-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали одноразового застосування для лікування хворих з ХНН методом гемодіалізу
Торги відмінено
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2018 16:44 - 18.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
f720c2a5c2c44991960fdd783ad046a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-07-002172-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ””
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2094065, номер тендеру у UA-2018-02-07-002172-c)
23.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п
Назва товару* Одиниці
виміру Кількість
1 Шприц 20 мл луєр трьохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 35 740
2 Шприц 20 мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 20 000
3 Шприц 10мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 5 500
4 Шприц 5 мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 30 000
5 Шприц 2 мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 18 000
6 Бинт нестерильний 7*14 "Білосніжка" шт 110
7 Система для переливання крові, компонентів крові, кровозамінників та інфузійних розчинів з пластиковою голкою шт 120
8 Рукавички оглядові латексні н/с припудрені шт 190 000
9 Відрізок марлевий Тип №17, 500 м х 90 см шт 4 600
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 20 мл луєр трьохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 35 740
Шприц 20 мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 20 000
Шприц 10мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 5 500
Шприц 5 мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 30 000
Шприц 2 мл двохкомпонентний з голкою, ін'єкційний, одноразового застосування шт 18 000
Система для переливання крові, компонентів крові, кровозамінників та інфузійних розчинів з пластиковою голкою шт 120
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2094065, номер тендеру у UA-2018-02-07-002172-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2094065.pdf 09.02.2018 17:16
Дата подачі:
09.02.2018 17:16
Вирішення:
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457 та основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), а також з урахуванням обсягу, номенклатури та місцем поставки товарів, виконанням робіт або наданням послуг. Визначення лотів є правом, а не обов’язком Замовника. Проте, враховуючи принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність тощо) та звернення потенційного Учасника, Замовник приймає рішення про поділ предмета закупівлі на 2 лоти.
Статус вимоги:
Задоволено