замовника (відповідно до вимоги абзацу 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації: )
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 19:58
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за звернення!
Під наші вимоги підпадає не лише 1 програмне забезпечення, як Ви вказуєте. Як мінімум, ПЗ Corinth 3D та Lifelique. Тобто є можливість приймати участь не одному учаснику. До того ж, дане програмне забезпечення може запропонувати декілька компаній на ринку України, тому вважаємо Вашу вимогу не обгрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2023 00:02
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога щодо строку оновлення програмного забезпечення
Номер:
3deda655251b4965ae050cf3ec0fbe43
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо строку оновлення програмного забезпечення
Вимога:
Замовником в Додатку 2 до ТД встановлена наступна вимога:
"ПЗ має функцію автоматичного оновлення (останнє оновлення повинно відбуватись в поточному році). Остання версія — вказати назву, дата останнього оновлення повинна бути не пізніше поточного року— вказати і підтвердити в авторизаційному листі від виробника/офіційного представника програмного забезпечення, адресованого замовнику з указанням номера закупівлі;"
Враховуючи, що оголошення закупівлі відбулося на початку поточного року, а саме 10 лютого 2023 р., вимога щодо наявності оновлення саме в поточному році дискриміную виробників, які можуть мати оновлення наприкінці 2022 р., тобто, ймовірно, зазначена вимога встановлена з метою придбання лише певного програмного забезпечення конкретного виробника, який здіснив його оновлення протягом перших 40 днів поточного року.
Вимагаємо видалити вимогу щодо строку оновлення програмного забезпечення, як таку, що дискримінує інших учасників закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 13:16
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за звернення. Ми врахували Вашу Вимогу та внесли зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні технічні вимоги щодо програмного забезпечення
Номер:
2b5479b5c77940ea89c3451d0a757772
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.a3
Назва:
Дискримінаційні технічні вимоги щодо програмного забезпечення
Вимога:
Замовником в Додатку 2 до ТД "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" встановлено наступні дискримінаційні вимоги щодо програмного забезпечення для інтерактивної панелі, зокрема:
"Можливість доступу в мережевий ресурс з можливістю завантаження та обміну готових уроків, користування більше ніж 80 ліцензійних додатків (Надати посилання на офіційний сайт для підтвердження) для створення уроків. Сервіси згруповані в окремі групи за функціональністю:
математика, географія, біологія, українська мова, астрономія, історія, хімія, фізика, іноземні мови, природознавство, тестування, інформатика, презентації, інклюзія, музика та загальні. ПЗ працює під управлінням операційної системи Microsoft Windows;
ПЗ має функцію автоматичного оновлення (останнє оновлення повинно відбуватись в поточному році). Остання версія — вказати назву, дата останнього оновлення повинна бути не пізніше поточного року— вказати і підтвердити в авторизаційному листі від виробника/офіційного представника програмного забезпечення, адресованого замовнику з указанням номера закупівлі;"
Зазначеним вимогам відповідає лише одне програмне забезпечення торгівельної маркти Intbord, а саме "Intboard Prostir" про що можна пересвідчитися, оскільки характеристики скопійовані з сайту виробника: https://intboard.ua/golovna-storinka/pidtrimka/programi/
Враховуючи сукупність характеристик, а також вимогу надати авторизаційний лист від виробника/офіційного представника програмного забезпечення, можливість надати пропозицію може лише учасник, який представляє тільки одного виробника програмного забезпечення."
Вимагаємо змінити зазначені характеристики на такі, які дадуть змогу надати пропозицію від щонайменше двох різним виробників програмного забезпечення.
В іншому разі будемо змушені звертатися до контролюючих органів, зокрема Антимономольного комітету України, Державної аудиторської служби, а також Громадських організацій з метою захисту свої законних прав, як учасника публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 13:08
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за звернення. Ми врахували Вашу Вимогу та внесли зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні технічні вимоги до інтерактивної панелі
Номер:
b9f40123925d4b96b24807cafc16a8d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.b2
Назва:
Дискримінаційні технічні вимоги до інтерактивної панелі
Вимога:
Замовник у Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановив наступні дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі, яким у сукупності відповідає тільки один виробник Інтерактивних панелей, а саме INTBOARD (інтерактивна панель моделі INTBOARD GT65), про що можна пересвідчитися, оскільки технічні характеристики повністю скопійовані з сайта виробника: https://intboard.ua/products/interaktivni-paneli/interaktyvna-panel-intboard-gt65-android-9/, чим порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений у ст. 5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема:
Ефективна область відображення: 1429 мм (W) х 804 мм (Н)
Яскравість: 450cd/м2
Мультитач : 40 торкань
Входи/входи:
Передня панель: вхід HDMI, USB для ПК – 2 шт., USB для тачскріна. Задня панель: RS232 – 1шт., вхід мікрофона, слот для SD карт, USB 3.0 — 2 шт., HDMI – 2 шт., вихід SPDIF, вхід AV, вихід AV OUT, вхід для навушників, вхід VGA, аудіо вхід, вихід VGA, вхід RJ45 LAN, вихід RJ45, YPBPR – 1 шт.
Зазначеним вимогам відповідає лише одна модель інтерактивної панелі, вказана вище, що унеможливлює подання пропозицій з товарами та програмним забезпеченням інших виробників. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та привести Технічні характеристики у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу Міністерства Науки і освіти №574. В іншому випадку будемо змушені звертатися до контролюючих органів, зокрема Антимонопольного комітету України, Державної Аудиторської служби та громадських організацій з приводу захисту наших прав, як учасника публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2023 12:47
Вирішення:
Шановний учасніку, дякуємо Вам за звернення.
Вказані вимоги не можуть бути обмежувчими, так як заявлені розміри та хар-ки портів — є міжнародними стандартами, що відповідають стандартним характеритсикам інтерактивної панелі розміром діагоналі 65 дюймів.
Ми приймемо до розгляду всі пропозиції, що відповідають даним вимогам, являються аналогом або еквівалентом, або будуть кращімі від тих, що вимагалися.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ed16630d98a04ba5a80b66fa17a3c1db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-10-003023-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовником в п.6.5. Додатку 2 встановлена вимога щодо надання "Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» ... на торговельну марку інтерактивної панелі.". Таким чином, в закупівлі можуть приймати участь лише компанії, торгові марки та право власності на які зареєстровані в Україні, що унеможливлює подання пропозицій з товарами іноземних виробників, які мають міжнародні реєстрації торговельних марок, оскільки, згідно ст.494 Цивільного кодексу України, «набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом».
Вимагаємо прибрати зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2023 15:58
Вирішення:
Шановний учасник. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцтво підтверджує, що торгівельна марка зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійність обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію.
Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво - додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням.
Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо Вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної панелі), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.02.2023 00:02