-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Номенклатурні позиції предмету закупівлі: назва послуг - послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, код послуг - ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2023 13:45 - 13.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
f27c62e2dd5946e4a1eacce67ceb3249
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-007058-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановні Голова тендерного комітету та члени тендерного комітету відповідальні за проведення процедури закупівлі. Прошу звернути увагу щодо неадекватності вимог тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 ТД п.5Обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям атестації в державній метрологічній системі (надати копію сертифікату про визнання вимірювальних можливостей обладнання СТО, яке видане ДП «Укрметртестстандарт» або іншою організацією, уповноваженою на проведення такої сертифікації, що має бути чинним протягом всього строку дію договору про закупівлю та з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті, а також копії свідоцтв на повірку (калібрування) обладнання: стенд для балансування коліс, стенд регулювання розвалу і сходження коліс, стенду контролю та регулювання світла фар, стенд перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм, димомір, газоаналізатор, вимірювач рівня звуку, манометр, ключ динамометричний). Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що порушує наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», адже не зрозуміло чому саме на це обладнання Замовник вимагає свідоцтва ДП «Укрметртестстандарт» та яким самим чином тільки це обладнання допоможе надати Виконавцю якісні послуги, адже наявність іншого обладнання Замовник не вимагає. Складається таке враження, що вимога пункту 8 Додатку 3 тендерної документації прописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі. Наголошуємо на тому, що колісні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Між Україною та ЄС було підписано Угоду про асоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими провадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів та обладнання, а не послуг. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації щодо Додатку 3 п.8, а саме перелік обладнання, щодо якого повинні бути надані свідоцтва калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією).В інакшому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав як потенційного учасника."
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10.02.2023 15:12
Дата подачі:
09.02.2023 11:27
Вирішення:
Доброго дня! Повідомляємо, що перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник проводить аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі. Враховуючи специфіку діяльності нашої організації до учасників висуваються посилені вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу несправностей систем автотранспортних засобів та діагностики.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Згідно частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо, що технічні вимоги встановлені Замовником із врахуванням аналізу різних СТО міста Києва та визначення відповідності таких СТО вимогам, які встановлені тендерною документацією даної закупівлі та не є дискримінаційними. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування.
Станом на сьогодні сертифікація вимірювальних можливостей здійснюється ДП «Укрметртестстандарт» на добровільних засадах. Доступ до отримання такого сертифікату для всіх Учасників є рівним, відкритим та необмеженим. За запитом учасника ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників, та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, Учаснику видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів.
Кожен учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації у Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів відповідно даної закупівлі.
Наголошуємо на достатній кількості СТО, які відповідають вищевказаним вимогам, чим підтверджують свій технічний потенціал та потужність матеріально-технічної бази, які здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, пов’язану із забезпеченням охорони життя, прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ea95ec65e51c4a5fa4b6822467d68666
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-08-007058-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( СТО повинно знаходитись на відстані не більше 20 км від стоянки КТЗ Замовника (м. Київ, вул. Святошинська, 27).) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 20- ти кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10.02.2023 15:07
Дата подачі:
09.02.2023 11:25
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду звернення повідомляємо про таке. Відповідно до частини першої статті 23 Закону «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Так, Додаток 3 до Тендерної документації містить вимогу щодо розташування місця надання послуг, а саме відстань від стоянки КТЗ Замовника (м. Київ, вул. Святошинська, 27,) до станції технічного обслуговування Учасника не більше 20 км. Встановлення зазначеної вимоги обумовлено:
• скороченням експлуатаційних витрат замовника, у тому числі максимальної економії палива, яке буде витрачатись на доставку транспортних засобів Замовника до станцій технічного обслуговування і в зворотному напрямку;
• ефективністю використання працівниками Замовника робочого часу під час здійснення заходів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;
• малою кількістю працівників, які виконують заходи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів по відношенню до кількості самих транспортних засобів.
Слід зазначити, що під час встановлення вимоги щодо місця надання послуг (розташування станції технічного обслуговування Учасника) також враховувалися такі фактори, як завантаженість доріг м. Києва (у тому числі в умовах воєнного стану в Україні), обстріли критичної інфраструктури міста російською федерацією тощо, що в подальшому можуть вплинути на оперативність надання послуг або неможливість їх надання учасниками із віддаленим від Замовника місцезнаходженням станцій технічного обслуговування. На підставі вищевикладеного та враховуючи постійне використання автомобілів спеціалізованого призначення під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Замовника, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця надання послуг.
Статус вимоги:
Відхилено