-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи опалення в будівлі лікарні літ. А-3 по вул. Д. Галицького, 2 в с. Сокільники Львівського району Львівської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 616 006.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 080.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 080.03 UAH
Період оскарження:
09.02.2023 20:27 - 14.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Згідно п7 тех. завдання.
Номер:
badc836c062c4b84bdbca5eee7bf2b31
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-017132-a.b1
Назва:
Згідно п7 тех. завдання.
Вимога:
Звіт (акт)!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2023 10:48
Вирішення:
Добрий день!
Згідно із технічним завданням (додаток №2 до тендерної документації) була встановлена вимога про здійснення потенційними учасниками обстеження фактичного стану об’єкта. Ви стверджуєте, що ця вимога «порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту». З цього приводу зазначаємо, що об’єктом, де необхідно виконувати роботи, є лікарня. У цьому приміщенні не живуть та не працюють жодні суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері будівельних робіт. Усі учасники перебувають в однакових умовах, жоден з потенційних учасників не перебуває на об’єкті, а отже усі бажаючі однаково повинні прибути на об’єкт та обстежити його.
Обстеження потенційним учасником об’єкта не гарантує подальшу участь такого учасника в торгах. Водночас необстеження об’єкту може призвести до подальшої неспроможності підрядника вчасно та якісно виконати роботи.
Дискримінаційність чи недискримінаційність вимоги встановлюється у кожній конкретній закупівлі окремо, тому орієнтуватись на наведені вами рішення АМКУ ми не можемо, бо очевидно що в тих закупівлях інші вихідні дані та обставини.
За результатами розгляду вашої вимоги вважаємо, що ви не підтвердили свою неспроможність обстежити об’єкт. Тому ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено