• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Послуги з поточного ремонту тротуарів на внутрішньоквартальних територіях)

Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення

Торги відмінено

2 955 665.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 778.33 UAH
Період оскарження: 08.02.2023 11:48 - 13.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 048c78b180df4e019364d766276e3f79
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-006073-a.c4
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Згідно п. 5, 6, 7 видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників «Навантаження, перевезення та утилізація сміття подано у кількості 563,106 т», що враховує утворення сміття від розбирання асфальтобетонних покриттів (п.2), розбирання шлакових покриттів (п.3), розбирання основ (п.4), та частково бетонної основи від розбирання бортових каменів та поребриків (п.1). Бортові камені та поребрик від розбирання, у кількості 300 м. та 1’286 м, не враховані ні у навантаженні, ні у перевезенні, ні в утилізації, ні як зворотній матеріал. Вимагаємо внести зміни до видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг», в частині Навантаження, перевезення та утилізація сміття подано у кількості 563,106 т з урахуванням утилізації Бортові камені та поребрик від розбирання, у кількості 300 м та 1’286 м
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Бортові камені та поребрик від розбирання, у кількості 300 м та 1286 м, враховані у навантаженні, перевезенні, утилізації та як зворотній матеріал: п.1=1586 м*0,072т(згідно норми)=114,192 т, також до норми входить екскаватор та робота по укладанню в штабелі матеріалу п. 2 = 55,04 м3*1,6т (згідно норми) =88,064 т п. 3 = 137,2 м3*1,75т (згідно норми) =240,1 т п. 4 = 69 м3*1,75т (згідно норми) =120,75 т Разом =563,106 т (навантаження, перевезення та утилізація)
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 8447ecdf1e6f4d278e632e7ff50287c7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-006073-a.c3
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Згідно п. 3 видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників - Розбирання шлакових покриттів – 137,2 м³; Але п.2 Розбирання асфальтобетонних покриттів та механізованим способом – 55,04 м³, враховано розбирання покриттів на всій площі ремонту (1’376 м² * 0,04 м = 55,04 м³) Вимагаємо для коректного визначення вартості послуг змінити назву технологічної операції (вид робіт) з - розбирання шлакових покриттів – 137,2 м³ на - розбирання шлакових основ – 137,2 м³
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, в частині назви технологічної операції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1da171cd45a04f0ba7f74bafa12dbf69
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-006073-a.c2
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників – «Гарантія якості наданих послуг - 36 місяців». Надайте відповідь, яким законодавчим НПА передбачається застосування гарантійних строків на поточний ремонт асфальтного покриття в 36 місяців. За відсутністю такого НПА, вимагаємо встановити загальний гарантійний строк в 12 місяців.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2014. Крім того, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: ece3e59711ef427290d1823d4ea3b81e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-08-006073-a.c1
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 4 «Технічні вимоги та завдання на закупівлю послуг» встановлена вимога до учасників – п.10 Вартість Послуг визначається на підставі договірної ціни та розрахунків, що обов’язково входять до складу договірної ціни. У вартість Послуг враховується, вартість використання та оренди техніки, обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витрат на захоронення або утилізацію відходів, транспортних витрат, витратних матеріалів та інших витрат. Не врахована Виконавцем вартість окремих складових Послуг не сплачується Замовником, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Згідно п. 2.5. Настанови з визначення вартості будівництва вартість будівництва визначається, у тому числі, на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)). Тому, вимагаємо визначити вид договірної ціни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, в частині виду договірної ціни.
Статус вимоги: Задоволено