-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бронежилет модульний
Закупівля здійснюється відповідно до Комплексної програми «Територіальна оборона на 2021-2025 рр.», затвердженої рішенням сесії Лохвицької міської ради від 22.04.2021р. №182, зі змінами
Завершена
756 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2023 15:03 - 14.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дикримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d78300955fef47cab3d80389f338269a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-012058-a.a1
Назва:
Усунення дикримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
1. ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ
Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на товар, що виготовляється серійно та протокол випробувань.
Таким чином, замовник встановив вимогу, за якої учаснику, який не має даного сертифіката на серійне виробництво, повинен розпочати виготовляти продукцію за технічними вимогами Виконавчого комітету Лохвицької міської ради, провести сертифікацію серійного виробництва, що включає в себе: подання заявки в орган сертифікації, підготовку та надання відповідних документів, отримання рішення органу сертифікації на її проведення, проведення перевірки виробництва органом сертифікації, виготовлення виробів за Вашими вимогами, відбір готових зразків для випробувань, проведення їх випробувань, аналіз результатів проведених випробувань та видачу самого сертифіката.
На отримання сертифікату, який вимагається вами необхідно щонайменше декілька тижнів, а строк прийому пропозицій складає всього 7 днів, з яких два є вихідними днями.
Таким чином дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, чим, у свою чергу, порушує основні принципи публічних закупівель.
Крім того, дана вимога взагалі є недоцільною, адже відповідно до вимог тендерної документації, постачальник з партією товару повинен надати протокол випробувань на бронежилети модульні та сертифікат відповідності серії або партії товару, що постачається. Отже, при постачанні, переможць закупівлі буде зобов’язаний провести сертифікацію партії товару який постачатиметься та надати замовнику підтверджувальні документи щодо відповідності бронежилету модульного встановленому класу захисту та діючим державним стандартам.
Враховуючи вищевикладене, прошу прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікат відповідності на товар, що виготовляється серійно та протокол випробувань.
З метою підтвердження технічної можливості потенційного постачальника виготовити та поставити аналогічний товар, пропонуємо встановити вимогу щодо надання у складі пропозиції у якості зразка сертифікату відповідності та протоколу випробувань на аналогічну продукцію, що була виготовлена раніше. Як приклад, за аналогічними вимогами до учасника закупівля бронежилетів у минулому році здійснювалась АТ «УКРПОШТА».
2. ВСТАВЛЕННЯ ВИМОГ ЩОДО ГЕРМЕТИЗАЦІЇ МЯКИХ БАЛІСТИЧНИХ ПАКЕТІВ
Відповідно до технічного завдання бронежилет модульний складається із жорстких бронеелементів не менше 4 класу захисту за ДСТУ 8782:2018 та м’яких балістичних пакетів які повинні забезпечувати протиосколкову стійкість за показником V50 (STANAG 2920) зі швидкістю не менше 550 м/с. Слід зауважити, що при намоканні дані захисні елементі втрачають свої захисні властивості. Крім того, розміщення захисних елементів даного типу у чохли неналежної якості, через незначний проміжок часу їх експлуатації, призводить до їх псування, швидкого зносу та втрати захисних властивостей. У зв’язку з наведеним, просимо зазначити у тендерній документації вимогу щодо відповідності м’яких захисних пакетів бронежилету заявленому рівню захисту, після витримування їх у воді протягом щонайменше 48 год. та включити вимогу відносно перевірки захисних властивостей за вказаних умов, при прийманні товару та надання відповідного протоколу, у якості зразка, у складі тендерної пропозиції.
3. ЩОДО НАДАННЯ ЗРАЗКА ВИРОБУ
Технічна специфікація передбачає, що учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом трьох робочих днів надати зразок свідок запропонованого товару. Повідомляємо Вам, що Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає можливості замовника вимагати зразок товару, а зразок не є і не може бути складовою частиною тендерної пропозиції. Право замовника вимагати одиницю зразка товару передбачено іншим законом, а саме: Законом України «Про оборонні закупівлі». У зв’язку з тим, що дана закупівля проводиться не у відповідності до вказаного Закону, то вимога щодо надання одиниці зразка товару є протиправною.
Крім того, замовник не є компетентним та кваліфікованим спеціалістом у визначенні якісних характеристик запропонованого товару, а тому й надання зразка є недоцільним.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо Вам встановити в проекті договору вимогу щодо надання зразка та його узгодження замовником після укладення договору про закупівлю, що не суперечитиме нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а наданий та узгоджений замовником зразок слугуватиме зразком еталоном при прийманні товару.
Додатково повідомляємо, що питання відносно надання зразка продукції вже неодноразово розглядалось Антимонопольним комітетом, який також вважає, що дана вимога є протиправною та такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи обґрунтованість поставлених нами вимог, необхідності приведення тендерної документації до вимог закону шляхом усунення безпідставних та дискримінаційних вимог, встановлення вимог які покращать якість предмету закупівлі, його характеристики та термін експлуатації, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни.
У разі залишення наших вимог без задоволення, нами буде подано скаргу до Постійною діючої колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг у сфері публічних закупівель.
Дякуємо за порозуміння !
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №22 відповідь на вимогу.pdf 13.02.2023 15:08
Дата подачі:
11.02.2023 15:47
Вирішення:
«Шановний Учаснику, Замовником було розглянуто Вашу вимогу та у відповідь повідомляємо про наступне:
1. ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ.
Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал або копія сертифікату відповідності на товар, що виготовляється СЕРІЙНО, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт. У зазначеному сертифікаті має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам нормативної документації. Також, у сертифікаті має міститись інформація з посиланням на нормативний документ за яким виготовлено товар. Термін дії такого сертифікату не повинен бути меншим за термін дії тендерної пропозиції. Дана вимога передбачає, що предмет закупівлі виготовляється СЕРІЙНО і відповідно учасник повинен мати вище перелічені документи на АНАЛОГІЧНІ РАНІШЕ ВИГОТОВЛЕНІ ПАРТІЇ, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.
2. ВСТАВЛЕННЯ ВИМОГ ЩОДО ГЕРМЕТИЗАЦІЇ МЯКИХ БАЛІСТИЧНИХ ПАКЕТІВ.
Відповідно до технічної специфікації (додаток 2) показники бронежилета модульного повинні бути не нижче вимог чинних нормативних документів на даний тип продукції, а саме ДСТУ 8782 та ВСТ 01.301.010-2021 (2)
3. ЩОДО НАДАННЯ ЗРАЗКА ВИРОБУ.
Закон України "Про публічні закупівлі" не забороняє Замовнику вимагати зразок свідок запропонованого товару. Відповідно до п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закупівля товару здійснюється відповідно до Комплексної програми «Територіальна оборона на 2021-2025 рр.», затвердженої рішенням сесії Лохвицької міської ради від 22.04.2021р. №182, зі змінами, тобто проводиться для оборонних цілей держави, для потреби тер оборони, відповідно застосування даної норми є правомірною з огляду на необхідність проведення попередньої оцінки якості товару (раніше виготовлених аналогічних партій товару) до укладання договору, в тому числі Замовник не виключає (при потребі) залучення сторонніх незалежних компетентних органів, а також зразок буде використовуватись для подальшого порівняння та оцінки його якості при прийманні товару. Для учасника закупівлі, який пропонує товар, що виготовляється СЕРІЙНО, дана вимога не є дискримінаційною та ніяким чином не зменшує коло потенційних учасників закупівлі.»
Статус вимоги:
Відхилено