-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів)
ідкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Торги відмінено
7 881 773.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 408.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 408.87 UAH
Період оскарження:
08.02.2023 12:35 - 13.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
220816b84b1b48dca24660269aab5076
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-007430-a.c5
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Згідно п. 8, 9 видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників
- Перевезення та утилізація сміття подано у кількості 1’199,46 т
Що враховує утворення сміття від розбирання асфальтобетонних покриттів (п.2, 4), розбирання щебеневих покриттів та основ (п.6), та частково бетонної основи від розбирання бортових каменів (п.1).
Бортові камені від розбирання, у кількості 625 м, не враховані ні у навантаженні, ні у перевезенні, ні в утилізації, ні як зворотній матеріал.
Вимагаємо внести зміни до видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг», в частині поводження із бортовими каменями від розбирання у кількості 625 м
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2023 15:21
Вирішення:
Бортові камені від розбирання, у кількості 625 м, враховані у навантаженні, перевезенні, утилізації та як зворотній матеріал:
п.1=625 м*0,072 т(згідно норми) = 45 т, також до норми входить екскаватор та робота по укладанню в штабелі матеріалу
п. 2,3 = 2982м2*0,06м=178,92 м3*1,6т=286,272 т
п. 4,5=1278м2*0,06м=76,68м3*1,6т=122,688 т
п.6=426м3*1,75т (згідно норми)=745,5 т
Разом =1 199,46 т
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0b82aca15e0a47cc905cd7f15b98de43
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-007430-a.c4
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Згідно п. 7 видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників Навантаження сміття вручну – 745,5т.
При цьому, згідно кваліфікаційних вимог до учасників передбачено наявність колісного екскаватора. Навантаження сміття екскаватором вид робіт, який передбачає менше трудовитрат та є значно дешевшим.
З метою дотримання принципу здійснення закупівель максимальна економія та ефективність, вимагаємо внести зміни до п. 7 видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг», в частині зміни навантаження сміття вручну на навантаження сміття механізованим способом екскаватором.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2023 15:16
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни у відповідність до вимог законодавства та нормативної бази
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
65c0388a69bb4eefa073bdbcb24ad47d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-007430-a.c3
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Згідно п. 3, 5 та п.14 видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників
- На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати до глибини 60мм. (п.3)
- На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати або виключати до норми 18-4-1 до 6см. (п.5)
- На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-42-5 Кр=4 до товщини шару 6 см (п.14).
При проектуванні та будівництві доріг, в залежності від категорії дороги (інтенсивності навантаження), використовують типові профілі конструкції дорожнього одягу. Для внутрішньоквартальних проїздів, відповідно типових профілів конструкції нежорсткого дорожнього одягу, покриття улаштовується із дрібнозернистих асфальтобетонних сумішей марки ІІ товщиною шару 50 мм. Згідно ДБН В.2.3-4:20215 Автомобільні дороги Частина І Проектування Частина ІІ Будівництво встановлена мінімальна товщина шарів дорожнього одягу при використанні дрібнозернистих асфальтобетонних сумішей з максимальною крупністю зерен до 20мм, яка заявлена Замовником, мінімальна товщина шару встановлена у 5 см
Поточний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі - це комплекс заходів направлених на ліквідацію пошкоджень та відновлення експлуатаційних якостей об'єкта. Під час проведення поточного ремонту виконуються в межах геометричних параметрів об'єкту, визначених при його будівництві.
ДБН В.2.3-4:20215 Автомобільні дороги Частина І Проектування Частина ІІ Будівництво, , затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 № 234; ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.12.2021 №367; ГБН В.2.3-37641918-559:2019 Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 22.02.2019 №120 та інші.), а саме товщиною шару до 5 см.
Вимагаємо привести у відповідність товщини шару а/б покриття при виконанні предмету закупівлі у відповідність до вимог нормативної бази (Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 14.02.2012 № 54; Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 23.09.2003 №154.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2023 15:07
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни у відповідність до вимог законодавства та нормативної бази.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f30f7f922e7541798fab127dd07646ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-007430-a.c2
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників – «Гарантія якості наданих послуг - 36 місяців».
Надайте відповідь, яким законодавчим НПА передбачається застосування гарантійних строків на поточний ремонт асфальтного покриття в 36 місяців. За відсутністю такого НПА, вимагаємо встановити загальний гарантійний строк в 12 місяців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2023 14:55
Вирішення:
Відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Крім того, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f4ae23971d2e41df9e609edf8b0f71d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-007430-a.c1
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників – п.10 Вартість Послуг визначається на підставі договірної ціни та розрахунків, що обов’язково входять до складу договірної ціни. У вартість Послуг враховується, вартість використання та оренди техніки, обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витрат на захоронення або утилізацію відходів, транспортних витрат, витратних матеріалів та інших витрат.
Не врахована Виконавцем вартість окремих складових Послуг не сплачується Замовником, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Згідно п. 2.5. Настанови з визначення вартості будівництва вартість будівництва визначається, у тому числі, на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)). Тому, вимагаємо визначити вид договірної ціни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2023 14:53
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, в частині виду договірної ціни.
Статус вимоги:
Задоволено