-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Торги відмінено
421 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 210.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2023 21:35 - 13.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірне відхилення
Номер:
b9da45d6e36b4a089eabd7d90d2075b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-017213-a.a1
Назва:
Вимога на неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний замовнику,
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 190223 пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дівесбуд» було відхилено. Ми вважаємо це рішення незаконним, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та умов Тендерної Документації так як:
1. Пунктом 1.1 Додатку 1 Тендерної Документації вимагається «Довідка в довільній формі або за встановленою замовником формою про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору». При цьому Замовник не ставить жодних вимог щодо даних, які така довідка в довільній формі має містити. Учасники мають право у довільній формі надати вищенаведену довідку.
2. Пунктом 2.2 Додатку 1 Тендерної Документації вимагається «Довідка у довільній формі або за встановленою замовником формою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для постачання товару/надання послуг та виконання умов договору». При цьому Замовник не ставить жодних вимог щодо даних, які така довідка в довільній формі має містити. Учасники мають право у довільній формі надати вищенаведену довідку.
3. Пунктом 3.2 Додатку 1 Тендерної Документації вимагається «Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). У випадку подання відгуку, відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу». Даним пунктом передбачено подання Учасником копії видаткової накладної або сканованої копії з оригінала листа-відгука(ів). Отже, Учасник не зобов`язаний подавати лист-відгук у разі подання копії видаткової накладної.
Щодо пункту, що Учасником було надано «Видаткові та накладні надані на різні договори»: в складі тендерної пропозиції нами було подано Договір №11-316 Т від 14 березня 2017 року та видаткові накладні до нього, які завантажені під назвою «8-9. Аналогічний договір.rar». Учасник виконав вимогу Замовника, а Замовник не вказав в протоколі щодо того, які саме видаткові накладні подані не до аналогічного договору. Окрім того, з вимоги тендерної документації зрозуміло, що достатньо подати одну видаткову накладну, а не на всю суму договору.
4. Стосовно дати видачі СТАТУТУ: в Статуті вказана дата реєстрації і дата рішення засновника 06.10.2015. 2014 рік не є датою видачі Статуту, а є датою його складення. Складення Статуту відбувається до моменту його реєстрації, а відтак може містити відмінну від дати реєстрації дату.
12.07.2021 зміни в Статут щодо нового засновника не вносилися. Замовник посилається у протоколі на Clarity Project, який не є офіційним веб-ресурсом органів влади, а відтак не може слугувати джерелом інформації щодо визначення внутрішніх змін підприємства.
Також відповідно п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник в разі виявлення невідповідностей, які підпадають під дію Особливостей, надає 24 години на їх виправлення учаснику торгів. Замовник не надав право учаснику на виправлення невідповідностей. Протокол Замовника про відхилення пропозиції не містить інформації щодо законодавчої підстави відхилення пропозиції учасника (з посиланням на Особливості).
Отже, враховуючи вищенаписане, просимо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 190223. У випадку відмови будемо подавати скаргу в Антимонопольний комітет України у зв`язку з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та умов Тендерної Документації.
З повагою, Товариство з обмеженою відповідальністю «Дівесбуд»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2023 14:57
Вирішення:
Відповідно вашої вимоги, вам буде надано 24 години для надання уточнень згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено