• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання обладнання для навчального кабінету хімії для Костянтинівської спеціалізованої школи І - ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області

Доставка обладнання здійснюється за рахунок постачальника.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2018 12:23 - 22.01.2018 11:00
Вимога
Вирішена

Відповідь на оскарження

Номер: 39ac66dc6d1248ac81d36405cb3cd0d0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-18-001159-b.c3
Назва: Відповідь на оскарження
Вимога:
У відповідь на оскарження ФОП ГАРБУЗЮК ОКСАНИ ВЛАДИСЛАВІВНИ , доводимо до Вашого відому, що документи, які підтверджують якість принтера EPSON надані на наш запит Постачальником товару в тому обсязі, який загружений на ДЗО. Сертифікат відповідності та Декларація відповідності місять посилання, на конкретну модель принтера, що пропонується Замовником, і повністю підтверджує якість товару. Жоден Учасник не надав документи з посиланням на конкретну модель. Висновок сан-епідем експертизи буде наданий безпосередньо при відвантаженні товару (Постачальник надасть його при покупці). Оскільки ФОП Луценко працює без ПДВ, для зручності перегляду таблиці, Учасник вилучив стовпчик, без ПДВ, до речі в примітках зазначена інформація, що ФОП працює без ПДВ. Технічні характеристики товару та країна виробник вказана в Додатку 1 Тендерної документації. Це не є суттєвою помилкою оскільки вся інформація, зазначена в Ціновій пропозиції. Термін гарантії на обладнання вказані в Додатку 1, і лист-згода з умовами Договору передбачає згоду з гарантійними термінами на товар, які просить Замовник. Товар, запропонований ФОП ЛУЦЕНКО АННА ВОЛОДИМИРІВНА повністю відповідає вимогам і підтверджений документами якості, ФОП ЛУЦЕНКО А.В. запропонувала всі моделі товару, які хотів придбати Замовник. Тому Зауваження стосовно невідповідності вимогам Замовника є не підтвержені та необгрунтовані.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Товар, запропонований ФОП ЛУЦЕНКО АННА ВОЛОДИМИРІВНА повністю відповідає вимогам і підтверджений документами якості, ФОП ЛУЦЕНКО А.В. запропонувала всі моделі товару, які хотів придбати Замовник.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Cкарга

Номер: 97a7aac8ba654217b1a605b6f5e23fd1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-18-001159-b.a2
Назва: Cкарга
Вимога:
Відповідно до Протоколу Замовника про визначення Переможця № 27 від 06 лютого 2018р. Переможцем закупівлі визнано: Фізична особа-підприємець Луценко Анна Володимирівна, згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015 «39162000-5 Приладдя для навчальних закладів». Згідно п. 4 Тендерної документації: Вимоги до кваліфікації учасників, переможцем закупівлі не дотримані, оскільки Замовник вимагав надати копію Висновків державної санітарно - гігієнічної експертизи на весь запропонований товар. ФОП Луценко Анна Володимирівна не надала в складі своєї пропозиції наступний документ: копію висновку державної санітарно – гігієнічної експертизи на Принтер Epson. Відповідно до вимог замовника (п. 4 Тендерної документації) учасник повинен був надати в складі своєї пропозиції лист-підтвердження згоди щодо умов договору з обов’язковим зазначенням терміну гарантії на Товар. ФОП Луценко Анна Володимирівна не вказала в гарантійному листі термін гарантій на Ноутбук Dell, Принтер Epson, Мультимедійний Проектор ViewSonic, як того вимагав замовник. ФОП Луценко Анна Володимирівна не дотрималась встановленої клієнтом форми цінової пропозиції, а саме: не заповнила колонки таблички пропозиції з назвами - Технічні характеристики товару, який пропонується Учасником - Виробник (вказати повну назву підприємства), країна. Також було змінено структуру таблиці: вилучено стовпчик з встановленої клієнтом форми цінової пропозиції. На підставі вищезазначеного, просимо переглянути своє рішення стосовно визнання переможцем Фізичної особи-підприємця Луценко Анни Володимирівни.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Оскарження ФОП ГАРБУЗЮК ОКСАНИ ВЛАДИСЛАВІВНИ та зауваження стосовно невідповідності вимогам Замовника є не підтвержені та необгрунтовані.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: 0236a94c5e7a4e89af505911b1ca091a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-18-001159-b.a1
Назва: Оскарження
Вимога:
Відповідно до Протоколу Замовника про визначення Переможця № 19 від 30 січня 2018 р. Переможцем закупівлі визнано: ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМС”, згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015 «39162000-5 Приладдя для навчальних закладів» (Комплект мультимедійного обладнання у складі: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, принтер, ноутбук, базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки). Відповідно до п. 4 Тендерної документації: Вимоги до кваліфікації учасників, Замовник просив надати копію Висновків державної санітарно – гігієнічної експертизи на товар. ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМ” прикріпив Висновок державної санітарно – гігієнічної експертизи на: - інтерактивну дошку, в якому зазначено, що Висновок дійний до 10 січня 2018 року, тобто на момент аукціону висновок вже був просрочений. Також ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМ” не додав Сертифікат відповідності на інтерактивну дошку, як вимагав Замовник. - принтер EPSON – Висновка немає та взагалі ніяких документів, що підтверджують якість, оскільки Учасник надав Висновок на проектори мультимедійні, а не на принтери. А також, звертаю вашу увагу, що Висновок виданий Офіційному представнику EPSON в Російській Федерації, що суперечить чинному Законодавству України та підпадає під дію Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017. - проектор ViewSoniс – Висновка немає, адже Учасник надав Протокол № 5646 санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.12.2016 року, в якому навіть не зазначено марка, модель проектору, що пропонується для тендеру. Такий протокол можна додати до будь-якої моделі, і він не є гарантом якості товару. - Ноутбук Dell – Висновки відсутні взагалі. Тому можна вважати, що ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМ” не підтвердив якість та безпеку запропонованої продукції відповідно до чинного законодавства, на виконання Наказу Міністерства освіти і науки від 22.06.2016 р. № 704,  та листа Міністерства освіти і науки України №1/9-522, №1/9-525 від 04.10.2016 р. Відповідно до Технічного опису предмету закупівлі, а саме інтерактивної дошки, Замовник просив кількість гарячих клавіш — не менше 20 з кожного боку, ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМ” пропонує 16 гарячих клавіш, що суттєво знижує зручність використання дошки в навчальному процесі як для вчителя, так і для учня. В Тендерній документації Замовник вказав на необхідність сервісного центру в м. Черкаси, але ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМ” не надав жодної інформації стосовно наявності сервісних центрів ні в м. Черкаси, ні взагалі по Україні. На підставі вищезазначеного, просимо переглянути своє рішення стосовно визнання переможцем ТОВ ”ІНТЕР СИСТЕМ”. У разі відсутності обґрунтованої відповіді ми змушені будемо звернутися до державних та громадських організацій, які займаються контролем та перевіркою державних закупівель з метою надати правову оцінку діям Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 01.02.2018 15:18