-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами код ДК 021:2015 44170000-2 Листи (будівельні) код ДК 021:2015 44172000-6 Підвісна стеля типу Армстронг
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2023 16:41 - 13.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
6c0c066febd34651960cad1367f15017
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-015446-a.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ЛІКАРНЯ СВЯТОГО МАРТИНА"
Уповноваженій особі
Меліка Надії Юріївні
Доброго дня Надія Юріївна!
Мене звати Сергій Бакумов, я являюсь начальником відділу продажу ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ". Ми є виробниками підвісних стель різного типу, в т.ч. стелі армстронг, і вже більше двадцяти років виготовляємо нашу продукцію, працюючи як на українському ринку, так і з Європейськими партнерами. Ми подаємо конкурентно спроможну ціну та якість підтверджену міжнародними сертифікатами (див. у вкладені).
Нами була подана пропозиція на участь у відкритих торгах з особливостями згідно із Вашим замовленням - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами код ДК 021:2015 44170000-2 Листи (будівельні) код ДК 021:2015 44172000-6 Підвісна стеля типу Армстронг для КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ СВЯТОГО МАРТИНА".
16.02.2023 у 18:00 пропозиції торгів було відкрито. Наша ціна 221 166,68 грн з ПДВ виявилась найнижчою.
17.02.2023 у 10:21 Ви завантажили вимогу про усунення порушення в нашій тендерній пропозиції:
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ" (код ЄДРПОУ 42302702)
1) згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 Інша інформація Розділу «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
2) На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий після оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Учасником не подано довідки та повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданого після оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Поданий учасником витяг станом на 10.11.2022 р.
В даній вимозі було вказано ДВА пункти для виправлення зазначені вище, а незавантажений сертифікат відповідності за помилку визначений НЕ БУВ. В той самий день дані недоліки були виправлені, документи завантажені на майданчик zakupki prom, і Вас попереджено по телефону, що ми усунули вказані Вами порушення. Ми просили Вас перевірити відповідність поданих нами документів, і в разі виявлення недоліків обов’язково з нами зв’язатись.
18.02.2023 у 10:18 ніякого рішення по даній закупівлі на майданчику не з’явилось.
20.02.2023 ніякого рішення не було (і з Вашою сторони не було ніякої інформації з приводу не завантажених документів, чи додаткових помилок)
20.02.2023 у 17:12 з’явилося рішення, що нашу пропозицію дискваліфіковано. Пояснення – не завантажено сертифікат якості. Наразі розглядається пропозиція, що є дорожчою за нашу на 18363, 87 грн бюджетних коштів.
Згідно вище вказаної інформації в нас виникає питання:
Чому коли 17.02.2023 у 10:21 Ви завантажили вимогу про усунення порушення в нашій тендерній пропозиції, пунктів на виправлення було всього два (див.вище), а не завантажений сертифікат якості не був визнаний за помилку?
Ми вважаємо, що рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції є не правомірним. Незавантажений сертифікат відповідності є технічною помилкою при заповненні тендерної документації, яку одразу було б виправлено, якщо б Ви вважали за потрібне надати нам інформацію про цей недолік.
З Вами неодноразово зв’язувалися із питанням коректування пропозиції (помилок та документів), на що ніякої поради чи відповіді від Вас не отримали.
Ми залишаємо за собою право оскаржити рішення дискваліфікації до: 27.02.2023 00:00.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат профіль.JPG 22.02.2023 08:36
- Сертифікат плита.pdf 22.02.2023 08:36
- img20230224_16270192.pdf 24.02.2023 16:29
Дата подачі:
22.02.2023 08:36
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги учасника ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ", код ЄДРПОУ:42302702, поданої до Комунального некомерційного підприємства «Лікарня Святого Мартина», з приводу надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, повідомляємо наступне.
Замовником - Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня Святого Мартина» (далі – Замовник) 08.02.2023 року було розпочато проведення процедури закупівлі згідно оголошення UA-2023-02-08-015446-a, за предметом закупівлі Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами код ДК 021:2015 44170000-2 Листи (будівельні) код ДК 021:2015 44172000-6 Підвісна стеля типу Армстронг.
Дана Процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються замовником за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Найбільш економічно вигідною визначено електронною системою закупівель саме пропозицію учасника ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ".
Щодо безпосереднього розгляду документів учасника, підвантажених до електронної системи закупівель, зазначаємо наступне. При розгляді документів встановлено невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На виконання вище зазначених вимог, 17.02.2023 р. Замовником сформовано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Дія даної вимоги встановлена до 18.02.2023 р. 10.18 год. В зв’язку з тим, що повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель розміщується у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, після спливу строку дії вимоги, замовник має право на розгляд тендерної пропозиції учасника ( в межах 5 робочих днів).
Щодо технічних вимог, передбачених тендерною документацією по даному предмету закупівлі (Додаток 3) повідомляємо, що для підтвердження якості товару Постачальник (учасник процедури закупівлі) повинен був надати у складі тендерної пропозиції завірені належним чином копії наступних документів: завірені копії сертифікатів відповідності, що засвідчують якість та безпеку продукції. Учасником ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ" відповідних документів не було надано.
Враховуючи, що пунктом 40 Особливостей не передбачено можливості усунення невідповідностей в тендерні пропозиції учасника в частині інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ".
Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.02.2023 року № 164) було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ".
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД СТЕЛЬ", визначені підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, відповідно прийняте рішення не суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та не порушуює права та законні інтереси учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено