-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
66510000-8 Страхові послуги
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товаріт, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178". Аукціон не проводитиметься (відповідно до змін до Постанови №1178, які затверджені Постановою КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1495)
Завершена
221 578.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 215.78 UAH
мін. крок: 1% або 2 215.78 UAH
Період оскарження:
09.02.2023 11:10 - 14.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
13eee3ec3207494ca8f38d8280d2c7c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-004586-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників. Так, Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначено надання листа-підтвердження про наявність підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів із зазначенням адреси і телефону, інформацію про які повинно бути внесено до Єдиного державного реєстру із зазначенням ЄДРПОУ, а також Додатком 3 до тендерної документації визначено, що Страховик повинен мати підрозділ (філію, представництво) у м. Чернігів
Крім того Замовник зазначив, що Це надасть додаткові гарантії, у разі настання страхового випадку, пришвидшити процедуру оформлення необхідних документів та виплати, що є дуже важливими в умовах воєнного стану та пандемії СOVID-19, сприятиме якнайшвидшому відновленню автомобіля, що вкрай необхідне для нашого підприємства, а особливо у даний час, коли значна кількість автотранспорту була передана до ЗСУ. Оскільки підприємство обслуговує безперебійно 24/7/365 все місто Чернігів та Чернігівську область та об’єднує понад 50 пунктів тимчасового та постійного базування бригад екстреної медичної допомоги, місце розташування яких територіально розгалужене та віддалене від центральної підстанції і працює в екстреному режимі, діяльність яких спрямована на надання невідкладної медичної допомоги в екстрених випадках, від чого залежить життя людей. Дані вимоги не були спрямовані на обмеження конкуренції між учасниками, чи такими, які можуть буди виконані лише одним або декількома учасниками, вони були зумовлені специфікою роботи Замовника. Дані вимоги зможе виконати доволі велика кількість страхових компаній, тому вони не можуть вважатись дискримінаційними.
Зазначене пояснення Замовника жодним чином не стосується предмету закупілі, тим паче, передачу автотранспорта на потреби ЗСУ, умов воєнного стану та пандемії СOVID-19. Оскільки врегулювання може і повинно в умовах воєнного стану та пандемії СOVID-19 врегульовуватися дистанційно в онлайн-режимі щоб не наражати на небезпеку працівників потенційних учасників та ТРЕТІХ ОСІБ (не замовника), в результаті настання можливих страхових подій при наданні послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Щодо пришвидшення розгляду заяв від потерпілих третіх осіб, а ніяк не замовника, оскільки отримувати страхові відшкодування за предметом закупівлі будуть треті особи, а не замовник. (послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, а не страхування КАСКО)
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, потерпілих третіх осіб (не Замовника). На підставі вищезазначеного, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Наголошуємо, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Крім того, компанії, які заощаджують на утриманні офісів, зможуть запропонувати нижчу ціну, що дозволить заощадити при наданні послуг предмету закупівлі, що є важливим показником при даній економічній ситуації, зумовленої воєнним станом та пандемією СOVID-19
Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимоги щодо обов’язкової наявності підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів із зазначенням адреси і телефону, інформацію про які повинно бути внесено до Єдиного державного реєстру із зазначенням ЄДРПОУ, а також з Додатку3 до тендерної документації вимогу, що Страховик повинен мати підрозділ (філію, представництво) у м. Чернігів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2023 10:11
Вирішення:
З метою пошуку надійних та платоспроможних страхових компаній та створення додаткових гарантій. Для безперебійної роботи автомобілів екстреної медичної допомоги, якісного вирішення спірних питань з інспектором, які можуть виникнути в момент настання страхової події, який у короткий час, зможе прибути на місце де сталася ДТП. З огляду на вище зазначене є необхідність у наявності підрозділу (представництва, філії тощо) в м. Чернігів, яке зазначено Єдиному державному реєстрі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
d5f2a45d89734c33ba01da1d20131021
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-004586-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників. Так, Розділом III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначено надання листа-підтвердження про наявність підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів із зазначенням адреси і телефону, інформацію про які повинно бути внесено до Єдиного державного реєстру із зазначенням ЄДРПОУ, а також Додатком 3 до тендерної документації визначено, що Страховик повинен мати підрозділ (філію, представництво) у м. Чернігів
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, потерпілих третіх осіб (не Замовника). На підставі вищезазначеного, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Наголошуємо, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимоги щодо обов’язкової наявності підрозділу (філії, представництва) у м. Чернігів із зазначенням адреси і телефону, інформацію про які повинно бути внесено до Єдиного державного реєстру із зазначенням ЄДРПОУ, а також з Додатку3 до тендерної документації вимогу, що Страховик повинен мати підрозділ (філію, представництво) у м. Чернігів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:41
Вирішення:
Розглянувши вимогу по даній закупівлі послуг, повідомляю наступне: Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь в закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та інші вимоги щодо предмета закупівлі визначалися замовником на підставі ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст.5 даного Закону, також, з огляду на пошук Замовником надійних та платоспроможних страхових компаній та створення додаткових гарантій для можливості безперебійного функціонування КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ЧОР. Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен мати підрозділ (представництво, філію тощо) в м. Чернігів, який зареєстрований в Єдиному державному реєстрі. Це надасть додаткові гарантії, у разі настання страхового випадку, пришвидшити процедуру оформлення необхідних документів та виплати, що є дуже важливими в умовах воєнного стану та пандемії СOVID-19, сприятиме якнайшвидшому відновленню автомобіля, що вкрай необхідне для нашого підприємства, а особливо у даний час, коли значна кількість автотранспорту була передана до ЗСУ. Оскільки підприємство обслуговує безперебійно 24/7/365 все місто Чернігів та Чернігівську область та об’єднує понад 50 пунктів тимчасового та постійного базування бригад екстреної медичної допомоги, місце розташування яких територіально розгалужене та віддалене від центральної підстанції і працює в екстреному режимі, діяльність яких спрямована на надання невідкладної медичної допомоги в екстрених випадках, від чого залежить життя людей.
Дані вимоги не були спрямовані на обмеження конкуренції між учасниками, чи такими, які можуть буди виконані лише одним або декількома учасниками, вони були зумовлені специфікою роботи Замовника. Дані вимоги зможе виконати доволі велика кількість страхових компаній, тому вони не можуть вважатись дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено