• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емаль двокомпонентна (44810000-1 Фарби)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

4 488 569.34 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 442.85 UAH
Період оскарження: 08.02.2023 16:43 - 24.02.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Неправомірне відхилення

Номер: 1550dc72248f4d07a61feba9162cb675
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.a14
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Ми, ТОВ «КОЛОР С.І.М.», не погоджуємося з Вашим рішення щодо відхилення нашої пропозиції, оскільки: - У наданих нами технічних характеристиках на лакофарбову продукцію наявне підтвердження щодо збереження декоративних та антикорозійних властивостей протягом не менше 14 років. Зокрема, таке підтвердження міститься в документі №146/ДЗ від 24.02.2023р., де ми, підписом директора як уповноваженої особи, підтверджуємо відповідність запропонованих матеріалів Вашим вимогам, що містяться в Додатку №1, а також в документі №149/ДЗ від 24.02.2023р., наданому згідно Додатку №4, в якому гарантійний строк експлуатації становить не менше 14 років від моменту вводу в експлуатацію. Звертаємо Вашу увагу також на те, що в тендерній документації відсутні будь-які вимоги щодо надання підтвердження щодо збереження декоративних та антикорозійних властивостей протягом не менше 14 років, способів такого підтвердження чи переліку документів, які б Вами були прийняті, як підтвердження Вашої вимоги. Відхилення пропозиції за ненадання підтвердження, яке не вимагалося тендерною документацією, є неправомірним. - Технічні показники надані на запропонований товар, що є еквівалентом до товару, який Ви зазначаєте в тендерній документації, відповідно технічні параметри та характеристики повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в тендерній документації. Яким чином Ви могли б довести, що технічні показники, які вимірювалися при наших температурах є гіршими ніж зазначені Вами показники, що вимірювалися за вказаними Вами температурами? Ми, як виробник з багаторічним досвідом, власною лабораторією та кваліфікованим персоналом, стверджуємо, що технічні показники виміряні при зазначених нами температурах свідчать про те, що запропонований нами еквівалент має кращі (не гірші) показники, ніж зазначено в тендерній документації. Для прикладу, час висихання до ступеню 3 при температурі (20±2)°С на запропонований товар становить не більше 4 годин, що значно краще, ніж Ви вимагаєте – не більше 5 годин при (23±2)°С (що є вищою температурою, відповідно фарба мала б сохнути швидше). Більше того, температури вказані в діапазоні, тобто Ваші вимоги (23±2)°С, що може становити від 21 до 25 °С. Ми надали показники (20±2)°С, тобто від 18 до 22 °С, відповідно наша температура при вимірюванні могла бути 21 чи 22°С, що повністю відповідає Вашим вимогам. Тому, Вами жодним чином не доведено, що запропоновані нами технічні показники виміряні при наших температурах не відповідають Вашим вимогам або є гіршими від Ваших вимог. - Надані учасником технічні характеристики на затверджувач повністю відповідають нашій пропозиції та вимогам тендерної документації, оскільки нами надано еквівалент товару. В тому ж Додатку А Вами зазначено, що для оптимальної сполучуваності шарів лакофарбового покриття (здатності утворювати покриття) необхідно щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюються покриття, були одного виробника. Зважаючи на цю вимогу, ми, як учасники, повинні запропонувати матеріали одного виробника, в тому числі затверджувач, який би підходив за призначенням, до інших запропонованих матеріалів цього ж самого виробника. Саме тому затверджувач «Колорін ПУ-2К-716», виробництва ТОВ «КОЛОР С.І.М.» призначений для затвердження двокомпонентних лакофарбових матеріалів, емалей «Колорін ПУ-2К-716», грунтовки «Колорін ПУ-2К-030», «Колорін АК-2К-251HS» також виробництва ТОВ «КОЛОР С.І.М.», а затверджувач «Колорін ЕП-2К-022» призначений для затвердження грунтовки «Колорін ЕП-2К-022» виробництва ТОВ «КОЛОР С.І.М.». Яке інше в нього може бути призначення, якщо всі лакофарбові матеріали, які утворюються покриття, повинні бути одного виробника? Таким чином, на підставі наших беззаперечних аргументів вимагаємо скасувати Ваше рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Досвід постачання для потреб АТ «Укрзалізниця».

Номер: 604ece7d7cf643f496239c39605253db
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.b13
Назва: Досвід постачання для потреб АТ «Укрзалізниця».
Вимога:
Уважно вивчив Вашу попередню відмову на нашу вимогу наголошуємо, що додання листу відгуку тільки поширює коло учасників. Просимо прийняти до уваги що на протязі останніх 8 років до підроздіів пасажирського господарства АТ «Укрзалізниця» лакофарбову продукцію постачає виключно ТОВ «Завод нових технологій», таким чином надання договорів постачання у інших учасників відсутнє. Дана вимога створює штучну монополію для ТОВ «Завод нових технологій». Враховуючи вище викладене та з метою розширення кола учасників, здійснення конкурентної закупівлі вимагаємо додати лист відгук до переліку документів які підтверджують використання продукції при фарбуванні пасажирських вагонів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією передбачено вимоги, які підвереджують якість продукції, а саме: «Для оптимальної сполучуваності шарів лакофарбового покриття (здатності утворювати покриття) необхідно щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюють покриття, були одного виробника. В разі, якщо лакофарбова продукція не проходила випробувань згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, потрібне проведення її натурних випробувань не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку. В разі, якщо лакофарбова продукція раніше не використовувалась для фарбування пасажирських вагонів необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року. Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні пасажирських вагонів може бути довідка про наявність договору на постачання продукції для потреб пасажирського господарства АТ «Укрзалізниця» терміном не менше одного року. Двокомпонентне лакофарбове покриття повинно забезпечувати збереження декоративних та антикорозійних властивостей протягом не менше 14 років.» Враховуючи вищенаведені вимоги слід зазначити, що для підтвердження можливості використання лакофарбової продукції при фарбуванні пасажирських вагонів необхідно провести випробування згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, або провести натурні випробування не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку. Тобто вимога про наявність договору на постачання продукції є винятком, оскільки свідчить про наявність вище перелічених випробувань та досвіду у використанні продукції в пасажирському господарстві. Лист-відгук не відображає наявності вище перелічених висновків про натурні випробування та результатів експлуатаційних випробувань. Вимоги до продукції сформовані з урахуванням діючих вимог АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

заниження бюджету закупівлі

Номер: 422addafa8f748fc8759e119e2cbf82f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.a12
Назва: заниження бюджету закупівлі
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній процедурі. В свою чергу, повідомляємо, що Замовником торгів суттєво занижено бюджет закупівлі лакофарбової продукції, який було сформовано на підставі цінових пропозицій актуальних ще у 2021 році і який вже не відповідає вимогам та можливостям, що сформувалися у 2023 році і тим самим не дає можливості взяти участь у закупівлі і запропонувати якісну продукцію вітчизняного виробника. А саме, Замовником не враховано значне підвищення цін на основні матеріали та компоненти, що застосовуються при виробництві лакофарбової продукції, та підвищення собівартості виробництва. Також відбулось значне зростання цін на електроенергію для виробників, через що дуже суттєво зросла не тільки собівартість продукції, а й робіт з її виробництва, зокрема не враховано наступні цінові чинники, що прямо впливають на вартість продукції: - з кінця 2022р., відбулось чергове збільшення вартості енергоресурсів для виробництва; - з початком війни відбулось дуже значне підвищення курсу іноземної валюти, що прямо впливає на вартість продукції Євро (EUR) /2021р./-32, Євро (EUR) /2023р./ -39,3826; - також ще навесні відбулось чергове збільшення вартості тари та паливно мастильних матеріалів і відповідно транспортних послуг більше ніж на 30%.; - крім того, продовжує нарощувати темпи інфляція в країні через війну. Замовник, занижуючи реальний бюджет закупівлі позбавляє можливості учасників брати участь у торгах та запропонувати якісну продукцію вітчизняного виробництва за реальними ринковими цінами, що по-перше призводить до дискримінації учасників, адже обмежує коло учасників, а по-друге Замовник ризикує придбати неякісний аналог продукції, що не забезпечить виконання високих якісних вимог Замовника. Звертаємося до Замовника з вимогою щодо збільшення очікуваної вартості процедури закупівлі на лакофарбову продукцію у відповідність до реальних ринкових цін станом на початок 2023 року. Також додаємо Лист підтвердження відповідного органа.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У Замовника відсутні підстави для збільшення очікуваної вартості
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

заниження бюджету закупівлі

Номер: 7465d3a8350a43b5890e1927c0752ae4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.a11
Назва: заниження бюджету закупівлі
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній процедурі. В свою чергу, повідомляємо, що Замовником торгів суттєво занижено бюджет закупівлі лакофарбової продукції, який було сформовано на підставі цінових пропозицій актуальних ще у 2021 році і який вже не відповідає вимогам та можливостям, що сформувалися у 2023 році і тим самим не дає можливості взяти участь у закупівлі і запропонувати якісну продукцію вітчизняного виробника. А саме, Замовником не враховано значне підвищення цін на основні матеріали та компоненти, що застосовуються при виробництві лакофарбової продукції, та підвищення собівартості виробництва. Також відбулось значне зростання цін на електроенергію для виробників, через що дуже суттєво зросла не тільки собівартість продукції, а й робіт з її виробництва, зокрема не враховано наступні цінові чинники, що прямо впливають на вартість продукції: - з кінця 2022р., відбулось чергове збільшення вартості енергоресурсів для виробництва; - з початком війни відбулось дуже значне підвищення курсу іноземної валюти, що прямо впливає на вартість продукції Євро (EUR) /2021р./-32, Євро (EUR) /2023р./ -39,3826; - також ще навесні відбулось чергове збільшення вартості тари та паливно мастильних матеріалів і відповідно транспортних послуг більше ніж на 30%.; - крім того, продовжує нарощувати темпи інфляція в країні через війну. Замовник, занижуючи реальний бюджет закупівлі позбавляє можливості учасників брати участь у торгах та запропонувати якісну продукцію вітчизняного виробництва за реальними ринковими цінами, що по-перше призводить до дискримінації учасників, адже обмежує коло учасників, а по-друге Замовник ризикує придбати неякісний аналог продукції, що не забезпечить виконання високих якісних вимог Замовника. Звертаємося до Замовника з вимогою щодо збільшення очікуваної вартості процедури закупівлі на лакофарбову продукцію у відповідність до реальних ринкових цін станом на початок 2023 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У Замовника відсутні підстави для збільшення очікуваної вартості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Досвід постачання для потреб АТ «Укрзалізниця».

Номер: 81f9df01cfc64373843d74bb2053b192
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.b10
Назва: Досвід постачання для потреб АТ «Укрзалізниця».
Вимога:
З метою розширення кола учасників та здійснення конкурентної закупівлі просимо додати лист відгук до переліку документів які підтверджують використання продукції при фарбуванні пасажирських вагонів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією передбачено вимоги, які підвереджують якість продукції, а саме: «В разі, якщо лакофарбова продукція не проходила випробувань згідно ТЗ, програми і методики експлуатаційних випробувань дослідних зразків, потрібне проведення її натурних випробувань не менше 1-го року з оформленням відповідного висновку. В разі, якщо лакофарбова продукція раніше не використовувалась для фарбування пасажирських вагонів необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року. Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні пасажирських вагонів може бути довідка про наявність договору на постачання продукції для потреб пасажирського господарства АТ «Укрзалізниця» терміном не менше одного року. Двокомпонентне лакофарбове покриття повинно забезпечувати збереження декоративних та антикорозійних властивостей протягом не менше 14 років.» Таким чином додаткова вимога щодо додання листа - відгуку недоцільна та в свою чергу обмежує коло учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Розподіл на окремі лоти

