• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою

Завершена

957 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 785.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2023 16:50 - 18.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника щодо дисквалфікації

Номер: ad1a79275b9d48d9be4239d25ce3df9d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-015640-a.c5
Назва: Оскарження рішення Замовника щодо дисквалфікації
Скарга:
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Дата розгляду скарги: 13.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2023 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2023 16:51
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2023 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення №3064-р/пк-пз від 13.03.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, уповноваженою особою Управління освіти і науки Бориспільської міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" за процедурою закупівлі — "Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-09-015640-a, протокол уповноваженої особи №52 від 24.02.2023.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ", Усенко Юлія 380442532025 INFO@SVB.COM.UA
Вимога
Вирішена

Вимога до Учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 3bbb9985f8af4e0aa2dff32fc7a81100
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-015640-a.a4
Назва: Вимога до Учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №3 до тендерної документації наявна вимога, відповідно до п.4. розділу "Інші вимоги до Учасника" Надати скан-копію діючого сертифікату Учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 зі звітом. Сертифікати повинні містити інформацію стосовно обслуговування систем безпеки. Ми розуміємо, що у вашого зацікавленого учасника наявний сертифікат відповідності на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 зі звітом, який мало того, що виписаний на коліні, дай ще виданим органом з оцінки відповідності, який не акредитований в Україні, а відповідно не має ніякого законного права видавати будь-які сертифікати!!! Зазначена нами повністю підтверджується відповідно до ст. 1 ч. 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності; Відповідно до положення «Про Національне агентство з акредитації України», яке затверджено Наказом №1318 від 13.07.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» Національне агентство з акредитації України (НААУ) є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. НААУ є державною організацією яка утворюється Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України», належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність. НААУ в своїй діяльності користується Конституцією та Законами України, указами Президента України та Постановами Верховної ради України прийнятими відповідно до конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України. Основні принципи діяльності НААУ, повністю відповідають вимогам ст.5 ч.1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» і в жодному пункті не порушують його. Окрім того, відповідно до діючого ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, розділу «Вступ» в якому зазначено наступне: Сертифікація систем управління, таких як система екологічного управління, система управління якістю або система управління охороною здоров’я та безпекою праці організації, є одним із засобів забезпечення впевненості, що організація запровадила систему управління відповідними аспектами своєї діяльності, продукцією та послугами відповідно до політики організації та вимог відповідного міжнародного стандарту системи управління. Цей стандарт установлює вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем управління. Це дає загальні вимоги таким органам, що здійснюють аудит та сертифікацію в сфері якості, екологічного управління та інших видів систем управління. Такі органи називають органами з сертифікації. Дотримання цих вимог покликане забезпечити впевненість, що органи з сертифікації здійснюють сертифікацію систем управління компетентно, послідовно та неупереджено, таким чином, сприяючи визнанню таких органів та визнанню їх сертифікатів на національному й міжнародному рівнях. Цей стандарт слугує фундаментом для полегшення визнання сертифікації системи управління в інтересах міжнародної торгівлі. Сертифікація системи управління забезпечує незалежну демонстрацію того, що система управління організації: a) відповідає встановленим вимогам; b) здатна послідовно досягти її заявленої політики й цілей; c) результативно реалізується. Отже, оцінка відповідності, така як сертифікація системи управління, являє цінність для організації, її клієнтів та зацікавлених сторін. Відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів. Необхідно також зауважити, що відповідно до ст. 11 ч. 3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне: Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знаку акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Тобто наявність в органу з оцінки відповідності атестата про акредитацію та право використовувати національний знак акредитації є вимогою чинного законодавства України, а також є доказом, щодо дотримання органом з оцінки відповідності, одного з Основних принципів діяльності з акредитації, а саме: - професійної компетентності виконавців робіт. Виходячи з вищезазначеної інформації єдином державним органом з акредитації органів з оцінки відповідності є Національне агентство з акредитації України (НААУ) і іншої організації в Україні не існує!!! Тобто сертифікат відповідності на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 зі звітом повинен обов'язково бути виданий органом з оцінки відповідності (ООВ), акредитованим НААУ (на підтвердження надати атестат про акредитацію та додаток до атестату з зазначенням сфери акредитації). Шановний Замовнику, це є не наша особиста примха, в норма чинного законодавства України, а саме вимоги ч.1 ст. 5 та ч.3 ст. 22 Закон України «Про публічні закупівлі», вимогам ст. 1 ч. 1 та ст. 11 ч. 3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а також вимоги ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 ВИМОГИ ДО ОРГАНІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ АУДИТ І СЕРТИФІКАЦІЮ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ Частина 1. Вимоги. Ви як Замовник, який представляємо державну структуру і є розпорядником державних коштів, зобов'язані дотримуватися норм Конституції та Законів України, указів Президента України, Постанов Верховної ради України прийнятими відповідно до конституції України та законів України, актів Кабінету Міністрів України. Отже наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги, як того вимагає чинне законодавство України, а саме: Надати скан-копію діючого сертифікату Учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 зі звітом, який повинен бути виданий органом з оцінки відповідності (ООВ), акредитованим НААУ (на підтвердження надати атестат про акредитацію та додаток до атестату з зазначенням сфери акредитації). Ви як державна установа не можемо допустити порушення Законів України шляхом надання Учасниками сертифікатів відповідності та аудиту виданих Органом(ами) з оцінки відповідності компетентність яких не підтверджена жодним документом. Окрім того дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, адже пройти відповідну сертифікацію та отримати вищезазначений сертифікат серії ДСТУ ISO 9001:2015 зі звітом, який повинен бути видані органом з оцінки відповідності (ООВ), акредитованим НААУ може безперешкодно будь-який Учасник процедури закупівлі, адже відповідно до офіційної інформації, яка зазначена на сайті НААУ (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) кількість діючих атестатів про акредитацію Органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) становить 64 органи з оцінки відповідності. Сподіваємось на здоровий глузд з боку уповноваженої особи Замовника, щодо дотримання вимог чинного законодавства України, щодо даної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику нами розглянуто Вашу вимогу про що повідомляємо наступне : Замовник не обмежує коло потенційних Учасників, надання у складі пропозиції аналогічного за змістом діючого документу з відповідним листом-роз’ясненням та посиланням на чинне законодавство не буде порушенням умов тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога в тендерній документації до учасників процедури закупівлі

