• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

39510000-0 Вироби домашнього текстилю (наволочки, підодіяльники, простирадла, подушки, рушник банний, рушник вафельний, рушник для ніг, рушник махровий)

Вироби домашнього текстилю (наволочки, підодіяльники, простирадла, подушки, рушник банний, рушник вафельний, рушник для ніг, рушник махровий)

Завершена

128 020.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 641.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2018 12:09 - 28.01.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на рішення Замовника

Номер: 61201d3f5a544c17a0101c152fa34987
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-001384-c.c1
Назва: Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Згідно протоколу №68 від 06.02.2018р. тендерний комітет відхилив пропозицію ТОВ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ" по предмету закупівлі ДК 021:2015-39510000-0 Вироби домашнього текстилю (наволочки, підодіяльники, простирадла, подушки, рушник баний, рушник вафельний, рушник для ніг, рушник махровий), що не відповідає документації допорогових закупівель, а саме: - не виконано вимоги пункту 1.12 Документації допорогових закупівель в частині не надання документів щодо підтвердження виконання аналогічних договорів (наприклад, акт виконаних робіт, що підтверджує виконання договору тощо) на томість було надано документи які не вимагались документацією допорогових закупівель. Вважаємо відхилення нашої пропозиції не перавомірним. Згідно пункту 1.12 Документації допорогових закупівель учасник мав надати скановані копії договорів на виконання аналогічних робіт та підтвердження щодо виконання даних робіт (наприклад акт виконаних робіт, що підтверджує виконання договору, тощо). ТОВ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ" виконало вимогу замовника в цілому надавши договори аналогічних робіт та відгуки від замовників, які підтверджують повне виконання договорів. Замовник чітко указав "тощо". Тому враховуючи вище викладене, вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення нашої пропозиції та повторно розглянути її.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом було відхилено пропозицію вищевказаного товариства яяк таку, що не відповідає документації допорогових закупівель, а саме: -не виконано вимоги пункту 1.12 Документації допорогових закупівель в частині не надання документів щодо підтвердження виконання аналогічних договорів (наприклад, акт виконаних робіт, що підтверджує виконання договору, тощо) на томість було надано документи які не вимагались документацією допорогових закупівель. Ускарзі зазначається, що ТОВ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ" виконало вимогу замовника в цілому надавши договори аналогічних робіт та відгуки від замовників, які підтверджують повне виконання договорів. Замовник чітко указав "тощо". Тому враховуючи вище викладене, вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення нашої пропозиції та повторно розглянути її. Відповідно до Порядоку здійснення допорогових закупівель (Затверджено Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35), а саме: пункту 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Крім того, відповідно до : пункту 6.5. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Пункту 6.6. Подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. пункту 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій - поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. пукту 9.3. Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Наступним етапом Закупівлі є підписання договору. Враховуючи викладене та вимоги Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» основою виконання будьякого договору є первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію; Відгук або лист не є підтвердження виконання договору Так як ВІДГУК - документ, в якому висловлюються думки спеціаліста (колективу) з приводу будь-якої роботи (наукової праці, що має бути надрукована), а також висновки про наукові, навчальні роботи, звіти тощо Крім того учасником не використано право щодо усунення двоякого розуміння певних абревіатур , а саме: У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Також згідно документації допорогових закупівель Замовник не вимагав надавати Відгуки та інші документи що підтверджують їх досвід крім аналогічних договорів. Враховуючи вищевикладене вважаю скаргу незадоволеною.
Статус вимоги: Не задоволено