Номер: a929f755a3ae489ca86b0f39639e102e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.b9
Назва: Розподіл на окремі лоти
Вимога:
Враховуючи значну вартість закупівлі, а також нестачу обігових коштів у значної кількості виробників та значний строк відстрочки платежу за договором, вимагаємо розділити закупівлю на окремі лоти. Розподіл закупівлі на окремі лоти дозволить прийняти участь більшій кількості виробників, що призведе до більшої конкуренції та зменшенню загальної вартості закупівлі та дозволить заощадити Замовнику додаткові кошти. Поділ на окремі лоти дозволить Вам провести закупівлю виконав вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи, що лакофарбні матеріали задіяні в єдиному технологічному процесі, для запобігання несумісності компонентів та оптимальної сполучуваності шарів лакофарбного покриття (здатності утворювати покриття), необхідно, щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюють покриття, були одного виробника. Дана несумістність може призвести до погіршення характеристик покриття та порушення технологічного процесу. У зв’язку з вищенаведеним у Замовника немає доцільності розбивати закупівлю на лоти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 43545cf7857c4011994d3bc3997809fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.c8
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Для розширення кола учасників та усунення дискримінації щодо учасників закупівлі вимагаємо усунити з переліку документів, які повинен надати учасник, вимогу п.3.3 Додатку 1. Дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що вимога щодо надання копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки, копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниця» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України підпадає під ознаки антиконкурентних дій, встановлених ст.15 вищезазначеного закону, а тому вищезазначені дискримінаційні вимоги в тендерній документації мають бути приведені у відповідність до вимог ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення відповідних змін. Оскільки у такому разі, кожен Замовник може зловживати правами і щоразу вимагати від Учасників надання будь-якого документу, що жодного відношення до предмету закупівлі не має і не впливає на якість та виконання робіт. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з положенням ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Досвід постачання для потреб АТ «Укрзалізниця».

Номер: 62916b641b084f2185dea6c3e676555a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.b7
Назва: Досвід постачання для потреб АТ «Укрзалізниця».
Вимога:
З метою розширення кола учасників та здійснення конкурентної закупівлі просимо додати лист відгук до переліку документів які підтверджують використання продукції при фарбуванні пасажирських вагонів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи складну структуру Замовника та процедуру розгляду звернень просимо вас вдруге розмістити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Розподіл на окремі лоти

Номер: dca9875f07db4f6494e6b3290daae4bd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.b6
Назва: Розподіл на окремі лоти
Вимога:
Враховуючи значну вартість закупівлі, а також нестачу обігових коштів у значної кількості виробників та значний строк відстрочки платежу за договором, вимагаємо розділити закупівлю на окремі лоти. Розподіл закупівлі на окремі лоти дозволить прийняти участь більшій кількості виробників, що призведе до більшої конкуренції та зменшенню загальної вартості закупівлі та дозволить заощадити Замовнику додаткові кошти. Поділ на окремі лоти дозволить Вам провести закупівлю виконав вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи складну структуру Замовника та процедуру розгляду звернень просимо вас вдруге розмістити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

заниження бюджету закупівлі

Номер: 41e7e87da817482684097bf90c04f4b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-015501-a.b5
Назва: заниження бюджету закупівлі
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній процедурі. В свою чергу, повідомляємо, що Замовником торгів суттєво занижено бюджет закупівлі лакофарбової продукції, який було сформовано на підставі цінових пропозицій актуальних ще у 2021 році і який вже не відповідає вимогам та можливостям, що сформувалися у 2023 році і тим самим не дає можливості взяти участь у закупівлі і запропонувати якісну продукцію вітчизняного виробника. А саме, Замовником не враховано значне підвищення цін на основні матеріали та компоненти, що застосовуються при виробництві лакофарбової продукції, та підвищення собівартості виробництва. Також відбулось значне зростання цін на електроенергію для виробників, через що дуже суттєво зросла не тільки собівартість продукції, а й робіт з її виробництва, зокрема не враховано наступні цінові чинники, що прямо впливають на вартість продукції: - з кінця 2022р., відбулось чергове збільшення вартості енергоресурсів для виробництва; - з початком війни відбулось дуже значне підвищення курсу іноземної валюти, що прямо впливає на вартість продукції Євро (EUR) /2021р./-32, Євро (EUR) /2023р./ -39,3826; - також ще навесні відбулось чергове збільшення вартості тари та паливно мастильних матеріалів і відповідно транспортних послуг більше ніж на 30%.; - крім того, продовжує нарощувати темпи інфляція в країні через війну. Замовник, занижуючи реальний бюджет закупівлі позбавляє можливості учасників брати участь у торгах та запропонувати якісну продукцію вітчизняного виробництва за реальними ринковими цінами, що по-перше призводить до дискримінації учасників, адже обмежує коло учасників, а по-друге Замовник ризикує придбати неякісний аналог продукції, що не забезпечить виконання високих якісних вимог Замовника. Звертаємося до Замовника з вимогою щодо збільшення очікуваної вартості процедури закупівлі на лакофарбову продукцію у відповідність до реальних ринкових цін станом на початок 2023 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У Замовника відсутні підстави для збільшення очікуваної вартості.
Статус вимоги: Відхилено