Номер: e6335c31d85344c39e12d09742431059
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-015640-a.a3
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації до учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, якою ви по-перше порушуєте чинне законодавство України, а по-другу суперечите самі собі, а саме в додатку №3 п.2. розділ "Інші вимоги до Учасника": Для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника, Учасник надає у складі пропозиції сканований з оригіналу/нотаріально-завіреної копії Дозвіл Державної служби України з питань праці або скановану з оригіналу/нотаріально-завіреної копії Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Наданий Учасником документ повинен містити наступні види робіт: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, або що виконуються на висоті 5 метрів і більше; У випадку надання Декларації: Декларація подається за формою відповідно до “Додаток 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77). Доводимо до Вашого відома, що Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» є чинною і ніхто її не відміняв, останні зміни до Постанови під номером № 1414 датовані від 20.12.2022 року. Також доводимо до вашого відома, що на період дії воєнного стану згідно із Постановою КМУ від 24.03.2022 р. №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» установлено: 1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 3) суб’єкти господарювання, які набули право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з урахуванням підпунктів 1 і 2 цього пункту, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану повинні отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством. Тобто виходячи з вищезазначеного декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. і Декларація МТБ за формою відповідно до “Додаток 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) є чинними. Відповідно до чинної ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 п.15. Строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки становить п’ять років. Шановний Замовнику процедури закупівлі, чому ви дозволяєте собі порушувати чинне законодавство України??? Зазначаючи в тендерній документації вимоги до Учасників, які порушують чинне законодавство України, адже Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності, яка видана відповідно до до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 та Декларація видана, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) є чинними. Наполягаємо на внесенні змін д тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України, в випадку ігнорування нашої вимоги ми звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику нами розглянуто Вашу вимогу про що повідомляємо наступне : Замовник не обмежує коло потенційних Учасників, надання у складі пропозиції аналогічного за змістом діючого документу з відповідним листом-роз’ясненням та посиланням на чинне законодавство не буде порушенням умов тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога в тендерній документації Замовника процедури закупівлі

Номер: cfc78c538766480fb8d5701e07bd4639
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-015640-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації Замовника процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога до Учасників процедури, яка визнана, яка дискримінаційна рішенням колегії АМКУ, а саме: Надати скан-копію сертифікату, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника, з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію угоди цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). Ваша вимога про надання Учасниками страхового полісу щодо добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами під час здійснення професійної діяльності, виданого на такого інженера-кошторисника є дискримінаційною і такою, яка суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є виключно «добровільним» і не може вимагатися Замовником. Встановлюючи дану вимогу до Учасників Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові фінансові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як «обов'язковий». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації Учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому, та такою, що порушує права Учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Згідно ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вищезазначена вимога тендерної документації була визнана постійно діючою колегією АМКУ, як дискримінаційна, відповідно до рішення колегії АМКУ від 02.02.2023 року №1213 (питання №5) Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної дискримінаційної вимоги, якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування ми звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику нами розглянуто Вашу вимогу про що повідомляємо наступне : Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та відповідно до чого буде продовжено термін подачі тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація Учасників процедури закупівлі

Номер: 720d35241d9545caba85ba6b4245f7a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-015640-a.a1
Назва: Дискримінація Учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, яка пов'язана з - обов’язковою наявністю на підприємстві сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати скан-копію сертифікату, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника, з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію угоди цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). Тендерної документацією не передбачене виконання кошторису (кошторисної документації), які роботи буде виконувати даний фахівець і з якою метою ви вимагаєте його наявність??? Тому що у вашого зацікавленого учасника він є??? І ви даною вимогою навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників??? Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної вимоги, до учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги ми звернемося до АМКУ!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику нами розглянуто Вашу вимогу про що повідомляємо наступне : Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та відповідно до чого буде продовжено термін подачі тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено