• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробовувань.

Код ДК 021:2015 – 71630000-3- Послуги з технічного огляду та випробовувань.

Торги відмінено

94 937.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2023 14:49 - 15.02.2023 14:54
Вимога
Відхилено

Неправомірність умов закупівлі (неконкретність та дискримінаційний характер інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)

Номер: 66df5b47edf245e4a6bb19289355c757
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-011463-a.a1
Назва: Неправомірність умов закупівлі (неконкретність та дискримінаційний характер інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)
Вимога:
Ми уважно вивчили оголошення про закупівлю та технічні вимоги до послуги з індивідуального дозиметричного контролю персоналу категорії А КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» й можемо повідомити наступне. При вивченні Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1) та самого тексту Оголошення про спрощені закупівлі виникла низка запитань, а саме: 1. Не зрозумілим є обсяг послуг, що вимагається. 100 – це кількість вимірювань індивідуальної дози чи чисельність персоналу на контролі? Якщо друге, мова йде про, принаймні, чотири щоквартальних вимірювання протягом року, тобто 400 вимірювань протягом дії договору. Якщо перше – йдеться про індивідуальний дозиметричний контроль 25 осіб з числа персоналу категорії А – чи це дійсно так? 2. Дискримінаційним є посилання на конкретний тип індивідуального дозиметра (ДТУ-01), що має використовуватись для надання послуг. Цей тип дозиметра є застарілим зразком радянського/російського виробництва та не відповідає сучасним вимогам щодо точності та коректності визначення доз опромінення, він не включений до Реєстру затверджених засобів вимірювальної техніки. Натомість конкретний тип дозиметра не має значення (не має зазначатись у оголошенні про закупівлю) якщо виконавець гарантує надання послуг індивідуального дозиметричного контролю належної та підтвердженої якості з використанням верифікованих засобів вимірювання. 3. Недоречною та дискримінаційною є вимога в рамках надання послуги індивідуального дозиметричного контролю здійснювати «визначення груп чутливості детекторів». Ця операція притаманна методиці використання вищезгаданих застарілих дозиметрів ДТУ-01, натомість врахування індивідуальної чутливості детекторів в більш сучасних системах реалізовано в іншій спосіб. 4. Хибною є вимога «За результатами наданих послуг Виконавець оформлює свідоцтво про повірку законодавчо-регульованого засобу вимірювальної техніки та надає його Замовнику». Яким чином визначення індивідуальних доз працюючих пов’язане з оформленням свідоцтва про повірку? Очевидно, ця фраза перекочувала з якогось іншого оголошення про закупівлю, наприклад, послуг в галузі метрології. 5. Кваліфікаційні вимоги до учасника містять досить детальний перелік вимог організаційно-правового характеру, але не конкретизують вимоги щодо кваліфікації учасника власне у фаховій сфері індивідуального дозиметричного контролю (є згадка лише про довідку щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації). 6. Натомість, в переліку вимог до учасника та послуг, які від нього вимагаються, відсутні такі суттєві вимоги як наявність обладнання внесеного до Реєстру затверджених засобів вимірювальної техніки, наявність чинних Сертифікату визнання вимірювальних можливостей та Свідоцтва про калібрування засобу вимірювальної техніки, індивідуальне маркування дозиметрів із зазначенням ПІБ працівника та терміну використання дозиметра (вимірювання дози), забезпечення зберігання первинних результатів результати вимірювання (кривих висвітлювання) з можливістю повторного аналізу та перевірки достовірності визначення індивідуальної дози, ведення виконавцем реєстру результатів вимірювань з можливістю видачі звітів про отримані персоналом категорії А індивідуальні дози за рік та за п’ять років тощо. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, наведена в тендерній документації інформація про технічні, якісні та навіть кількісні характеристики предмета закупівлі є суперечливою та недостатньою для розуміння суті та обсягу послуг, що закуповуються. Це може бути наслідком або недостатньої компетенції особи, що складала тендерну документацію, або свідчити про зумисне введення в оману потенційних учасників торгів та сприяння заздалегідь визначеному виконавцю. Обидва припущення означають порушення п.5 ст.14 та/або п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак тендер на закупівлю №19317592 (номер у Prozorro UA-2023-02-09-011463-a) на підставі завантажених в систему Prozorro документації не може бути проведений. З огляду на вищевикладене, вимагаємо скасувати закупівлю №19317592 (номер у Prozorro UA-2023-02-09-011463-a) та подати нове оголошення із коректно сформульованими умовами. Радимо залучити до складання оголошення про закупівлю та тендерної документацію особу, відповідальну за радіаційну безпеку в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва», яка зможе більш фахово та предметно сформулювати предмет закупівлі та технічні вимоги до нього. Сподіваємось на розуміння та конструктивне сприйняття критичних зауважень!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, Ваші вимоги будуть детально розглянуті.
Статус вимоги: Відхилено