Період оскарження:07.02.2023 15:27 - 12.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:d87b6bfaebbc4f21acb3c4e2b21edcb2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-02-07-012243-a.c1
Назва:Вимога
Вимога:
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Як передбачено ч. 1 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі за текстом – Порядок), цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Згідно ч. 3 Розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, продукція «Підгузки для дорослих» віднесена Замовником до коду ДК 021:2015 33140000-3, оскільки цей код визначає предметом - Медичні матеріали. При цьому, вірним кодом для такої продукції є - код ДК 021:2015 33751000-9 "Підгузки".
Так, ч. 1 ст. 164-14 КУпАП передбачено, зокрема, що порушення порядку визначення предмета закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Такий чином, з метою економії бюджетних коштів та недопущення порушення положень чинного законодавства України, вимагаємо внесення змін до Закупівлі, зокрема, шляхом приведення документації у відповідність з положеннями чинного законодавства України, а саме, виокремити продукція "Підгузки для дорослих" в окремий лот.
Вирішення:Враховуючи вимогу учасника та норми чинного законодавства постала необхідність у скасуванні закупівлі медичних матеріалів за кодом CPV за ДК 021:2015-33140000-3 (НК 024:2019 - 35334 - Костюм хірургічний, одноразового застосування, стерильний (Комплект одягу протиепідемічний «Анти-СНІД»), НК 024:2019 - 60644 - Набір для акушерських/гінекологічних операцій, що не містить лікарські засоби, одноразового використання (Комплект одягу та покриттів акушерський), (Комплект одягу та покриттів хірургічний для кесарського розтину), НК 024:2019 - 61938 - Набір одягу хірургічний/оглядовий (Комплект одягу та покриттів операційних для ортопедії), (Комплект одягу та покриттів для артроскопії), НК 024:2019 - 60709 - Пелюшка вбирає (Пелюшка поглинаюча), НК 024:2019 - 11239 - підгузник для дорослих (Підгузки для дорослих), НК 024:2019 - 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна (Шапочка одноразова медична на резинці)) за номером UA-2023-02-07-012243-а з метою приведення до відповідності закупівлі до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель