• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бланки свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2023 17:44 - 12.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 882180c8891e4132b4f39d9e3c4fb6bc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-07-016125-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості), юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Потенційний учасник ознайомившись із вимогами та положеннями тендерної документації Замовника (далі також - ТД), вважає, що ТД, містить низку дискримінаційних вимог та положень, які суперечать та не відповідають чинному законодавству, з огляду на наступне: І. Вимога щодо виключення положень тендерної документації, що містяь посилання на результати аукціону/коригування ціни. У Додатку 2 до Тендерної документації (Форма тендерної пропозиції) Замовник зазначив наступну вимогу: «Примітка: *) У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна за одиницю, зазначена у тендерній пропозиції, підлягає коригуванню в сторону зменшення з метою приведення розрахунків до остаточної загальної вартості тендерної пропозиції Учасника торгів. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0).» Відповідно до пункту 35 Особливостей, відкриті торги з особливостями проводяться без застосування електронного аукціону, тому вказане положення тендерної документації не відповідає чиним положенням закону та підлягає виключення з тендерної документації Замовника. ІІ. Звернення стосовно надання роз’яснень щодо тендерної документації Відповідно до пункту 51 Особливостей, юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Так, пункт 2 (забезпечення тендерної пропозиції) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (стор.6 ТД) Замовником встановлена вимога щодо банківської гарантії, яка викладена наступним чином: «Гарантія подається у форматі електронного документа: гарантія має містити умови, визначені в пункті 3 глави 2 розділу ІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення;». Замовником у цьому ж пункті ТД вище вказано, що Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) (далі – Положення) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 за № 275/35897), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення пропозиції. Виходячи з цього, Замовник під Положенням розуміє постанову Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99). Таким чином, відповідно до пункту 2 (забезпечення тендерної пропозиції) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовник вимагає, що гарантія має містити умови, визначені в пункті 3 глави 2 розділу ІІ постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) (Положення) з урахуванням розміру забезпечення умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення. Проте, вказаний нормативно-правовий акт, а саме: постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) не містить пункту 3 глави 2 у розділі ІІ цього Положення. Розділ ІІ (Порядок оформлення та подання принципалом до банку-гаранта заяви про надання гарантії) відповідного Положення починається з 17 пункту та закінчується 23 пунктом та взагалі не містить глави 2. З огляду на вказане, потенційному учаснику не зрозуміло на які самі норми Положення посилається Замовник та вимагає умови нормативно-правового акту, котрі має містити гарантія, так як вказане Замовником Положення не містить такої нумерації пунктів та глави у розділу ІІ. Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та надати роз’яснення щодо тендерної документації. У разі не приведення Тендерної документації Замовника у відповідність до чинного законодавства, учасник буде змушений звернутися до АМКУ з вимогою усунення вищезазначеної невідповідності. Також, звертаємо увагу, що відповідно до пункту 1.2. Загальних положень Правил виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку, затверджених наказом від 25.11.93 № 98/118/740 «Про затвердження Правил виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку» (далі – Правила), виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку здійснюється тільки на державних спеціалізованих підприємствах, які охороняються органами внутрішніх справ. Відповідно до пункту 1.3.2 документи на перевезення вантажів включені до номенклатури бланків документів суворого обліку. Вказані Правила містять вимоги до підприємств, на яких виготовляються бланки цінних паперів і документів суворого обліку, зокрема виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку на підприємстві допускається за наявності: спеціального поліграфічного обладнання, призначеного для виготовлення продукції, за номенклатурою, вказаною в пункті 1.3. цих Правил (Розділ 2, пункти 2.1-2.1.1 Правил). Відповідно до пункту 4.5 Правил цикл виготовлення бланків документів суворого обліку повинен бути замкнутим на одному підприємстві. Кооперація підприємств не дозволяється. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій для друку бланків, зокрема, щодо наявності обладнання для інтагліодруку, передбачено, що учасник може надати копію договору про наданню йому послуг з інтагліодруку підприємством, яке має відповідне обладнання, тобто йдеться мова про можливість кооперації підприємств з метою виготовлення бланків, які є предметом закупівлі, що в свою чергу суперечить вимогам Правил. На підставі вказаного, Вимагаємо: 1. Внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації, шляхом виключення із п.1.1. слів «або договору щодо забезпечення Учасника послугами з інтагліодруку з підприємством, яке має відповідне обладнання»., та виключення з п.1.2. слів «- копію договору щодо забезпечення Учасника послугами з інтагліодруку з підприємством, яке має відповідне обладнання, або») 2. Внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення примітки Додатку 2 до тендерної документації, що викладена наступним чином: «Примітка: *)У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна за одиницю, зазначена у тендерній пропозиції, підлягає коригуванню в сторону зменшення з метою приведення розрахунків до остаточної загальної вартості тендерної пропозиції Учасника торгів. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0).» 3. Надання роз’яснення щодо тендерної документації, яка викладена у пункті 2 (забезпечення тендерної пропозиції) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (стор. 6 ТД) наступним чином: «Гарантія подається у форматі електронного документа: гарантія має містити умови, визначені в пункті 3 глави 2 розділу ІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення;».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь по пункту 1 вимоги: «Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості)» тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На підставі зазначеного положення Замовник заначив у тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленому критерію. Також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, необхідно зазначити, що у пункті 1.3.2 Розділу 1 Правил виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку, затверджених спільним наказом Міністерства фінансів, Служби безпеки, Міністерства внутрішніх справ України від 25, 15, 24 листопада 1993 року № 98/118/740, відсутня інформація щодо бланку свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Таким чином, Замовник не зобов’язаний використовувати положення вищезазначених Правил. Замовник при здійсненні процедури відкритих торгів трактується принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінацією учасників та рівне ставлення до них.» Відповідь по пунктам 2-3 вимоги: «Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.».
Статус вимоги: Задоволено