• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена).

Закупівля здійснюється в порядку Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178. Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2023 рік.

Завершена

495 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 953.00 UAH
Період оскарження: 09.02.2023 10:12 - 05.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: bb7dd1eb210a483b8bcf50e904cbb0bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-002554-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-02-09-002554-a. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2023-02-09-002554-a для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2023 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.05.2023 18:16
Дата виконання рішення Замовником: 04.05.2023 09:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляємо про скасування рішення від 11.04.2023 р.№ 11/04/ВТ-2023 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ПРАЙМ ТЕРРА” за процедурою закупівель – “М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена).”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-09-002554-а.
Автор: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Я. Олексієнко +380961437356 primeterra.ck@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: eeddbeab7fc44265a828f9fde99a8b6c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-002554-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-02-09-002554-a. 2. Встановити невідповідність ФОП Панченко Анатолій Анатолійович вимогам ТД, кваліфікаційним критеріям, невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у закупівлі № UA-2023-02-09-002554-a. 3. Скасувати рішення про визнання ФОП Панченко Анатолій Анатолійович переможцем закупівлі за номером UA-2023-02-09-002554-a та зобов’язати замовника скасувати всі рішення прийняті у цій закупівлі з моменту визнання ФОП Панченко Анатолій Анатолійович переможцем. 4. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію ФОП Панченко Анатолій Анатолійович у закупівлі за номером UA-2023-02-09-002554-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2023 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.04.2023 12:52
Дата виконання рішення Замовником: 04.04.2023 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель колегії № 3906-р/пк-пз від 29.03.2023 повний текст якого отримано 03.04.2023 року о 12:52 год, повідомляємо про скасування рішення про визнання фізичної особи-підприємця ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА переможця процедури закупівель – “М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена).”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-09-002554-а, прийнято рішення (протокол № 04/04/ВТ-2023 від 04.04.2023 року) про скасування Рішення від 13.03.2023 № 13/03/ВТ-2023 про визнання переможця у відкритих торгах за Особливостями за предметом закупівлі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо (М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2023-02-09-002554-a) та намір укласти договір з переможцем фізичної особи-підприємця ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА.
Автор: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Я. Олексієнко +380961437356 primeterra.ck@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 9760b9a5bfa14d4fb3eb1dab5cba8509
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-002554-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду у закупівлі UA-2023-02-09-002554-a. 2. Зобов'язати Замовника – Комунальний заклад «Черкаський обласний спеціалізований Будинок дитини» Черкаської обласної ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2023-02-09-002554-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2023 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.02.2023 16:28
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2023 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Повідомляємо що про виконання Постанови колегії від 22.02.2023 № 2060-р/пк-пз, та просимо розблокувати доступ до закупівлі UA-2023-02-09-002554-а 24.02.2023 року на електронну адресу АМК України були надіслані протокол УО від 24.02.2023 року та Перелік змін. Повторно Вас повідомляю про виконання Рішення №2060-р/пк-пз від 22.02.2023 року
Автор: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Я. Олексієнко +380961437356 primeterra.ck@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо невідповідності технічної специфікації товару

Номер: 72669f8d4548427e8b14620211a26509
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-002554-a.a2
Назва: Щодо невідповідності технічної специфікації товару
Вимога:
Відповідно до додатку 3 (технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації Замовник дійснює закупівлю "М’ясо яловичини (без кістки (свіжоморожене)". В блоці вимог до предмета закупівлі зазначено, що м’ясо яловичини (без кістки (свіжоморожене) має відповідати ДСТУ 4589:2006. Звертаємо увагу, що відповідно до умов ДСТУ 4589:2006 "НАПІВФАБРИКАТИ М’ЯСНІ НАТУРАЛЬНІ ВІД КОМПЛЕКСНОГО ДІЛЕННЯ ЯЛОВИЧИНИ ЗА КУЛІНАРНИМ ПРИЗНАЧЕННЯМ. Технічні умови" 4.3 Напівфабрикати виробляють порційними або ваговими: великокускові — з парної або охолодженої сировини; дрібнокускові — з охолодженої сировини. Також пуктом 10.2 (Зберігання) зазначеного ДСТУ визначено, що напівфабрикати випускають у реалізацію з температурою в товщі продукту від 0 С до 6 С. Умови зберігання передбачають тільки такі режими: від мінус 1 С до 1 С включно; від 0 С до 4 С включно; від 4 С до 6 С включно. Таким чином, ДСТУ 4589:2006 не передбачає умов для виготовлення та зберігання замороженого (свіжомороженого) м'яса, що свідчить про невідповідність технічної специфікації вимогам діючого законодавства. Враховуючи вищезазначене, просимо замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вжаємо вимогу обгрунтованою. Зміни буде внесено відповідно до Ваших пропозицій , з урахуванням чинного законодавства України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо протоколу випробувань згідно ТУ

Номер: f73e06f35d7f4daea65cb43dd977aa89
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-09-002554-a.b1
Назва: Щодо протоколу випробувань згідно ТУ
Вимога:
Відповдіно до пп. 1.2. пункту 1 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації учасники повинні надати: - протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного аттестату. Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт». Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту. Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли. Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників. Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою. Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі. Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У. Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У. Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Скаржника на участь у закупівлі, Скаржник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана на окремому аркуші.
Статус вимоги: Відхилено