-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональні нагрудні відеореєстратори
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (з врахуванням змін)
Завершена
1 778 330.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 783.30 UAH
мін. крок: 1% або 17 783.30 UAH
Період оскарження:
09.02.2023 17:16 - 20.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на выдповыдь
Номер:
26ba8ce6a4184015b3a131f9c38146b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016092-a.a5
Назва:
Вимога на выдповыдь
Вимога:
Шановний Замовник. Якшо б Ви вимагали просто сертифікат питань та вимог з нашого боку не било б. Натомість Ви вимагали сертифікат на предмет закупівлі (відеореєстратори), а не якість охоронні системи та КВЕД. Тому пропозиція ТОВ "Опта-форт" підлягає відхиленню. Або скасовуйте закупівлю та виписуйте вимоги правильно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2023 18:30
Вирішення:
Шановний учаснику! Хочемо повідомити що Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. зі змінами (далі – Закон), Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Тому вимога згідно «п. 10 таблиці 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 1 до Тендерної документації вимагалося надати: Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі». Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.» є обґрунтованою.
В Сертифікаті ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007), який надав ТОВ «ОПТА-ФОРТ» є є код 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, який відповідає нашій вимозі.
Виходячи з вищевказаного вважаємо, що Замовником правомірно прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ОПТА-ФОРТ».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
1510fe5e05184ae292c012950e5f70ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016092-a.a4
Назва:
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
2.1. Відповідно до підпункту 10 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовником вимагалось надання інформаційної довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складеної у довільній формі про те, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі.
ТОВ "ОПТА-ФОРТ" надав Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) який не відповідає предмету закупівлі, а саме: персональні нагрудні відеореєстратори
Код ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу", а відтак пропозиція ТОВ "ОПТА-ФОРТ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
З огляду на викладене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ОПТА-ФОРТ" відповідно статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2023 11:44
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше зауваження. Повідомляємо, що Замовником згідно
п. 10 таблиці 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для
УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку
1 до Тендерної документації вимагалося надати: Інформаційна довідка на фірмовому
бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту
безпеки ланцюга постачань стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає
міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO
28000:2007) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який
відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом
сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
Учасником було надано Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) про те, що
система менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно неспеціалізованої оптової
торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO
28000:2008 (ISO 28000:2007) з наданням чинного підтверджуючого документу та звіту.
Сертифікат надано на продаж, монтаж та технічне обслуговування систем охоронної
сигналізації (коди ДКПП 80.20; 43.21; 46.90; 71.12; 33.12).
Державний класифікатор продукції та послуг (ДКПП) - систематизоване зведення назв
угруповань продукції та послуг.
Серед кодів ДКПП є код 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (Цей клас включає:
оптову торгівлю різним асортиментом товарів без будь-якої визначеної спеціалізації).
Виходячи з вище вказаного вважаємо, що Замовником правомірно прийнято рішення про
визнання переможцем закупівлі ТОВ "ОПТА-ФОРТ".
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні процедур закупівель та розгляді
пропозицій учасників Замовник чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні
закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану
в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципів
здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників,
максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх
стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та
неупередженого визначення переможця процедури закупівлі запобігання корупційним
діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d009a9ccc92d4be696c9bc8c09644f3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016092-a.c3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, ми є виробником нагрудних відереєстроторів та маємо відповідні сертифікати. Але ми, як виробник, маємо сертифікати на виробництво, але не на оптову торгівлю. Тому вимога щодо навності сертифікатів на оптову торгівлю є дискримінаційною для нас та для інших виробників відеореєстраторів. Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та прибрати вимоги щодо всіх сертифікатів ISO, або вимагати сертифікати ISO на виробництво, а не на оптову торгівлю.
Також хочемо зауважити, що Ви вводите в оману інших учасників та громадкість, коли стверджуєте, що сертифікати ISO на оптову торгівлю сприяють постачанню якісного товару. Але тільки наявність сертифікатів ISO на виробництво дійсно сприяє виробництву та постачанню якісної продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2023 23:03
Вирішення:
Дякуємо за запитання. Слід зауважити, що дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, проте отримати сертифікати ISO може будь-яка юридична особа або ФОП. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.02.2023 00:01
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
e05c5b144b314ba3b58a3aa39f2d2073
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016092-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Шановний зимовнику! Вказуючи у технічних вимогах конкретні розмір та вагу пристрою, ви робите так, щоб цим вимогам відповідала тільки одна конкретна модель, що повністю знищує конкуренцію, зменшуючи коло учасників, та значно підвищує корупційні ризики, а головне суперечить основним нормам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Задля уникнення порушень положень ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни в ТД шляхом додавання до технічних вимог формулювання «не більше» щодо розміру та ваги пристрою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2023 22:50
Вирішення:
Доброго дня, дякуємо, що звернули нашу увагу. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дисткримінаційні вимоги тендернної документації
Номер:
9c1d715cceb54b0d8129426f3129e00e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-016092-a.a1
Назва:
Дисткримінаційні вимоги тендернної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповідності до п.п. 10-11 розділу 3 Додатку 1 та п.п. 8-9 Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю «Персональні нагрудні відеореєстратори» (ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу) за процедурою відкриті торги, яка проводиться відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
П. 10 розділу 3 Додатку 1 - Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 28000:2007 (Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
П. 11 розділу 3 Додатку 1 - Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складена у довільній формі про те, що система управління щодо протидії корупції стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 37001:2016 (Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
П.8 Додатку 2 - Надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система екологічного управління учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 14001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
П. 9 Додатку 2 - З метою підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості та враховуючи, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), учасник надає інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі про те, що система менеджменту якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого документу та звіту, який відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, та чинний на момент подання пропозицій.
Отримання додаткових сертифікатів для можливості постачання товарів не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) , ISO 28000:2007 (ISO 28000:2007), які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти МОЖУТЬ застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі «Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Вимога про обов’язкове надання сертифікатів ISO є дискримінаційною.
У відповідності до ч.1 ст. 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
На основі вище викладеного та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, які відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити з неї вимоги які є дискримінаційними для учасників. В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2023 22:34
Вирішення:
Дякуємо за запитання. Замовник свідомо не звужує коло потенційних учасників закупівлі і не обмежують самих учасників. Дискримінаційні умови тендерної документації — це ті, які обмежують конкуренцію та можуть поставити в нерівні умови різних постачальників. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру. Отримати вищезазначених сертифікатів може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо своєчасного та безпечного постачання якісного товару.. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
На підтвердження встановленої вимоги, Ви можете ознайомитися з аналогічним рішенням Колегії від 15.07.2021 № 16218-р/пк-пз, оголошення № UA-2021-06-11-004579-b Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо встановлення аналогічної вимоги іншим Замовником: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині». Враховуючи зазначене вище, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.02.2023 00:01