• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари (папір офісний)

Завершена

89 339.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 893.39 UAH
Період оскарження: 08.02.2023 15:06 - 13.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 3a1d1448d0934abe97725561544736b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-012038-a.a2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-02-08-012038-a на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015 – 30190000-7(канцелярські товари (папір офісний) де Замовником виступає Виконавчий комітет Запорізької міської ради, нами було встановлено, що технічні параметри до Паперу А4 та А3 були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу з цілими значеннями, без допусків, хоча в сертифікатах якості виробників, зазначаються допуски до технічних показників. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4 та А3 , а саме: Білизна – не менше 169%, Товщина – не менше 107, Шорсткість, не менше 120, Вологість – не менше 4,0 %, Яскравість – не менше 112% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Також, хочемо зазначити, що в жодних відкритих торгах з особливостями немає таких дискримінаційних вимог що Учасник повинен мати офіс та/або склад на території м.Запоріжжя та надати документи на підтвердження наявності у Учасника офісу та/або складу на території м. Запоріжжя, а саме: документ, що посвідчує право власності Учасника на вказане нерухоме майно, запис про яке міститься у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або документ, що посвідчує право користування вказаним нерухомим майном. Ці вимоги повністю дискримінують всіх інших потенційних учасників приймати участь в даній закупівлі. Просимо вас зробити зміни та видалити ці дискримінаційні вимоги. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу UA-2023-02-08-012038-a.a2 на закупівлю Канцелярські товари (папір офісний) за ДК 021:2015: 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-08-012038-a - про дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, повідомляємо наступне: вважаємо дане твердження безпідставним, адже відомо про достатню кількість виробників паперу та їх торгівельних марок, продукція яких відповідає даним критеріям, що підтверджується відповідними сертифікатами якості цих виробників. Отже, технічні характеристики паперу, що визначені тендерною документацією не обмежують конкуренції, забезпечують залучення максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції. Звертаємо вашу увагу, що характеристики, вказані в технічних вимогах до офісного паперу формату А4, А3 80 г/м2 клас «А» покликані забезпечити друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечити кращу працездатність офісної техніки. Папір має бути ідеальний для друку документів на високошвидкісних принтерах і копірах як для одностороннього, так і для двостороннього друку. Безумовно, показник «шорсткість» або «гладкість» впливає на якість друкованого зображення. Дуже шорсткі папери можуть викликати одночасне захоплення двох і більш листів або застрягання в копіювальному апараті, а також невисоку щільність друку («рябий друк»), особливо в зонах заливки великих площ паперу. Показник непрозорості важливий параметр для двостороннього друку. Висока непрозорість паперу перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони листу, на його лицьову сторону. Низький показник вологості забезпечує більшу стабільність паперу при високих перепадах температур в копіювальних апаратах та принтерах. Таким чином, папір з меншою вірогідністю скручуватиметься або м'ятиметься під впливом процесу перенесення зображення. Таким чином, вимогу щодо зниження показників до цих характеристик вважаємо недоцільним, адже такі зміни призведуть до пониження якісних характеристик паперу. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» дискримінація - заборонена, оскільки це обмеження прав когось із учасників. Дискримінація учасників у публічних закувлях - це встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. На території відповідного міста будь хто може мати складське приміщення. Крім того відповідно до умов тендерної документації, поставка товару здійснюється за графіками. Для нас є важливим щоб поставка товару була вчасною та не порушувала графіки Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник встановлює вимоги до учасника про наявність матеріально - технічної бази Враховуючи вище вказане, вважаємо, що вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.02.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 757b3c76957340fc9cf898d2bba8b600
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-012038-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, в п.п.1.1. п.1. Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації вами визначено кваліфікаційний критерій "1.1. Учасник повинен мати офіс та/або склад на території м. Запоріжжя. На підтвердження наявності у Учасника офісу/складу на території м. Запоріжжя, Учасник має надати документ що посвідчує право власності або документ, що посвідчує право користування нерухомим майном". Дана вимога є дискримінаційною та грубо порушує права потенційних Учасників, які не мають офісу\складу в м. Запоріжжі, але все одно мають можливість здійснювати поставку товару за власний рахунок. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена (ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Враховуючи викладене вище, вимагаємо виключити кваліфікаційну вимогу про наявність у Учасника складу/офісу саме на території м. Запоріжжя, а залишити тільки вимогу про наяність офісних чи складських приміщень у власності чи користуванні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу UA-2023-02-08-012038-a.b1 на закупівлю Канцелярські товари (папір офісний) за ДК 021:2015: 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-08-012038-a - про виключення кваліфікаційної вимоги про наявність у Учасника складу/офісу саме на території м. Запоріжжя, повідомляємо наступне: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» дискримінація - заборонена, оскільки це обмеження прав когось із учасників. Дискримінація учасників у публічних закувлях - це встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. На території відповідного міста будь хто може мати складське приміщення. Крім того відповідно до умов тендерної документації, поставка товару здійснюється за графіками. Для нас є важливим щоб поставка товару була вчасною та не порушувала графіки Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник встановлює вимоги до учасника про наявність матеріально - технічної бази Враховуючи вище вказане, вважаємо, що вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.02.2023 00:01