• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів категорії В та С) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Більш детально в Додатку 4 Тендерної документації

Торги не відбулися

714 310.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 143.10 UAH
Період оскарження: 09.02.2023 12:44 - 14.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Замовник порушив ЗУ "Про Публічні Закупівлі"

Номер: 531e449b7d674b32a2ff58a144930e0a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-007667-a.b3
Назва: Замовник порушив ЗУ "Про Публічні Закупівлі"
Вимога:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо порушення ЗУ "Про Публічні Закупівлі" Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. П. 40 Особливостей, на який Ви посилаєтесь, містить виключення щодо випадків коли не подання Учасником необхідних документів, що стосується технічних і якісних характеристик до предмета закупівлі, не є невідповідністю. Тому Замовник не порушив ні Закону, ні постанови КМУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: aac33040fb454b05b6541a722d867db1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-007667-a.c2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до Постанови 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Інформація, прописана у Протоколі №31, доводить, що ЛІцензія не змінює предмет закупівлі, не змінює назву предмету закупівлі, не змінює назву послуги та т.п. Відповідно до ТД об'єм знешкодження предметів,які містять ртуть складає менше 20%. Відповідно до п.8.1 інформація щодо субпідрядника надається у разі, якщо залучення складає більше 20%. Тож, повний цикл для предметів, які містять ртуть може бути забезпечено без такого повідомлення у єдиній системі прозоро. Якщо Замовник хотів впевнетися у залученні субпідрядника у обсязі менше 20%, Замовник мав би вистати вимогу на 24 години, оскільки, інформація щодо субпідрядника не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Просимо неупередженого розгляду нашої Пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо неправомірної дискваліфікації повідомляємо наступне. Відповідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил та норм щодо поводження з медичними відходами затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015 р. за № 959/27404 Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Відповідно до п. 21 Розділу 3 Правил та норм відходи категорії В транспортуються перевізником для проведення оброблення/інсинерації суб’єкту господарювання, що отримав Ліцензію, з дотриманням вимог, зазначених в пункті 19 цього розділу. П. 11 Розділу 4 Відходи категорії С передаються суб’єкту господарювання, що отримав Ліцензію. Слід зазначити, що тендерна пропозиція з врахуванням вищезгаданих норм чинного законодавства, містить вимоги щодо надання повного циклу послуг Замовнику щодо поводження з небезпечними відходами, що визначені у переліку. Тобто потенційних учасник повинен забезпечити повний цикл поводження з небезпечними відходами, що утворюються у закладі охорони здоров’я на передаються на утилізацію. Технічними та кількісними вимогами до предмета закупівлі, що визначені у Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження), зазначеними у переліку. У разі відсутності відповідних документів Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати цивільно-правовий договору(ів) про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення, утилізації, видалення, знешкодження або захоронення іншому суб’єкту господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, у разі коли ліцензіат має право на здійснення виключно операцій із збирання та/або зберігання небезпечних відходів. Разом з тим повідомляємо, що п. 11 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 визначено, що Ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови: наявності цивільно-правового договору(ів) про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення, утилізації, видалення, знешкодження або захоронення іншому суб’єкту господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, у разі коли ліцензіат має право на здійснення виключно операцій із збирання та/або зберігання небезпечних відходів. ТОВ "А-ЕНЕРГО" у складі тендерної пропозиції надало гарантійний лист вих..15/2023 від 17.02.2023 року, яким підтвердило те, що учасник має ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, знешкодження), зазначеними у переліку. Також у складі пропозиції надано гарантійний лист від 17.02.2023 р. вих.. 13/2023 про те, що учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до умов законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом міністрів України та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Згідно інформації, що розміщена у публічному доступі https://eco.gov.ua/reyestr-vidanih-licenzij-na-provadzhennya-gospodarskoyi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami, Замовником виявлено те, що Учасником у складі тендерної пропозиції надані інформація та документи, що не відповідають дійсності. Учасник самостійно не може забезпечити повний цикл поводження з небезпечними відходами, що визначені у переліку. Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З врахуванням вищевикладеного, Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". Що стосується Вашого твердження про те, що Замовник хотів впевнитися у залученні субпідрядника у обсязі менше 20%, Замовник мав би вистати вимогу на 24 години, то всі вимоги замовника чітко визначені у тендерній документації, які потенційний учасник мав би виконати при поданні тендерної пропозиції. Вимога 24 години слугує не для того щоб впевнюватись чи не впевнюватись Замовнику у інформації, що подається Учасником, а дає можливість виправити помилки допущені Учасником. Слід зазначити, що вимога щодо наявності цивільно-правового договору(ів) про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення, утилізації, видалення, знешкодження або захоронення іншому суб’єкту господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, у разі коли ліцензіат має право на здійснення виключно операцій із збирання та/або зберігання небезпечних відходів є Технічною та кількісною вимогою до предмета закупівлі і аж ніяк вимогою щодо субпідрядника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги до освіти працівників

Номер: bef34d6a257b43c594789b737f7f57e6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-007667-a.b1
Назва: Вимоги до освіти працівників
Вимога:
У складі тендерної документації вимагається занадто широкий перелік документів про навчання працівників. Зокрема: - документи, що підтверджують навчання за професією оператор котельної - чому ви вважаєте, що для надання необхідних послуг узагалі необхідна котельна? Є підприємства які використовують печі, утилізатори і т.д., тобто не мають котельних, аале спроможні надати псолуги не гірше, ніж ті, що мають.. - навіщо вам документи про навчання працівників пожежно-технічному мінімуму? Це не є сферою відповідальності замовника і не має стсоунку до предмета закупівлі, оскільки ви не закуповуєте жодних пожеженебезпечних послуг/товарі/робіт; - навіщо вам дипломи/сертифікати за фахом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване прирородокористування" одразу від 2 працівників? Невже ви вважаєте, що у вас такий великий обсяг послуг з яким не здатне впоратися підприємство з одним диплмоованим спеціалістом? Якщо так, то на яких підставах? - навіщо вам і з деяких інших навчань потрібні документи одразу на двох працівників? Ваші обсяги закупівлі послуг зовсім невеликі і не потребують великого штату; - Навіщо вам посвідчення курсу пов'язане з переробкою пластичних мас? У вас в предметі закупівлі відсутня послуга за якою потрібно переробляти пластичні смаси; - Посвідчення курсу «Спеціальне навчання працівників за курсом « Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками», яке ви вимагаєте, стосується якого саме обладнання? Загалом з якою метою ви висунули всі ці дивні вимоги до працівників, окрім дискримінації інших учасників? Просимо видалити чи суттєво скоротити вимоги до документів, що підтверджують навчання працівників, через необов'язковість та відсутність відношення до предмета закупівлі більшості з них.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією суб’єкт господарювання що провадить діяльність з небезпечними відходами повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Тому, для отримання якісних послуг у сфері поводження з небезпечними відходами, Замовником встановлені відповідні технічні вимоги до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.02.2023 18:00